Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 december 2005, 21:20   #1
kabouterplop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2003
Berichten: 146
Waarom er nooit een Cure tegen kaalheid zal komen

dat zou betekenen dat er dus niemand meer kaal zou zijn , iedereen met een mooie volle bos haar dus , er zal dan niet meer een groot contrast zijn tussen mooi en minder mooi , bijna iedereen zal er dan als een soort filmidool uitzien , en deze situatie wil men globaal gezien gewoon niet .... dan wordt bv de concurentie voor het versieren van mooi vrouwen te groot en zal er een schoonheids vervaging komen als iedereen een mooi volle bos met haar heeft.
film idolen met mooi haar zullen minder interresant zijn (gaat dus ten koste v/d commercie dan) en zelfs carriere maken zal voor iedereen meer toegankelijker worden , en eigelijk ook weer niet want een mooie bos haar is dan niet meer exclusief meer , niet meer bijzonder want iedereen heeft het dan.
dit wil men zelfs niet op regerings niveau denk ik .. er moet een scheiding tussen kaal en niet kaal blijven
daarom zal een zogenaamde echte cure voor MPB er nooit komen ofwel altijd op hoog niveau tegengehouden worden.
wat denken jullie hiervan , of is dit teveel complot theorie gedachte ?

Laatst gewijzigd door kabouterplop; 3 december 2005 om 21:45
kabouterplop is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2005, 21:30   #2
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
Als er een middel komt, dan houdt de regering dat absoluut niet tegen als de volksgezondheid niet in gevaar komt. AGA is een aandoening en de middelen zijn een medicijn. De regering kan dit de mensen niet ontnemen. Haaruitval is niet te vergelijken met klonen oid.
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2005, 21:58   #3
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Kabouterplop, wat een bizarre theorie. Ik ben het totaal niet met je eens. Net alsof wel of geen haar hebben het verschil betekend tussen mooi en niet mooi. Het is helemaal vaag dat je zegt dat regeringen dit zouden tegenhouden omdat er een scheiding moet zijn tussen kaal en niet kaal. Er zit een enorm groot verschil tussen NW1 en NW7 en vele miljoenen mannen bevinden zich hiertussen. Als je theorie wel waar is dan is deze wereld zo enorm kut dat ik vanavond nog zelfmoord pleeg met een glimlach op m'n gezicht. Ajuus.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2005, 22:38   #4
Noodlezzz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2004
Locatie: belgium
Berichten: 43
Idd beetje zoals guoy zegt, een volle haardos is niet de enige indicator voor schoonheid integendeel, ik ken kale mannen die aantrekkelijker zijn dan mannen met een volle bos (althans bekeken vanuit mn 100 % hetero mannelijk standpunt ). De mens is uniek en dit komt omdat er zoveel kleine puntjes zijn waarin hij verschilt, haardos is er slechts 1 van. Interessant denkpatroon hoor maar fout in mijn idee
Noodlezzz is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2005, 11:37   #5
Boris
HaarWeb lid
 
Boris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Disney World
Berichten: 617
En daarbij Kabouterplop, zijn er ook veel kale en kalende filmsterren: Bruce Willis, John Malcovic, Nicholas Cage, Ted Danson. Noem ze allemaal maar op.

Ik denk dat je theorie niet helemaal waar is. Echter denk ik wel dat vanuit de commercie het min of meer wordt tegengehouden omdat er zoveel aan haar verbeterende producten wordt verdient.
__________________
My regimen:
  • Sinds 2011 weer 2 x per week keta 2% shampoo. met breaks van soms een maand of 2,3.
  • Sinds 2012 steeds een aantal maanden Inneov van Vichy

In the past:
  • La Biosthetique haarampullen (soort Aminexil)
  • jan 2003 - mei 2011 Proscar 0,8 tot 1,25 mg 6 x p/w
  • nov. 2004 - 2008 af en toe rooscure of keta 2%
  • Saw Palmetto 1 a 2 x per dag
  • 12/2001, 04/2002, 02/2004, 2010 aminexil kuur
Boris is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2005, 14:09   #6
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
De paranoia loopt de laatste tijd wel behoorlijk uit de hand
__________________
Regime:
3 x 160 mg SP van Cheapregaine per dag
1 mg fina per dag
3 tot 5 keer per week wassen met rooscure
Vit B complex
5 mg Cetirizine per dag sinds 1-1-2005
Druifstuif is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2005, 20:31   #7
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Dikke zever zou ik zeggen elk bedrijf die dat medicijn zou kunnen ontwikkelen zou er bergen maar dan ook bergen geld aan kunnen verdienen,

bekijk maar es de regimen bij al de mensen duta fina nizoral/rooscure saw palmetto spiro fludrill minoxidil enz
er zijn toch wel wat mensen bereid er toch wat geld voor te geven...

En als ze zon middel zouden tegenhouden zouden ze ook fina tegengehouden hebben dus mijn conclusie ze zijn er nog niet, of het zal nog een paar jaar duren
voor een dergelijk middel uit is
vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2005, 21:31   #8
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Druifstuif
De paranoia loopt de laatste tijd wel behoorlijk uit de hand
idd ik moet wel heel veel bier en drugs gebruiken voordat ik me dat ga inbeelden
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2005, 21:44   #9
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Ik denk dat de regering van George W. Bush achter het feit schuilt dat er geen goedwerkend haargroeimiddel is. Zijn verkiezingscampagne is grotendeels gefinancierd door de farmaceutische industrie en Merck heeft hem miljarden geboden als hij de ontwikkeling van goedwerkende haargroeimiddelen zou doorzetten. Bush heeft toen snel alle ontwikkelingen stopgezet (vandaar dat je nooit meer wat hoort van middeltjes die ooit in een vroege fase zaten, zoals PS1 en OSH101). Bush heeft hier graag aan meegewerkt, hij heeft zelf immers nog zat haar en hij wil daarin bijzonder blijven. Daarom heeft hij alle Research and Development naar haargroeimiddelen stilgezet.
Tenminste, dat denkt iedereen, maar ergens in South Dakota zit een geheime basis onder de grond met de naam Zone X waar de FBI in het geheim doorgaat met haargroeimiddelen maken. Het project heeft de codenaam 'HairRepair' en ze testen alle nieuwe producten op aliens die daar in de buurt zijn neergestort en die de FBI ook achterhoudt voor het grote publiek.
Wat ook niemand weet is dat Osama bin Laden de VS heeft aangevallen in een protest tegen deze geheimhouding van haargroeimiddelen. Hij zag namelijk zijn haarlijn opschuiven en dacht "hee daar moet ik wat aan doen". Hij ontdekte toen dit Amerikaanse complot en is in de aanval gegaan. De VS ontkent dit natuurlijk want zij willen niet dat hun geheime haarbasis ontdekt wordt. Maar als je de videoband van de aanslagen op 11 september achterstevoren afdraait zul je zien dat ik toch gelijk heb: je hoort dan de stem van Bush die zegt: "don't tell anybody about the secret Zone X Underground Hair Base. NEVER!".
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2005, 21:52   #10
Noodlezzz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2004
Locatie: belgium
Berichten: 43
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Ik denk dat de regering van George W. Bush achter het feit schuilt dat er geen goedwerkend haargroeimiddel is. Zijn verkiezingscampagne is grotendeels gefinancierd door de farmaceutische industrie en Merck heeft hem miljarden geboden als hij de ontwikkeling van goedwerkende haargroeimiddelen zou doorzetten. Bush heeft toen snel alle ontwikkelingen stopgezet (vandaar dat je nooit meer wat hoort van middeltjes die ooit in een vroege fase zaten, zoals PS1 en OSH101). Bush heeft hier graag aan meegewerkt, hij heeft zelf immers nog zat haar en hij wil daarin bijzonder blijven. Daarom heeft hij alle Research and Development naar haargroeimiddelen stilgezet.
Tenminste, dat denkt iedereen, maar ergens in South Dakota zit een geheime basis onder de grond met de naam Zone X waar de FBI in het geheim doorgaat met haargroeimiddelen maken. Het project heeft de codenaam 'HairRepair' en ze testen alle nieuwe producten op aliens die daar in de buurt zijn neergestort en die de FBI ook achterhoudt voor het grote publiek.
Wat ook niemand weet is dat Osama bin Laden de VS heeft aangevallen in een protest tegen deze geheimhouding van haargroeimiddelen. Hij zag namelijk zijn haarlijn opschuiven en dacht "hee daar moet ik wat aan doen". Hij ontdekte toen dit Amerikaanse complot en is in de aanval gegaan. De VS ontkent dit natuurlijk want zij willen niet dat hun geheime haarbasis ontdekt wordt. Maar als je de videoband van de aanslagen op 11 september achterstevoren afdraait zul je zien dat ik toch gelijk heb: je hoort dan de stem van Bush die zegt: "don't tell anybody about the secret Zone X Underground Hair Base. NEVER!".
Is er iets dat jij niet weet
verklaart wel veel dingen, bvb waarom osama altijd zn hoofd bedekt en zn haargroei compenseert door z'n potsierlijke baard
Noodlezzz is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2005, 22:04   #11
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Ik denk dat de regering van George W. Bush achter het feit schuilt dat er geen goedwerkend haargroeimiddel is. Zijn verkiezingscampagne is grotendeels gefinancierd door de farmaceutische industrie en Merck heeft hem miljarden geboden als hij de ontwikkeling van goedwerkende haargroeimiddelen zou doorzetten. Bush heeft toen snel alle ontwikkelingen stopgezet (vandaar dat je nooit meer wat hoort van middeltjes die ooit in een vroege fase zaten, zoals PS1 en OSH101). Bush heeft hier graag aan meegewerkt, hij heeft zelf immers nog zat haar en hij wil daarin bijzonder blijven. Daarom heeft hij alle Research and Development naar haargroeimiddelen stilgezet.
Tenminste, dat denkt iedereen, maar ergens in South Dakota zit een geheime basis onder de grond met de naam Zone X waar de FBI in het geheim doorgaat met haargroeimiddelen maken. Het project heeft de codenaam 'HairRepair' en ze testen alle nieuwe producten op aliens die daar in de buurt zijn neergestort en die de FBI ook achterhoudt voor het grote publiek.
Wat ook niemand weet is dat Osama bin Laden de VS heeft aangevallen in een protest tegen deze geheimhouding van haargroeimiddelen. Hij zag namelijk zijn haarlijn opschuiven en dacht "hee daar moet ik wat aan doen". Hij ontdekte toen dit Amerikaanse complot en is in de aanval gegaan. De VS ontkent dit natuurlijk want zij willen niet dat hun geheime haarbasis ontdekt wordt. Maar als je de videoband van de aanslagen op 11 september achterstevoren afdraait zul je zien dat ik toch gelijk heb: je hoort dan de stem van Bush die zegt: "don't tell anybody about the secret Zone X Underground Hair Base. NEVER!".
Enorme droogkloot wel een creatieve droogkloot
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2005, 23:38   #12
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Ik denk dat de regering van George W. Bush achter het feit schuilt dat er geen goedwerkend haargroeimiddel is. Zijn verkiezingscampagne is grotendeels gefinancierd door de farmaceutische industrie en Merck heeft hem miljarden geboden als hij de ontwikkeling van goedwerkende haargroeimiddelen zou doorzetten. Bush heeft toen snel alle ontwikkelingen stopgezet (vandaar dat je nooit meer wat hoort van middeltjes die ooit in een vroege fase zaten, zoals PS1 en OSH101). Bush heeft hier graag aan meegewerkt, hij heeft zelf immers nog zat haar en hij wil daarin bijzonder blijven. Daarom heeft hij alle Research and Development naar haargroeimiddelen stilgezet.
Tenminste, dat denkt iedereen, maar ergens in South Dakota zit een geheime basis onder de grond met de naam Zone X waar de FBI in het geheim doorgaat met haargroeimiddelen maken. Het project heeft de codenaam 'HairRepair' en ze testen alle nieuwe producten op aliens die daar in de buurt zijn neergestort en die de FBI ook achterhoudt voor het grote publiek.
Wat ook niemand weet is dat Osama bin Laden de VS heeft aangevallen in een protest tegen deze geheimhouding van haargroeimiddelen. Hij zag namelijk zijn haarlijn opschuiven en dacht "hee daar moet ik wat aan doen". Hij ontdekte toen dit Amerikaanse complot en is in de aanval gegaan. De VS ontkent dit natuurlijk want zij willen niet dat hun geheime haarbasis ontdekt wordt. Maar als je de videoband van de aanslagen op 11 september achterstevoren afdraait zul je zien dat ik toch gelijk heb: je hoort dan de stem van Bush die zegt: "don't tell anybody about the secret Zone X Underground Hair Base. NEVER!".
Shittt zie je wel...ik had al zo een vermoeden...
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2005, 15:23   #13
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Maar neen veel te ver gezocht, hoe kom je erbij. In films vertellen ze veel de waarheid welnu
Eigen leven wij in een grote matrix maar nog perfecter en nog beter
de regeringen zijn de gasten uit de film met hun zwart pak maar dan menselijker
Voor elk computer systeem bestaan er virussen, dus AGA is een niet al te ernstig virus die zich nestelt maar die wel aanwezig blijft en die elke dag kleine speldeprikjes geeft aan de mensen in de matrix, Er zijn nog zon virussen uitgekomen bv een piemel van 55 cm
Het rare was dat bijna alleen de mannen aangetast werden. door het smerige virus
De matrix moest er iets aandoen anders zouden er teveel mensen naar Zion gaan en dus hebben ze het redelijk goed(maar na een tijd wordt het virus ressistend)
middel gevonden om dit virus de kop in te drukken finasteride genaamd eerst hadden ze wel een slappe variant gevonden De Minox maar toen beseften ze dat er nog altijd teveel mensen zouden afdalen naar Zion.
Ze wilden de Matrix natuurlijk niet pefect maken want anders zou het te gemakkelijk worden en mensen van verveling sterfen en deze hebben ze natuurlijk nodig als bio brandstof.
De mensen morden nog altijd, Matrix dacht het mag niet perfect worden maar het mag zeer goed zijn, de sentinels hebben er lang aangezeten maar dan kwam het wonder middel Dutasteride die zowat 90 procent van het virus uitschakeld( welliswaar het eiwit DHT uitschakeld).
Nu zal er in de komende jaren nieks nieuws meer uitkomen want de Matrix vreest voor het effect als je nu al kijkt naar het effect van Sonic De egel euforie, vrije liefde, sprongetjes in de lucht enz
Dit zou wel eens de Matrix kunnen aantasten!!!
dus laat het niet merken als er een nieuw middel zou komen, doe normaal want je wordt gevolgt door de Matrix

Ik heb gezegt.
vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2005, 17:13   #14
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj
Maar neen veel te ver gezocht, hoe kom je erbij. In films vertellen ze veel de waarheid welnu
Eigen leven wij in een grote matrix maar nog perfecter en nog beter
de regeringen zijn de gasten uit de film met hun zwart pak maar dan menselijker
Voor elk computer systeem bestaan er virussen, dus AGA is een niet al te ernstig virus die zich nestelt maar die wel aanwezig blijft en die elke dag kleine speldeprikjes geeft aan de mensen in de matrix, Er zijn nog zon virussen uitgekomen bv een piemel van 55 cm
Het rare was dat bijna alleen de mannen aangetast werden. door het smerige virus
De matrix moest er iets aandoen anders zouden er teveel mensen naar Zion gaan en dus hebben ze het redelijk goed(maar na een tijd wordt het virus ressistend)
middel gevonden om dit virus de kop in te drukken finasteride genaamd eerst hadden ze wel een slappe variant gevonden De Minox maar toen beseften ze dat er nog altijd teveel mensen zouden afdalen naar Zion.
Ze wilden de Matrix natuurlijk niet pefect maken want anders zou het te gemakkelijk worden en mensen van verveling sterfen en deze hebben ze natuurlijk nodig als bio brandstof.
De mensen morden nog altijd, Matrix dacht het mag niet perfect worden maar het mag zeer goed zijn, de sentinels hebben er lang aangezeten maar dan kwam het wonder middel Dutasteride die zowat 90 procent van het virus uitschakeld( welliswaar het eiwit DHT uitschakeld).
Nu zal er in de komende jaren nieks nieuws meer uitkomen want de Matrix vreest voor het effect als je nu al kijkt naar het effect van Sonic De egel euforie, vrije liefde, sprongetjes in de lucht enz
Dit zou wel eens de Matrix kunnen aantasten!!!
dus laat het niet merken als er een nieuw middel zou komen, doe normaal want je wordt gevolgt door de Matrix

Ik heb gezegt.

Heerlijk verhaal!
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2005, 15:06   #15
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
idd ik moet wel heel veel bier en drugs gebruiken voordat ik me dat ga inbeelden
Nou wordt er nogal wat troep geslikt om haaruitval te bestrijden, dus misschien dat de TS een verkeerd pilletje op heeft
__________________
Regime:
3 x 160 mg SP van Cheapregaine per dag
1 mg fina per dag
3 tot 5 keer per week wassen met rooscure
Vit B complex
5 mg Cetirizine per dag sinds 1-1-2005
Druifstuif is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Operatie tegen kaalheid: galeatomie en onderbinding Dennie23 Overige behandelingen 245 5 april 2022 20:13
Ontstekingsremmer tegen kaalheid! Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 80 17 juli 2013 00:41
Rhodanide Chris Medicijnen/haargroeimiddelen 25 4 december 2006 17:43
Goede hoop op pil tegen kaalheid pindakaas Overige behandelingen 5 22 december 2005 12:40
Waarom er kaalheid is bij de mens... pindakaas Overige behandelingen 2 22 september 2003 17:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.