![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#16 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Als er tijdens het oogsten extra grafts eruit worden gehaald, moet je die dan ook echt apart betalen
Ik bedoel: 250 grafts is zomaar een waarde van ?500,- + Voor 500 grafts is het tarief ?1950.- Deze vraag stelde ik ook in ander topic maar ben ook benieuwd naar jou ervaring bij deze kliniek
![]() |
#17 |
HaarWeb lid
Tijdens het consult gesprek gaan ze kijken hoeveel grafts je nodig heb. Stel dat het er 500 ziijn en het kost ?1000. uiteindelijk plaatsen ze er 575 grafts, dan hoef je dus niet extra te betalen voor die 75.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
HaarWeb lid
Update 3 weken na HT
donor gebied is iets minder gevoelig geworden ook met slapen. Soms jeukt en prikt het nog. In de zon zie je dat mijn hoofdhuid bovenop een beetje rood is, in de schaduw valt dat wel mee. Sins een kleine week heb ik wel last van de bekende shockloss. Ik denk dat ongeveer de helft er nog staat. Die haartjes zijn wel korter dan de bestaande haren. Eerste foto is zonder flits, derest met flits. Kan het zo zijn dat er wel een deel blijft staan van de nieuwe haren? Of valt over het algemeen echt alles tijdelijk uit van de implantaten? Ik weet dat het verschilt, maar wat is het gemiddelde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
HaarWeb lid
Donor ziet er goed uit, moet nog wel wat herstellen. Roodheid is een beetje zichtbaar op de foto's in de donor en kruin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Moderator
![]() Geregistreerd: 11 januari 2005
Als de haartjes die zijn blijven staan aanmerkelijk korter zijn dan de oude haren er omheen, dan zul je waarschijnlijk gaan merken dat ze niet groeien. Het zijn getransplanteerde haren die uitgeworpen zijn uit de haarschacht, maar die blijven zitten omdat de huid er omheen is dichtgegroeid. Dood, vastgekleefd in de huid als splinterjes.
Je merkt het direct als je er aan eentje trekt met een pincet. Die komt direct, zonder moeite, los en je voelt er niks van.
Maatregelen: 04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin) 07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal) 11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-) 05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5) Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar) _____________________________ HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback] |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
HaarWeb lid
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Moderator
![]() Geregistreerd: 11 januari 2005
Citaat:
Die dode haar zit ook niet in de weg en ze groeien vanzelf wel uit de huid. En als je het idee hebt dat ze de huid irriteren kun je ze makkelijk weg plukken. Een getransplanteerde haar valt door de schok van de behandeling standaard uit. De haarwortel gaat in de rustfase om pas daarna in de groeifase te komen.Dat haren vast zitten in de huid na transplantatie komt vaak voor. Je kunt je voorstellen dat de haarschacht vaak niet mooi glad mee getransplanteerd is en dat de haar daar niet soepeltjes uit glijdt. Een heel enkele keer groeien haren echt direct door, maar dat is echt zeldzaam. Je ziet de haren dan ook langer worden ....
Maatregelen: 04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin) 07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal) 11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-) 05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5) Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar) _____________________________ HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
HaarWeb lid
En hoe staat het ermee? Ben benieuwd ;-).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
HaarWeb lid
Update maand 2
eerste 2 fotos is met flits laatste 2 fotos is met dachlicht bij het raam er gebeurd bijna niets behalve dat mijn haar weer langer wordt. In het midden van mijn donor vindt ik op de foto een beetje dun, maar als ik in de spiegel kijk dan balt het wel mee, ik denk dat het de lichtinval is icm mijn korte haren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
HaarWeb lid
Een update?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
HaarWeb lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
HaarWeb lid
Na 3 maanden geen hergroei is normaal, vaak begint het pas eind maand 4 or in maand 5.
Hoe zit je donor eruit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
HaarWeb lid
update maand 3.
op een paar dagen na een update van 3 maanden na de ht. 3482 grafts zijn er uit genomen. Single grafts: 1457 Double grafts : 1423 Triple grafts : 602 Totaal :3482 |
![]() |
![]() |
![]() |
Labels |
3400grafts, fue haartransplantatie, veldhoven |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|