Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 september 2004, 20:02   #1
Nerakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 80
Question Haar verlengingen een oplossing?

Hey,

Ik denk er al een hele tijd over na om verlegingen in mijn haar te laten vlechten. Ik heb uit mezelf dun haar en heb bovenop mijn hoofd een 'lichte' plek, door een mega kale plek die aan het bijgroeien is. Ik zou doodgraag terug 'normaal', volumeus en lang haar hebben. Heb een site gevonden over deze verlengingen en dat zou me zo'n 550 tot 750 euro kosten. Zou dit een goede oplossing zijn of toch maar niet?

xXx Nerakje xXx
__________________
De genezing nabij
Nerakje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2004, 20:47   #2
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
Thumbs up

hey nerakje,
ik had vroeger ook altijd mooi lang haar,maar met mijn haaruitval die nu toch al een 15jaar bezig is,blijft er van mijn lange haar niet veel meer over!ik zou er ook alles voor doen om terug met een mooie haardos rond te lopen en heb zelf ook een haarverdikking(wat te vergelijken is met een verlegging)overwogen!toch raad mijn dermatoloog dit tenzeerste af,omdat het zeker niet gezond is voor je natuurlijke haar!ik weet niet of ook jij haarverlies hebt,maar bij mij is dat wel een groot probleem!dus blijf ik maar met mijn uitgedund haarkopje rondlopen!het haar dat ik nog heb hou ik liever gezond,dan dat ik er stringen laat tussen plaatsen,waarvan ik achteraf de gevolgen moet dragen!als jij het toch van plan bent,wens ik je veel succes!laat dan nog eens horen hoe het verlopen is!
heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2004, 22:44   #3
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Hoi Allemaal,

Bij mij gaat zaterdag een bevriende collega mijn haar vlechten. Morgen gaan we samen haar kopen, zodat dat zaterdag ingevlochten kan worden. Ik heb onder mijn haar een enorme kale plek zitten,maar die valt dus niet zo op, omdat de rest van het haar erover valt, maar het wordt te dun dus vandaardat ik laat invlechten zodat er nog meer haar over kan vallen.
Het lijkt me ook wel weer leuk om weer lang haar te hebben dat is zo lang geleden.
Of het een goede oplossing is weet ik niet, maar dat weet ik niet. Dat zie ik zaterdag wel weer.
Verder moet ik zelf mijn haar kopen en betaal ik die collega een kleine vergoeding.
Daar wil ik wel voor uitproberen.

Ik vertel zaterdag of zondag wel hoe het geworden is. Ik vind het wel spannend.
En ik houd jullie wel op de hoogte als jullie dat willen.

Groetjes Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2004, 15:20   #4
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Hoi iedereen
Elders op dit forum hebben we het over haarwerkjes en extensions gehad. Ik had vroeger mooi, lang haar; ik heb het een jaar geleden heel kort laten knippen omdat ik hoopte dat dat zou helpen om het trekken te verminderen; dat deed het niet en nu laat ik het weer groeien. Maar inderdaad: een gigantische kale plek bovenop mijn hoofd, die ik niet meer kan camoufleren. Een haarwerkje leek de enige oplossing. Ik heb het in juni besteld en nu ben ik nog altijd aan het wachten op een telefoontje van de kapper. Ik ben heel benieuwd of het haarwerk mij een nieuwe look kan bezorgen waar ik weer eventjes gelukkig mee kan zijn. Ik draag nu steeds sjaaltjes maar ben dat zo beu, en het is zo'n stigma, mensen herkennen je daaraan. Ik ben het meisje met het sjaaltje, en ik wil daar vanaf. Helaas heb ik in mijn nek en achter mijn linkeroor ook nog kale plekken. Daar valt nu nog wel een beetje haar overheen, maar als ik een staartje maak, is het weer zichtbaar. Het haarwerk zou worden vastgezet zodat ik ook niet op de grote plek bovenop mijn hoofd kan trekken. Maar ik ben bang dat ik daardoor extra veel in mijn nek en achter mijn oor ga trekken, en daardoor die plekken weer vergroot. Met alle stress vandien. Ik kan me zo boos maken, en toch trek ik iedere avond weer een heleboel uit. Om me dan weer boos te maken. Het is een cirkel... Je probeert maar vanalles uit om er beter uit te zien, en je weer een poos beter te voelen. Maar behalve al die middeltjes moet je blijven werken aan dat ene essentiële: je trek-probleem, die drang. Die moet weg. Als we eens wisten hoe!
Jente is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Artikel: Wieke Peters (12 jr) over haar Alopecia Areata Totalis Webmaster AA - Algemeen 9 16 september 2005 23:15
Artikel Monique3 in Brabants Dagblad: 'Haren uittrekken als ziekte'. Webmaster Boeken en artikelen 12 18 september 2002 00:02
Moeilijk erik 38 Haarwerken 3 29 april 2002 21:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.