Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 5 januari 2005, 21:11   #1
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Medium Robbert van den Broeke

Beeld- en geluidsmateriaal van onze genverbrander Robbert van den Broeke (RvdB)[RTL Boulevard | 28-12-2005] RvdB en het 'genverbrander'-incident
[RTL Boulevard | 28-12-2005] Reactie van Irene Moors op het 'genverbrander'-incident
[RTL Boulevard | 06-09-2004] RvdB en de wegwerpcamera van Boulevard
[Telegraaf | 28-12-2005] RvdB een bedrieger: het 'genverbrander'-incident op video
[Telegraaf | 29-12-2005] Maak je eigen spookfoto's
[Jensen | 05-12-2005] RvdB en Irene Moors bij Jensen
[KRO's Wonderen Bestaan | 24-08-2003] Gehele uitzending | Alleen deel RvdB | Klein deel RvdB
[Omroep Brabant | 07-05-2004] Interview met RvdB




Wie kent hem nu niet de "geestesfotograaf" uit Hoeven...robbert van den Broeke....Hij was zondag bij Life and Cooking....ik vond het zeer interessant.
Hij ging voor de camera iets "instralen" ofzo.....er zijn vreemde dingen gebeurt overal heb ik gelezen.....
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg robbert.jpg‎ (2,1 KB, 344x gelezen)
__________________
* Finasteride 1 mg

Laatst gewijzigd door Tiuri; 2 januari 2006 om 18:47
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2005, 23:17   #2
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
dus hij fotografeert spoken?






__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2005, 23:28   #3
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Ik vind 't vreselijk eng allemaal, ik denk dat ik m'n laptop en m'n nachtlampje aanlaat . En Tiuri, als ik vannacht enge geluiden hoor of zo, kan je dan voor mij on-line de spoken wegjagen? Ik vertrouw op je!

Laatst gewijzigd door Tiuri; 2 mei 2006 om 18:47
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2005, 23:38   #4
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
whahaha ja hoor DHTkiller, je kunt me altijd PM'en
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2005, 23:46   #5
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hey DHTkiller, blij dat ik niet de enige ben die vannacht een lampje aanlaat
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 00:05   #6
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Russell
Wie kent hem nu niet de "geestesfotograaf" uit Hoeven...robbert van den Broeke....Hij was zondag bij Life and Cooking....ik vond het zeer interessant.
Hij ging voor de camera iets "instralen" ofzo.....er zijn vreemde dingen gebeurt overal heb ik gelezen.....
Wat zou er dan gebeurd zijn? Ik heb zelf niks gemerkt toen ik zat te kijken.

Als ik het goed begrepen heb, zou die kerel in staat zijn elke willekeurige camera te kunnen manipuleren zodat een vreemde wazige afbeelding er op verschijnt.

Ook zou hij in staat zijn om met doden te kunnen communiceren, op een vergelijkbare manier als die vrouw bij RTL4 op tv. Ook Robbert gaat eerst pollen naar de naam van de overledene. Zal wel cold- of hot reading zijn.

http://www.ufoplaza.nl/modules.php?n...ticle&sid=1724
http://www.lifeandcooking.nl/artikel/?get=1235848
ugh is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 08:47   #7
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Hoi...,

Ja vreemde dingen....mensen werden spontaan emotioneel en begonnen te belken......fotolijstejes met overleden personen erop vielen spontaan van de kast....

Aanstaande zondag is hij weer te gast bij Rtl4 Life and Cooking...mede om de vele reacties die de redactie gekregen heeft....hier zullen gasten aanwezig zijn die in het kort zullen vertellen wat bij hun thuis is gebeurt...aldus de redactie van rtll4 Life and Cooking.....

Die foto's met die zogenaamde "greys" ofterwel steriotype Aliens....tja..ik weet het niet....ik geloof wel in een astrale wereld waar je heen gaat als je dood gaat maar dan zie je er niet zo uit.....ik weet weinig van Aliens..zoals deze...

Russell
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 09:01   #8
Hellen
Webwitch
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Berichten: 158
Hmm jammer dat ik dát heb gemist. Maar hij komt weer, begrijp ik? *Zet de video vast op scherp*

Er zijn leuke "vreemde" foto's mogelijk ja. Vrienden van mij hebben onlangs bij een hunnebed ook foto's gemaakt waar ik wel van opkeek.

Maar zo is een vriendin van mij ook een heel begaafd fotolezer. In dat geval zoekt ze geen spoken, maar leest ze de gegevens van de persoon die op de foto staat.

Maar..eerlijk is eerlijk...je hebt sites vol met weirde foto's en ik denk toch dat een heleboel ervan op één of andere manier heel normaal is te verklaren of dat er trucage aan te pas is gekomen. Anyway: ik blijf het mateloos interessant vinden.
__________________
Allways look on the bright side of life.....


Diagnose december 2004.
Wat gooi ik sinds die dag in de strijd ?
Diane 35
Rooscure
Toppik

plus dagelijks:
* 1 kilo moed
* 1 flinke dosis relativeringsvermogen
* 3 koppen positiviteit
* een flinke korrel zout
* minstens eenmaal lachen om jezelf
* soms wat tranen

Goed door elkaar roeren en innemen. Het smaakt vaak zoet en soms wat bitter, maar de werkzaamheid is bewezen!
Hellen is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 09:04   #9
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Russel
ik weet weinig van Aliens..zoals deze...
Maak je geen zorgen... Je bent niet de enige.

:-|
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 09:18   #10
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugh
Ook zou hij in staat zijn om met doden te kunnen communiceren, op een vergelijkbare manier als die vrouw bij RTL4 op tv.
CHAR !!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 09:40   #11
Hellen
Webwitch
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Berichten: 158
Fan van haar Laurensj????

*ikke wel*
__________________
Allways look on the bright side of life.....


Diagnose december 2004.
Wat gooi ik sinds die dag in de strijd ?
Diane 35
Rooscure
Toppik

plus dagelijks:
* 1 kilo moed
* 1 flinke dosis relativeringsvermogen
* 3 koppen positiviteit
* een flinke korrel zout
* minstens eenmaal lachen om jezelf
* soms wat tranen

Goed door elkaar roeren en innemen. Het smaakt vaak zoet en soms wat bitter, maar de werkzaamheid is bewezen!

Laatst gewijzigd door Hellen; 6 januari 2005 om 11:56
Hellen is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 11:29   #12
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Ik geloof ook in dit soort zaken. We hebben jaren een geest in huis gehad (je zag iemand staan, dingen verdwenen, waren verplaatst, de radio ging vanzelf spelen e.d.). De eerste maanden hield ik het eigenlijk voor mezelf, omdat ik weet dat mijn man er totaal niet in geloofde. Tot hij er zelf over begon, dat er van die rare dingen gebeurden. Hij zag ook vaak iemand.
Uiteindelijk hebben we degene die het was (kwamen we via, via achter) elke keer als er iets gebeurde netjes gevraagd te vertrekken. Een paar maanden daarna was het over.
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 11:55   #13
Hellen
Webwitch
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Berichten: 158
Het kan een knap beangstigende ervaring zijn om zoiets mee te maken. Er zijn mensen die er zelfs door verhuizen. Dat is wel fijn dat het zo is opgelost Georgie.

Soms heb je te maken met energieën en entiteiten die niet zo graag gaan. Heb je diegene zelf gevraagd om te vertrekken of heb je er de hulp van iemand bij ingeroepen? En heb je je huis nadien nog gereinigd (niet in de emmer-met-sop-zin)?
__________________
Allways look on the bright side of life.....


Diagnose december 2004.
Wat gooi ik sinds die dag in de strijd ?
Diane 35
Rooscure
Toppik

plus dagelijks:
* 1 kilo moed
* 1 flinke dosis relativeringsvermogen
* 3 koppen positiviteit
* een flinke korrel zout
* minstens eenmaal lachen om jezelf
* soms wat tranen

Goed door elkaar roeren en innemen. Het smaakt vaak zoet en soms wat bitter, maar de werkzaamheid is bewezen!
Hellen is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 15:42   #14
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
:-\

Het zal wel gewoon in jullie hoofd zitten. Er gebeuren zo vaak dingen die je aan geesten kunt toeschrijven. Ook bij mij thuis. Maar als je gewoon nuchter denkt, is er altijd wel een echte verklaring voor te vinden.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 16:07   #15
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Ieder zijn mening, Robert! Hoewel ik er zelf altijd al wel ingeloofde, was voor mij doorslaggevend dat mijn man, op dit vlak echt iemand die NOOIT ergens in geloofde (en altijd exact hetzelfde zei als jij), het ook meemaakte. Sinds hij dit heeft meegemaakt, denkt hij er anders over. Alletwee zochten we eerst naar rationele verklaringen, natuurlijk! Je gaat niet gelijk uit van geesten. .

Hellen: het was eigenlijk niet zo eng. We hebben de entiteit (een man) zelf gevraagd om te vertrekken. Mijn man merkte wel eens dat hij spontaan tegen degene die het was begon te praten. Echt zo van: maar je woont hier niet meer, wij wonen hier, en jij moet verder gaan. Hij stond er trouwens veel meer voor open eigenlijk. De dingen die er gebeurden, gebeurden vrijwel altijd in de gang en op de overloop. Stond je in de kamer, en je keek naar de gang, dan zag je vaak iemand staan. Als je er op af liep, verdween het.

Ik heb het huis later niet extra gereinigd (ik weet wat je bedoelt). Heb je hier nog tips voor?

Ik heb overigens dit soort ervaringen eerder en daarna (maar dan in veel mindere mate) ook wel op andere plaatsen gehad. Volgens mij blijven sommige mensen (of entiteiten, zo je wilt), gewoon "hangen".
Net als bepaalde plaatsen ook een heel bijzondere, positieve en gewijde sfeer hebben.
Georgie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.