Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM bij kinderen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 november 2001, 22:58   #1
Kelly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2001
Berichten: 2
Lightbulb moeder van kelly

Hallo,

Dit berichtje is een probeerseltje om te kijken of mijn dochter Kelly van 11 jaar , die ttm heeft, met lotgenoten contact kan hebben.
Tjee zeg, wat een gedoe om hier op te komen en om een bericht te versturen (of ben ik zo dom?).
Mijn dochter zou grag in contact komen met lotgenoten. Tot voor kort dacht zij dat zij de enige was die haren uit haar hoofd trok.
Verleden week kwam ik eindelijk een Nederlandse site tegen m.b.t. trichotillomanie en kon dit haar laten zien.
Zij was hier erg blij mee, alleen het posten lukte maar niet.
Ik hoop dan ook dat het eindelijk gelukt is. Jullie zullen snel een berichtje van haar zien.

Groetjes, moeder van Kelly
Kelly is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2001, 11:07   #2
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
aan de moeder van kelly.

Hallo
u hebt het goed gedaan, uw berichtje staat erop.
U bent hier aan het goede adres, en als u nog meer lotgenoten wilt treffen dan kunt U het ook nog eens proberen op deze site:
www.ocdvriendenkring.org, dat is ook een nederlandse site,
daar zijn ook enkele mensen lid van met ttm.
En als U en uw dochter willen dan kan ik u in contact brengen met kinderen in dezelfde leeftijd als uw dochter kelly, stuur me dan maar een mailtje, ik hoop dat dat lukt.
ik heb namelijk door een oproep lotgenoten opgedaan, waaronder 4 kinderen met ttm.
ik hoop dat U iets hieraan heeft, sterkte en groeten van Monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2001, 12:05   #3
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Gebruikersvriendelijkheid Forum

Beste (moeder van) Kelly,

Hartelijk welkom op het HaarWeb Forum. Je zegt:

Citaat:
Tjee zeg, wat een gedoe om hier op te komen.....
Uhhh ja: het is inderdaad wellicht een beetje een 'gedoe' om hier om te komen, daar heb je gelijk in. (maar niet meer 'gedoe' als op de meeste andere forums, hoor. Maar dat terzijde....)

Aanmelding bestaat uit de registratie van 3 verplichte velden, zoals je kunt lezen in : http://www.haarweb.nl/forum_richtlijnen.htm
Na het invullen van deze 3 velden (waaronder een geldig email-adres) zul je een email-bericht ontvangen (op het ingevulde email-adres) waarin een instructie (gewoon het klikken op een link) staat hoe je je registratie kunt afronden, zodat je berichten kunt posten.

Dit laatste kan wellicht overkomen als 'gedoe', maar zoals ook in bovenstaande link staat uitgelegd, doen wij dit op deze wijze omdat wij willen voorkomen dat mensen zich gaan aanmelden onder een vals email-adres (bijv. om hun 'product' te verkopen/site te promoten/onze leden lastigvallen met commercieële uitingen, enz.) en zodoende misbruik maken van ons Forum. Liever iets meer gedoe dan een onbetrouwbaar Forum is onze mening.

Citaat:
..... en om een bericht te versturen (of ben ik zo dom?).
Nee, uiteraard ben je niet dom.
Je hebt zeker een goed punt aangehaald, omdat de gebruikersvriendelijkheid van het Forum inderdaad voor verbetering vatbaar is: we zijn het helemaal met je eens. Vandaar dat we bezig zijn met de volgende dingen:

1. Volgend jaar zal het complete HaarWeb Forum vertaald worden naar het Nederlands. (hoewel de meeste mensen goed engels kunnen en er überhaupt niet veel engelse kennis nodig is om het Forum te gebruiken, willen we tòch zoveel mogelijk mensen kunnen helpen; dus óók die mensen die géén Engels kunnen lezen).
2. De user-interface (schermindelingen en dergelijke) zal aangepast gaan worden, zodat het gebruik van het Forum vergemakkelijkt wordt. Momenteel is het inderdaad eventjes 'wennen' als je het Forum voor het eerst gebruikt. Echter, als je het eenmaal een paar keer gebruikt hebt, dan wijzigt alles zich vanzelf, is de ervaring van de meeste mensen.
Ondanks dat denken wij dat er zeker een aantal verbeterpunten mogelijk zijn om deze gewenningsperiode in te korten.

Mocht je tegen meer dingen aanlopen: laat het ons alsjeblieft weten! We zullen al je suggesties in overweging nemen en meenemen in de ontwikkeling van toekomstige versies.

Hartelijke groet,
Webmaster HaarWeb.

Laatst gewijzigd door Webmaster; 26 november 2001 om 18:39
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2001, 18:19   #4
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Re: moeder van kelly

Beste Kelly en je moeder:

Citaat:
Originally posted by Kelly

Mijn dochter zou grag in contact komen met lotgenoten. Groetjes, moeder van Kelly
Ik wilde je bij deze even laten weten dat er momenteel 12 lotgenoten actief zijn op het HaarWeb Forum die kampen met Trichotillomanie (TTM). Ik hoop van harte dat je hier steun kunt vinden bij lotgenoten.

Sterkte,
Webmaster HaarWeb.

Laatst gewijzigd door Webmaster; 30 november 2001 om 20:03
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.