Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 mei 2012, 13:53   #1
marimar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2007
Berichten: 5
Volume Hair Plus

Ik heb al veel gelezen op het forum over verschillende camouflageprodukten, maar ben Volume Hair Plus nog niet tegengekomen.
Er wordt op het moment reclame voor gemaakt in damesbladen en er is een website.
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit (volgens mij) nieuwe middel?
Ikzelf heb mijn haar heel kort omdat ik een haarwerk draag maar ik denk erover om te stoppen met het haarwerk. Vind het een belasting en ook erg warm in de zomer. Het is wel heel mooi maar het blijft een hulpmiddel.
Overweeg nu om of Volume Hair Plus te kopen of mijn haar heel licht te verven zodat het contrast tussen mijn haar en mijn hoofdhuid niet zo groot is.
Ik heb al wel op de website gelezen dat het geschikt is voor haar van enkele centimeters lang.
Kijk uit naar de reacties.
marimar is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2013, 08:18   #2
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marimar Bekijk bericht
Ik heb al veel gelezen op het forum over verschillende camouflageprodukten, maar ben Volume Hair Plus nog niet tegengekomen.
Er wordt op het moment reclame voor gemaakt in damesbladen en er is een website.
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit (volgens mij) nieuwe middel?
Ikzelf heb mijn haar heel kort omdat ik een haarwerk draag maar ik denk erover om te stoppen met het haarwerk. Vind het een belasting en ook erg warm in de zomer. Het is wel heel mooi maar het blijft een hulpmiddel.
Overweeg nu om of Volume Hair Plus te kopen of mijn haar heel licht te verven zodat het contrast tussen mijn haar en mijn hoofdhuid niet zo groot is.
Ik heb al wel op de website gelezen dat het geschikt is voor haar van enkele centimeters lang.
Kijk uit naar de reacties.
Dit is een filmpje over dat product. Het zijn geen vezels, maar het is een soort verf die je op je huid spuit of smeert. Als Volume Hair Plus afdoende werkt bij je, hoef je je haar niet lichter te maken lijkt me.

Misschien is het wel het beste voor je huid en haarwortels, als je die verf er 's nachts weer afwast, en als je het er niet onnodig dik opspuit, en liefst niet elke dag. Maar dat weet ik niet zeker.

http://volumehair.nl/kleuren-en-tips/

Demonstratievideo's:
http://www.youtube.com/watch?v=OxWSZqAmNl8

http://vimeo.com/79960289

Laatst gewijzigd door theo sluis; 13 december 2013 om 19:50
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2013, 19:48   #3
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Onderstaande tekst staat op de website van VHP:

"10. Hoe werkt Volume Hair PLUS?
De gekleurde haarspray bevat minuscule vezeltjes die aan (dunne) haren hechten. Tijdens het drogen zetten de vezeltjes uit waardoor het eigen haar wordt verdikt."

http://volumehair.nl/vraag-en-antwoord/

Echter VHP is eigenlijk een soort matte en dekkende verf, die ook goed hecht op de huid zelf. En die vezeltjes in VHP zijn in elk geval zonder microscoop niet zichtbaar.

Dat verven van de huid zie ik als de belangrijkste oorzaak, dat kalende plekken door VHP worden gecamoufleerd,
ook als daar geen haren op zitten. En je kunt VHP gebruiken in combinatie met bepaalde kapseltechnieken waarbij resterende haren eventueel over de kalende of dunne plek worden heengekamd, al dan niet in combinatie met een permanent-behandeling, haargel of hairspray.


theo sluis is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.