Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 januari 2005, 00:26   #16
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Versacchi heeft naar verluidt interesse...
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2005, 00:28   #17
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Versacchi heeft naar verluidt interesse...
gehehehehheheee...

nog 24 dagen, 3 uur, 23 minuten en 45 seconden voordat ik spring!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2005, 01:34   #18
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Ik wil een tattoo op mij geslacht laten zetten: Kijk uit! een hoge golf, klim in een boom! Er is dan nog veel ruimte over voor sponsoren.

Mensen stort nu maar geld voor Darfur of Afghanistan, Er is voldoende binnen voor de tsunami. In Darfur sterven minstens zoveel mensen, echter op een minder TV-genieke manier!!
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2005, 06:31   #19
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Misschien mag ik het niet zeggen (ik word nu al door menig persoon uitgekotst om deze specifieke mening), maar ik doe het toch:

Ik vind de hele actie rondom Azië een schande! Het populisme misbruikt de ramp voor eigen gewin. Je kon een aantal weken geleden je televisie niet aandoen of er was wel weer één of andere idioot die maar al te graag wilde verkondingen, dat hij of zij weer een grote zak geld aan Giro 555 had gegeven: presentatoren, mensen op straat, winnaars van geldbedragen (Presentatrice: "Zo, Bart, lekker € 2500,- gewonnen, en wat ga je met het geld doen?", Bart: "Euh... ik stort het op Giro 555!" Presentatrice: "Goed zo!" Bart (denkt): "Hehe, zouden mijn klasgenoten het ook hebben gehoord?").

Laten we zeker niet vergeten hoe erg het allemaal is voor die mensen; het is een ware verschrikking! Maar elders in de Wereld gebeuren veel ergere dingen en die dingen zijn al jaren en jaren aan de gang. Terecht dat onder andere Netwerk juist in de bespottelijke Giro 555 ophef veel aandacht besteedt aan de andere Oorden van het Ongeluk.

Giro 555 en Azië: Nederland op zijn achterlijks!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2005, 13:33   #20
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Misschien mag ik het niet zeggen (ik word nu al door menig persoon uitgekotst om deze specifieke mening), maar ik doe het toch:

Ik vind de hele actie rondom Azië een schande! Het populisme misbruikt de ramp voor eigen gewin. Je kon een aantal weken geleden je televisie niet aandoen of er was wel weer één of andere idioot die maar al te graag wilde verkondingen, dat hij of zij weer een grote zak geld aan Giro 555 had gegeven: presentatoren, mensen op straat, winnaars van geldbedragen (Presentatrice: "Zo, Bart, lekker € 2500,- gewonnen, en wat ga je met het geld doen?", Bart: "Euh... ik stort het op Giro 555!" Presentatrice: "Goed zo!" Bart (denkt): "Hehe, zouden mijn klasgenoten het ook hebben gehoord?").

Laten we zeker niet vergeten hoe erg het allemaal is voor die mensen; het is een ware verschrikking! Maar elders in de Wereld gebeuren veel ergere dingen en die dingen zijn al jaren en jaren aan de gang. Terecht dat onder andere Netwerk juist in de bespottelijke Giro 555 ophef veel aandacht besteedt aan de andere Oorden van het Ongeluk.

Giro 555 en Azië: Nederland op zijn achterlijks!
Volkomen mee eens. Goed gezegd.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2005, 18:20   #21
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
ik zoek ook een bedrijf die mij wil sponsoren. ik werp me helemaal naakt van een hoog gebouw met een parachute met opdruk van een bedrijf naar keuze.

.
Hihi, voor zoveeel geld, nouw wil ik wel mee springen. Heb nochtans hoogtevrees. Maar Laurensj, 4 stukjes tekstiel gewenst, één voor jou drie voor mij. Samen hand in hand? De opdruk moet er wel één zijn van een haargroeimiddel, hihi.
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2005, 18:31   #22
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Versacchi heeft naar verluidt interesse...
Is dat een merk van een haargroeimiddel Cloud?
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2005, 19:18   #23
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Dan wil ik wel mee doen laurensj!!!

Springen we samen van de berg, met 1 of 2 paradingen t maakt mij niet uit!!
Maar wil er dan ook wel het dubbele van het bedrag voor hebben hoor!!

Lies
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!
Lies86 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2005, 19:27   #24
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4roluca
Is dat een merk van een haargroeimiddel Cloud?
Ja, van een bedrijfje dat in februari de LaserBeam gaat uitbrengen (zie thread in Medicijnen/haargroeimiddelen).
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2005, 19:29   #25
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4roluca
Hihi, voor zoveeel geld, nouw wil ik wel mee springen. Heb nochtans hoogtevrees. Maar Laurensj, 4 stukjes tekstiel gewenst, één voor jou drie voor mij. Samen hand in hand? De opdruk moet er wel één zijn van een haargroeimiddel, hihi.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lies86
Dan wil ik wel mee doen laurensj!!!

Springen we samen van de berg, met 1 of 2 paradingen t maakt mij niet uit!!
Maar wil er dan ook wel het dubbele van het bedrag voor hebben hoor!!

Lies
Ehhhh... willen er geen lekkere mannen meespringen?? ik weet geen raad met al die zwabberende tieten!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2005, 19:41   #26
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ik vind de hele actie rondom Azië een schande! Het populisme misbruikt de ramp voor eigen gewin. Je kon een aantal weken geleden je televisie niet aandoen of er was wel weer één of andere idioot die maar al te graag wilde verkondingen, dat hij of zij weer een grote zak geld aan Giro 555 had gegeven:.... !
Hallo allemaal,
Hallo Haarmannetje,

Volledig mee eens. Het is inderdaad zo dat ook de media een grote macht heeft die we bijna niet meer kunnen bevatten. De Tsunami is een onderwerp zonder voorgaande (nogmaals zonder afbreuk te doen van deze vreslijke tragedie, hier zijn in een mum van tijd bijna 200.000 mensenlevens abrubt beéindigd) en een bijna nog nooit geziene natuurramp!! Deze keer, technisch gesroken dan, een gemakkelijke keuze als doelwit en dan wordt hun publiek gebombardeerd en overdonderd met hun rake beelden. Soms wordt er door stations door maar vijf mensen bepaalde beelden gekozen, om er duizenden mensen mee te mannipuleren en het werkt nog ook. Behalve als je hun systeem door hebt natuurlijk.. en als je het dan al door zou hebben, haalt dat veel uit? Want tegen de masa kun je niet (meer) optornen. Langs de andere kant zulke beelden blijven gewoon nazinderen op je netvlies (zoals bv de twee torenflats) en je hoeft er niet eens veel uitleg bij. Iedereen heeft het erover bij de bakker of de beenhouwer om de hoek..tot de gewenning daar is. En binnen tien jaar wat gaan we hierover nog te zien krijgen? Nog een paar pieplkleine flarden. de twee presentatoren op tv1 (Belgie), ik kies er maar iets uit, die zich bros laten scheren hebben omdat ze boven een voorafbepaald bedrag uit kwamen gaan we meer te zien krijgen als de helden. Ze hebben natuurlijk een grOTe stEEn bijgedragen dat zeker, maar de helpers ginder zijn toch nog grotere helden! Grtn.
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2005, 22:09   #27
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Ehhhh... willen er geen lekkere mannen meespringen?? ik weet geen raad met al die zwabberende tieten!
Hihi, Lies86 dit is een oproep..

Laurensj is a smart boy, die wil ons erin luizen en wie zullen er tenslotte springen denk je? Je kunt het al denken vermoed ik? Juist, wij natuurlijk!
Maar om een haargroeimiddel te promoten mag je al iets over hebben vind je niet? De reklame mag natuurlijk ook op de stukjes tekstiel staan.
__________________________________________________ ____

Bedankt Cloud, interessant lijkt me dat.Ga daar vanavond nog piepen.

__________________________________________________ ___________
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2005, 11:06   #28
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Heey Laurens,
Ik wil ook wel een bhtje aan doen hoor! dan zwabberen ze wat minder!!
Kan natuurlijk ook vragen of mijn broertje mee springt!!!
Wie wil er dan met mij aan een sjutje hangen???

Lies
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!
Lies86 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2005, 12:51   #29
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Humor kan je sterker maken

Hallo Lies. Zou dat ook eigenlijk niet eens een ideé zijn voor 'Roparun' ?



______________________________________________

Een sapige met poezie doorspekte tekst.

Zen. Het is file aan de kassa van de suppermarkt. En natuurlijk vorderd de rij die ik heb uitgekozen veel langzamer dan de andere. Stress! De buren in de rij hiernaast hebben het over de ongelukkigen die in enkele seconden werden weggeveegt van de wereld door de vloedgolf in AZie. Dat relativeert meteen. Vijf minuutjes langer in de rij, we hebben niet het recht dat een drama te noemen. Een kassierster die iets sneller werkt, we hebben niet het recht dat een geluk te noemen. Zen! Tot ik mijn boodschappen in de auto leg en één van de plastiekzakken doormidden scheurt. Vanzelfsprekend juist deze waarin ik de eieren heb gelegd... Stress! Eieren. Ze doen me aan het platteland denken, zelfs gebroken en aan een bumper klevend van een auto op de parking van een suppermarkt. Aan het vredige, relaxe leven op de boerderij. Zen! Water ik heb dorst. Waar heb ik nu in godsnaam die fles met water uit een bron? Hmm, zalig, water...ontstrest! Mensen we weten niet hoe gelukkig we hier zijn... Zen.
Anne Vanderdonckt

Bron: plusmagazin.be

__________________________________________________ _______________________

Laatst gewijzigd door 4roluca; 17 februari 2005 om 00:33
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2005, 17:05   #30
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4roluca
Hallo Lies. Zou dat ook eigenlijk niet eens een ideé zijn voor 'Roparun' ?



Nou als dat geld opleverd graag!!
Heb afgelopen zondag van 9 tot 15 in de kouw gestaan m,et een sponsorloop
toch weer 220 euries opgeleverd!!
20 februari gaan we van antwerpen naar barendrecht fietsen. in totaal 136 kilometer.
Lopers wisselen elkaar af om de 2,5 km. Fietsers fietsen zover mogelijk!
Dus als je me nog wil sponsoren per km.... neem dan even contact met me op!
Ik ga zoveel mogelijk proberen te fietsen natuurlijk!!
In mijn omgeving heb ik al meerdere mensen van wie ik per kilometer geld krijg. En van 1 gezin krijg ik een groter geld bedrag als ik de totale 136 kilometer fiets.
Op mijn website (url staat in mijn profieltje) kun je meer lezen over de roparun.

Maar als iemand een naakte parasprong overheeft voor de roparun graag!!
Want kankerpatienten kunnen altijd geld gebruiken!!

Lies
En als je dan toch op mijn website bent, laat je dan een berichtje achter?
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!
Lies86 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie wil rijk worden aan een haarwerkzaak? the searcher Haarwerken 2 28 december 2003 17:30
Artikel (België): Vandenbroucke verhoogt terugbetaling pruiken Chris Haarwerken 14 29 oktober 2002 21:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.