Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 november 2003, 19:18   #1
Retteketet
HaarWeb lid
 
Retteketet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 183
full more

heeft iemand van jullie wel eens van die haar fibers gebruikt? een middel waardoor je haar dikker lijkt? zoja, is dat niet ineens overdreven dan? dat je ineens zon bos met haar hebt. En blijft het ook goed zitten?. Ik hoor graag de ervaringen
Retteketet is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2003, 22:51   #2
Francis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 229
En bijkomende vraag: als iemand (toevallig) door je haren zou wrijven, blijven die fibres dan allemaal aan de handen kleven (of blijven die stevig zitten)?

Ikzelf heb ervaring met TOPPIK; mooi produkt, maar echt stevig blijven ze wel niet zitten... Ik denk dat FullMore niet veel beter is...
__________________
- 25 jaar, 2 HT's (niet tevreden)
- 2 jaar fina, mits bijwerkingen overstap naar "Alopesan 400" (2 per dag)(momenteel volledig met fina gestopt)
- op zoek naar een aanvullend middel en een manier om mijn HT's ongedaan te maken of te camoufleren
Francis is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2003, 22:16   #3
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224
Weet je wel zeker dat je zoiets wil gebruiken. Het lijkt mij persoonlijk een behoorlijke rotklus om iedere dag dat spul in je haar te kammen. Daarnaast gaat sporten/zwemmen ook niet meer. Je sociale leven gaat erop achteruit, want kaal worden ok, boeien, het is alleen vervelend als je contact zoekt met het andere geslacht. Maar zodra je cosmetische haarverdikkers gebruikt, zou ík in ieder geval de ganse dag denken dat iedereen naar de "stof"-deeltjes in mijn haar kijkt. Misschien is het dan toch beter om lekker kaal te scheren, dan gaat het smeren van minoxidil ook beter. Als ik niet zulke inhammen had, dan zou ik er echt geen moeite mee hebben om kaal te scheren. Deed het vroeger toen ik nog jong was met plezier ('s zomers dan).
__________________
Current regimen:
- Propecia (1mg finasteride op di/do/za, geen generieke tabletten, sinds 08/2003)
- Minoxidil 5% (officieel merk Rogaine, éénmaal daags 's avonds op de droge hoofdhuid, sinds 01/2005)

Resultaat tot nu toe: vergreet hergroei, ga voor behoud.

Laatste update: 16-07-2007

Leeftijd: 24 | Norwood schaal: II | Kosten: ca. € 45,- maandelijks

Klik: veel gestelde vragen!
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren
Oud 11 november 2003, 00:31   #4
Francis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 229
Citaat:
Originally posted by Uitgeblust
Daarnaast gaat sporten/zwemmen ook niet meer. Je sociale leven gaat erop achteruit, want kaal worden ok, boeien, het is alleen vervelend als je contact zoekt met het andere geslacht.
Da's nu ook al zo door die stomme haartransplantaties!
Ik heb enkel ervaring met TOPPIK en dat aanbrengen is héél makkelijk en vrij snel (gewoon wat strooien en dat is het zowat). Ik gebruik het ook maar heel af en toe als ik naar een speciale gelegenheid moet bijvoorbeeld!

Zwemmen en al die toestanden gaan ZEKER niet met zo'n produkt in je haar. Het is niet zo dat je dan ziet dat het er uitstroomt ofzo, maar het gaat gewoon weg! Je moet tevens ook opletten dat niemand aan je hoofd komt, want dan blijven al die vezels aan de handen kleven!
__________________
- 25 jaar, 2 HT's (niet tevreden)
- 2 jaar fina, mits bijwerkingen overstap naar "Alopesan 400" (2 per dag)(momenteel volledig met fina gestopt)
- op zoek naar een aanvullend middel en een manier om mijn HT's ongedaan te maken of te camoufleren
Francis is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.