Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 6 januari 2005, 16:24   #16
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Sommige mensen hebben gewoon veel te veel fantasie.....

Heb je nooit Bassie & Adriaan gekeken? "Spokennn bestaan niet, spokennnnn bestaan niet!"

Anyway, als je zo vaak die 'geest' zag, waarom is het dan nooit in je opgekomen om er iets van op te nemen???????????
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 16:53   #17
Hellen
Webwitch
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Berichten: 158
Ik heb al eerder gezegd: ieder heeft recht op zijn of haar mening. En oneens mogen we het zeker zijn. Minder leuk is het als anderen belachelijk worden gemaakt. Maar dat kun je, hoop ik, wel begrijpen, he Robert.

Ik pm je wel even Georgie, over dat schoonmaken. Dan kunnen we het daar even zonder dreuzels over hebben
__________________
Allways look on the bright side of life.....


Diagnose december 2004.
Wat gooi ik sinds die dag in de strijd ?
Diane 35
Rooscure
Toppik

plus dagelijks:
* 1 kilo moed
* 1 flinke dosis relativeringsvermogen
* 3 koppen positiviteit
* een flinke korrel zout
* minstens eenmaal lachen om jezelf
* soms wat tranen

Goed door elkaar roeren en innemen. Het smaakt vaak zoet en soms wat bitter, maar de werkzaamheid is bewezen!
Hellen is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 16:55   #18
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Waarom zou ik?? Ik hoef niets te bewijzen.

Ik geloof er in, jij niet.
Ik kijk niet naar Bassie en Adriaan, jij wel.

Ik begrijp niet dat je hier zo'n punt van maakt. Ik vertel eerlijk over mijn ervaringen, die van jou zijn anders. So what?
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 16:55   #19
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Mijn bericht was natuurlijk voor Robert18.


Alvast bedankt, Hellen!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 17:03   #20
jongen25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 579
Geslacht:
Bassie en Adriaan moet je natuurlijk nooit geloven. Dat zijn zulke geldwolven.. Als Bassie betaald zou worden om te ontkennen dat spoken bestaan, zou ie dat zonder problemen doen.
__________________
Regime:

-1 mg finasteride per dag (sinds 12-7-04), later overstap naar 1/4, later 1/5 proscar.
Vanaf 22 mei 2006: spiro. Na 2010 mee gestopt, wellicht weer mee beginnen

Stand van zaken:
Zomer 2003 bemerkte ik diffuse uitdunning bovenop (achterkant scheiding,rond kruin), sinds halverwege 2004 geleidelijk oprukkende inhammen.
Na start regimen reageerde de haarlijn heftig. Bitemporale recessie zet zich nog voort, maar in latere jaren in een langzaam tempo.
Bovenop meende ik verslechtering te zien, maar anno 2012 kan ik zeggen dat de situatie redelijk stabiel is (afkloppen!).

Updat herfst 2019: laatste half jaar behoorlijk veel haar kwijtgeraakt - diffuus bovenop en bij haarlijn. Kan TE als gevolg van stress zijn, maar uiteraard ook van AGA die doorzet/ verminderde werking fina. Voorlopig soelaas: gezond leven en in gaten houden
jongen25 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 17:21   #21
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Ja denk nou effe gewoon rationeel na!

Je beweert dingen die door het grootste deel van de bevolking als zeer belachelijk/ongeloofwaardig gevonden worden. Je beweert dat dingen bestaan die nog nooit bewezen zijn.

Het is even stom als beweren dat de aarde plat is.

Als je dit soort belachelijke dingen voor de waarheid aanneemt, moet je het wel kunnen bewijzen hoor. Anders moet je het ook niet gek vinden dat je belachelijk worden gemaakt. By the way, als je goed bewijs van het bestaan van geesten zou hebben, zou je er nog rijk van kunnen worden ook. Zowiezo, elk rationeel denkend mens zou opnamen maken van een geest die regelmatig terug keert.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 17:48   #22
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Robert18.....rustig aan he.....,Georgie verteld wat zij heeft meegemaakt/ervaren...daar kunnen anderen niet over oordelen.

Laat deze thread nu niet in een welles /niettes uitlopen.....daar heeft niemand wat aan begrijp je.....ik vind het wel interessant wat andere ervaren op spiritueel gebied of wat dan ook.....daarom heb ik ook deze thread gestart om er gewoon over te kunnen praten zonder uitgemaakt te worden voor en door iemand...Capicche...

Dus we weten hoe jij er nu over denkt...laat anderen ook gewoon in hun waarde..!

Groeten Russell
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 18:06   #23
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Als je maandenlang regelmatig bezoek krijgt van een geest, dan maak je daar toch opnames van? Je zou wereldnieuws maken als je geloofwaardige opnames hebt van geesten. Je zou het bewijs voor veel geld kunnen verkopen. Het feit dat deze opnames niet bestaan zegt voor mij genoeg.

Verder vind ik het ook weer jammer dat bewijs van dat Georgie de waarheid spreekt is onbespreekbaar is.

Ik weet weer genoeg..........

Laatst gewijzigd door Robert18; 6 januari 2005 om 18:13
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 18:22   #24
jongen25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 579
Geslacht:
Rustig Robert... Laat mensen toch geloven wat ze willen. Zolang deze mensen niet anderen gaan afmaken die zeggen dat het achterlijk is om in spoken te geloven, is er toch niets aan de hand?
__________________
Regime:

-1 mg finasteride per dag (sinds 12-7-04), later overstap naar 1/4, later 1/5 proscar.
Vanaf 22 mei 2006: spiro. Na 2010 mee gestopt, wellicht weer mee beginnen

Stand van zaken:
Zomer 2003 bemerkte ik diffuse uitdunning bovenop (achterkant scheiding,rond kruin), sinds halverwege 2004 geleidelijk oprukkende inhammen.
Na start regimen reageerde de haarlijn heftig. Bitemporale recessie zet zich nog voort, maar in latere jaren in een langzaam tempo.
Bovenop meende ik verslechtering te zien, maar anno 2012 kan ik zeggen dat de situatie redelijk stabiel is (afkloppen!).

Updat herfst 2019: laatste half jaar behoorlijk veel haar kwijtgeraakt - diffuus bovenop en bij haarlijn. Kan TE als gevolg van stress zijn, maar uiteraard ook van AGA die doorzet/ verminderde werking fina. Voorlopig soelaas: gezond leven en in gaten houden
jongen25 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 18:28   #25
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Ja... Maar ergens diep in mij vind ik het 'zielig' voor die mensen en wil ik ze helpen. Maar ja... is toch kansloos.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 18:32   #26
Hellen
Webwitch
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Berichten: 158
Jongens , jongens. laten we het leuk houden he. Lijkt me wel zo gezellig.

Het is eigenlijk heel simpel:

We hoeven het niet met elkaar eens te zijn. Sterker nog: we hoeven niet van elkaar te houden. Maar in de omgang met mensen die anders denken of anders zijn ( en ik houd niet van hokjesgeest maar bijvoorbeeld : of het nu "zwevers "zijn, Islamieten, Homo's noem maar op) kun je wel proberen een beetje op een respectvolle manier met iemand om te gaan. Je misschien zelfs een serieus te verdiepen in wat ze menen, denken en/of voelen. Nogmaals: je ergens in verdiepen, of iemands standpunt kunnen zien zegt nog niet dat je het er ook mee eens bent. Wél zegt dat, dat je tot een degelijke discussie in staat bent. Zonder dat je meteen als de kindertjes in de zandbak met je schepje naar elkaar gaat zitten gooien. Of mensen meteen als , I quote, zielig, gaan zitten betitelen. We blijven namelijk volwassen mensen, mag ik hopen.

Als je deze discussie niks vind, maak dat in 1 netjes bewoordde reactie duidelijk , je hebt immers ook recht op jouw zegje, en fiets dan vrolijk door naar het volgende item wat jij inhoudelijk wél interessant vindt.

Zo moeilijk kan dat niet zijn, toch? Zo...en nu maak ik er wat dit off topic gedoe betreft, geen woord meer aan vuil.

In alle respect

Hellen
__________________
Allways look on the bright side of life.....


Diagnose december 2004.
Wat gooi ik sinds die dag in de strijd ?
Diane 35
Rooscure
Toppik

plus dagelijks:
* 1 kilo moed
* 1 flinke dosis relativeringsvermogen
* 3 koppen positiviteit
* een flinke korrel zout
* minstens eenmaal lachen om jezelf
* soms wat tranen

Goed door elkaar roeren en innemen. Het smaakt vaak zoet en soms wat bitter, maar de werkzaamheid is bewezen!
Hellen is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 19:25   #27
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Hellen, ik heb in dit topic helemaal niemand 'zielig' genoemd. Ik heb wel gezegd dat ik het zielig voor die mensen vind. Dat is iets heel anders.

Ik heb alleen simpelweg gevraagd waarom er geen bewijs is. En waarom Georgie geen opnames heeft gemaakt van de regelmatige spookbezoeken. Dat is toch een hele makkelijke vraag? Maar ja, zoals zo vaak worden dat soort vragen niet beantwoord. Het enige wat je krijgt is totale ontwijking. Wat bezielt deze mensen? Willen ze zo graag in zoiets belachelijks geloven voor een soort van aandacht? Of een soort van interessant proberen te zijn?

Als ik nou gewoon om bewijs vraag, en waarom er geen bewijs is, waarom mag ik daar dan geen antwoord op krijgen??? Ik zou het harstikke bijzonder vinden als het echt waar was. En ergens in mij zou ik ook wel willen dat er spoken bestaan. Het zou heel interessant en mysterieus zijn. Maar ja, al jaaaaaaaaaaaaren geleden heb ik mij gerealiseerd dat er een hele hoop gekke mensen op deze wereld zijn, die niet rationeel denken, tenminste, niet altijd. En dan nog eens het feit dat er geen ENKEL sluitend bewijs/rationele verklaring is voor geesten...

Ik zou het wel weten hoor, als ik maandenlang bezoek krijg van een geest. Ik maak dan aan de lopende band allerlei opnames om het te bewijzen. Dat mensen nog STEEDS geen bewijs hebben voor het bestaan van geesten moet toch wel een duidelijk signaal zijn.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 20:10   #28
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Robert, hou hier eens even mee op.

Ik zit hier echt te gieren achter de computer. Waarom maak je je toch zo druk?

Je mag er van mij een hele andere mening op na houden. Ik veroordeel jou niet om wat je denkt. Waarom zou ik? Jij gelooft wat je gelooft, ik geloof wat ik geloof en voor een groot deel is dat gebaseerd op wat ik zelf meegemaakt heb en jij niet. Iets waar ik niet om gevraagd heb, iets dat ik niet gezocht heb, maar wat me overkomen is.

Maar het zou wèl prettig zijn als je je kritiek normaal en volwassen zou verwoorden, en er geen vervelende woorden of oordeel bij gebruikt.


Jij wilt blijkbaar bespreekbaar maken waarom ik dit niet kan bewijzen. Dat is heel simpel: ik heb er geen toonbaar bewijs voor. Dus daarover zijn we al heel snel uitgepraat.

Op de momenten dat het mij overkwam had ik geen enkele behoefte een een film- of fotocamera (als die al binnen handbereik zou zijn) te grijpen. Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar. Er zijn heel veel mensen die dat wel gedaan hebben, maar ik hoor daar dus niet bij. Waarom zou ik in vredesnaam geld willen verdienen met dit soort dingen? Totaal geen behoefte aan.

Je hoeft me niet te helpen, je hoeft het niet zielig voor me te vinden. Vraag ik daarom?

Er is hier een open discussie over dit soort zaken op gang gekomen. Niet iedereen vind dat even interessant, niet iedereen zal er voor open staan. Dat is persoonlijk.

En nou hou ik er zelf ook over op. Ik vind het wel genoeg zo.

Zoals iemand hier wel eens schrijft: the mind is like a parachute, it only works when it's open.
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 20:33   #29
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.273
Geslacht:
Georgie, woon je soms in een oud huis? Ik heb gelezen dat geesten vooral een voorliefde voor oude huizen hebben.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2005, 21:17   #30
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Georgie, als je geen ene tegenspraak duldt, dan moet je ook niet posten op een openbaar forum.

Persoonlijk vind ik je wel een beetje een huilebalk hoor... Gossie.
Ik probeer me nog wel zoveel mogelijk in te houden, en dat is toch aardig gelukt als ik m'n posts nog eens nalees. Je moet niet zo snel op je pikkie getrapt zijn, vind ik. Vooral niet op internet, op een openbaar forum.

Maar goed, da's mijn mening.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.