Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 oktober 2008, 22:50   #31
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Transhair is 1 bende.
Ja je kan van iedere kliniek wat zeggen, absoluut, ook zij zijn en blijven commerciele instellingen.
Erger dan TH kunnen ze het echter niet maken.
Dit vind ik flauwekul en stemmingmakerij. Allereerst zijn hier niet zoveel mensen die zelf werkelijk bij TH een behandeling hebben ondergaan, laat staan fatsoenlijk kunnen oordelen. Zelf ben ik er een paar keer geweest en een goede vriend van mij is er ook behandeld.
Ik zou niet weten wat TH "niet erger kunnen maken". Ik heb geen "onregelmatigheden" aangetroffen en ben altijd goed behandeld. Helaas heb ik een litteken, maar iedere kliniek die FUT's doet heeft patiënten die dit krijgen. (die vriend van mij heeft overigens geen litteken). En als de prijs hoger is dan elders, dan is het aan de klant om te beslissen waar hij heen gaat.

Wat betreft dichtheid, waar dit topic over gaat: voor zover mij bekend is 80/cm slechts voor een enkeling met zeer beperkte kaalheid weggelegd. Als "normale" patiënt kun je met een stuk minder dichtheid ook goede resultaten krijgen

Ik word niet betaald door TH en ook niet door AC.
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2008, 10:05   #32
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
Dit vind ik flauwekul en stemmingmakerij. Allereerst zijn hier niet zoveel mensen die zelf werkelijk bij TH een behandeling hebben ondergaan, laat staan fatsoenlijk kunnen oordelen. Zelf ben ik er een paar keer geweest en een goede vriend van mij is er ook behandeld.
Ik zou niet weten wat TH "niet erger kunnen maken". Ik heb geen "onregelmatigheden" aangetroffen en ben altijd goed behandeld. Helaas heb ik een litteken, maar iedere kliniek die FUT's doet heeft patiënten die dit krijgen. (die vriend van mij heeft overigens geen litteken). En als de prijs hoger is dan elders, dan is het aan de klant om te beslissen waar hij heen gaat.

Wat betreft dichtheid, waar dit topic over gaat: voor zover mij bekend is 80/cm slechts voor een enkeling met zeer beperkte kaalheid weggelegd. Als "normale" patiënt kun je met een stuk minder dichtheid ook goede resultaten krijgen

Ik word niet betaald door TH en ook niet door AC.
Er wordt niemand betaald door de A.C!
Waar onze collega`s zich erg in vergissen is de kennis die hier aanwezig is op het haarweb. Wij van A.C mogen ons gelukkig prijzen met zoveel actieve leden die bij ons behandeld zijn.
Ons geluk is dat de meeste clienten tevreden zijn anders werd er hier wel anders over ons gepraat.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2008, 11:52   #33
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje Bekijk bericht
Ons geluk is dat de meeste clienten tevreden zijn anders werd er hier wel anders over ons gepraat.
En zo is het maar net!

Transplantaatje nog Bedankt!
Voor je uitgebreide uitleg van ''laatst'' op mijn vraag: ''over het wel of niet kunnen transplanteren op mislukte FUE grafts'' etc.
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2008, 19:05   #34
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
Dit vind ik flauwekul en stemmingmakerij. Allereerst zijn hier niet zoveel mensen die zelf werkelijk bij TH een behandeling hebben ondergaan, laat staan fatsoenlijk kunnen oordelen. Zelf ben ik er een paar keer geweest en een goede vriend van mij is er ook behandeld.
Ik zou niet weten wat TH "niet erger kunnen maken". Ik heb geen "onregelmatigheden" aangetroffen en ben altijd goed behandeld. Helaas heb ik een litteken, maar iedere kliniek die FUT's doet heeft patiënten die dit krijgen. (die vriend van mij heeft overigens geen litteken). En als de prijs hoger is dan elders, dan is het aan de klant om te beslissen waar hij heen gaat.
Dat is toch allemaal prima Test. Als jij geen negative dingen hebt meegemaakt, gelezen en gehoord of wat dan ook.

Vind het wel kwalijk dat jij mij ervaring en mening vervolgens flauwekul en stemmingmakerij noemt.

Je gaat daarnaast nog kort door de bocht door puur en alleen naar mensen te kijken die daadwerkelijk een behandeling hebben ondergaan. Er zijn heel wat meer zaken dan 'resultaat' alleen waar mensen op schandalige manier te werk kunnen gaan. Daarnaast wordt ook weer genoemd dat het ieders zijn eigen keuze is om naar TH te gaan...

Als jij prima ervaringen hebt met TH, dan gooi het in de groep, maar laat mij ook gewoon mijn negatieve ervaringen en mening mededelen..

Laatst gewijzigd door norwood2; 8 oktober 2008 om 19:12
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2008, 21:18   #35
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Dat is toch allemaal prima Test. Als jij geen negative dingen hebt meegemaakt, gelezen en gehoord of wat dan ook.

Vind het wel kwalijk dat jij mij ervaring en mening vervolgens flauwekul en stemmingmakerij noemt.

Je gaat daarnaast nog kort door de bocht door puur en alleen naar mensen te kijken die daadwerkelijk een behandeling hebben ondergaan. Er zijn heel wat meer zaken dan 'resultaat' alleen waar mensen op schandalige manier te werk kunnen gaan. Daarnaast wordt ook weer genoemd dat het ieders zijn eigen keuze is om naar TH te gaan...

Als jij prima ervaringen hebt met TH, dan gooi het in de groep, maar laat mij ook gewoon mijn negatieve ervaringen en mening mededelen..
Ik ben ook een tevreden TH klant. En ik weet zeker dat bijna iedereen die daar behandeld is tevreden is. Want als het anders was dan bestonden ze niet meer.
Maar norwood2, wat zijn jouw persoonlijke ervaringen dan??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2008, 22:10   #36
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ik ben ook een tevreden TH klant. En ik weet zeker dat bijna iedereen die daar behandeld is tevreden is. Want als het anders was dan bestonden ze niet meer.
Maar norwood2, wat zijn jouw persoonlijke ervaringen dan??
Dat ik daar bijna op de operatietafel lag terwijl ik maar van de helft afwist ! Dat de helft verzwegen of niet over gesproken was, maar nog erger dat er zaken foutief of express werden weergelegd.

Dat een goede vriend, even zo 'vals' voorgelicht is ofwel zaken verzwegen.

En jullie maar praten over dat je tevreden bent met je HT of dikgedrukt doen voorkomen dat ik mijn mond moet houden.

Ik heb nooit beweerd dat mensen daar nooit tevreden naar huis gaan, dus probeer me niet die hoek in te drukken. Ik heb ook al tig maal gezegd dat iedereen die tevreden was bij TH dat allemaal mogen zeggen, maar probeer andere mensen niet de mond te snoeren omdat je je aangesproken whatever voelt.

Als je toch iets ingrijpends als een HT wilt laten doen, dan beginnen we toch met openheid en eerlijkheid ?

Dan die wanpraktijken van prijzen, zgn patienten die het geweldig naar de zin hebben gehad bij TRANSHAIR, mar eigenlijk gewoon medewerkers waren etc etc. En dit is niet 1x voorgekomen maar meerdere malen, dat kan toch gewoon niet ??? Daar kan je toch serieus niet meer heen gaan of ben ik nu gek? Dan heb je hier nog andere mensen rondlopen die iets tegen TH hebben. Iedere kliniek slaat de plank wel eens mis, maar laten we onszelf niet voor de gek houden, alsof alles op toeval berust of dat sommige iets tegen TH hebben, en zeker niet arrogant lopen doen en proberen mij op mij bek te laten gaan. Dat ben ik sowieso allerminst gewend van belgen.

Nogmaals prima, dat jij dik tevreden was bij TH, mag je nog 100x zeggen, maar laat mij dat ook doen. En nee ik ben gewoon een patient als je anders mag denken.

Ik kan er gewoon niet tegen dat mensen niet eerlijk en goed voorgelicht worden en dat je garantie tot op de hoek van de straat heb na je HT.

Laatst gewijzigd door norwood2; 8 oktober 2008 om 22:16
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2008, 23:05   #37
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Dat ik daar bijna op de operatietafel lag terwijl ik maar van de helft afwist ! Dat de helft verzwegen of niet over gesproken was, maar nog erger dat er zaken foutief of express werden weergelegd.
Dat een goede vriend, even zo 'vals' voorgelicht is ofwel zaken verzwegen.
Verklaar je nader? Wat is er verzwegen? Wat je voor een HT zou moeten weten is m.i.
-de te gebruiken techniek,
-de voor/nadelen/gevolgen daarvan,
-de zaken rondom het herstel en de duur daarvan,
-het aantal grafts en de daarmee te verwachten resultaten
-de prijs.

Zo moeilijk is dat niet en zoveel valt daar ook niet aan te verzwijgen*....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ik kan er gewoon niet tegen dat mensen niet eerlijk en goed voorgelicht worden en dat je garantie tot op de hoek van de straat heb na je HT.
En hoezo garantie tot op de hoek? Er is -zwart op wit- levenslange groeigarantie zoland de haarkrans behouden blijft, net als bij andere klinieken.
Zolang je hier wat van bovenstaande zaken rondstrooit zonder concreter te worden kan ik je post niet echt serieus nemen. Temeer omdat ik meerdere malen bij TH ben geweest en niets van dit alles heb gemerkt. Vergelijkbare probleemloze ervaringen ken ik tevens van een zeer goede vriend en een paar (minder) bekenden.



*In zijn algemeenheid heb ik wel de indruk dat FUT klinieken te makkelijk met mogelijke littekenvorming omgaan tegenover hun klanten en deze mogelijkheid + foto's + % kans daarop getoond zou moeten worden bij een consult. Ja, dat schrikt af maar hoort bij eerlijke voorlichting
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 00:14   #38
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Wacht even, jij gaat nu vertellen hoe het zit, hoe het allemaal werkt, dat er niks te verzwijgen valt, op basis van JOUW ervaring en mening ? Daarbij ook nog eens de rest van de feiten die ik al gemeld heb en het geval zijn geweest, gewoon links te laten liggen en over te zwijgen ?

Jij hoeft mij helemaal niet serieus te nemen, want dat is wederzijds dan allang het geval...

Je kan net al ik je mening kenbaar maken, en dat je prima bent geholpen, maar je hebt mij nog niet horen zeggen dat jullie ervaringen onzin zijn zoals jullie nu beide steeds wel bij mij doen. Als je dan vervolgens ook nog eens een disclaimer onder je post zet, dat sommige FUT klinieken het litteken misschien iets te nonchalent nemen.Tja dan heb je dus al 1 honds belangrijk punt genoemd en dat breng je dan als een kleinigheidje ! Hoe kan ik dan in hemelsnaam in discussie treden, als zoiets ogenschijnlijk al niet echt belangrijk voor je is ? Prima, no problem, maar ik hoor bv wel graag dat de kans bestaat dat het potloodstreepje een kwast kan worden. Zeker toendertijd als leek. Ik vind het een kwalijke zaak. En dit is dus nog maar 1 ding. Ik heb al vanalles opgenoemd wat eraan schort. Wat ik dan ook nog vergeet, is mensen naar de kliniek lokken als dat men de keuze heeft tussen 2 technieken en vervolgens als je daar bent zeggen dat het niet het geval is en nog erger, de FUE techniek compleet belachelijk maken alszijnde dat het niks is en nooit wat zal worden ook. Dat is toch regelrechte nepperij ? Maar nee hoor, wat heb ik te zeggen, ik mag de ervaring klaarblijkelijk niet delen met anders mensen. Voordat ik het wist had ik al een jaap op me achterhoofd kunnen hebben omdat onze heren in Vlijmen het allemaal niet zo nauw nemen. Die grappenmakers hadden me ook nog eens ingeschaald op 900 grafts terwijl een ander consult op 2000-2500 kwam en ik onlangs een HT heb gehad bij weer een andere kliniek van +2500 grafts ! Nu zal er best wel wat gesteggeld worden met die tellingen, maar dit is voor mij evenmin te verklaren.

Laatst gewijzigd door norwood2; 9 oktober 2008 om 00:36
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 10:17   #39
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
norwoord2, niet zo gepikeerd doen! Jij bent niet de enige met negatieve ervaringen, net zoals er ontevredenen zullen zijn over PH en/of AC. Ik heb je alleen om een toelichting gevraagd, meer niet.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 14:47   #40
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Niemand hoeft 't ook met me eens te zijn. Ik gooi gewoon mijn mening en gevoel op tafel. Moet men er maar mee doen wat hij wilt.

Iedereen mag zeggen dat hij het er niet mee eens is, maar gewoon doodleuk laten blijken dat ik er niks vanaf weet of weet waarover ik praat, ja dan wordt ik wel gepikeerd Limbo.

Verder moet iedereen zelf besluiten wat hij of zij wilt.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 16:24   #41
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Verder moet iedereen zelf besluiten wat hij of zij wilt.
Dat is een waar woord!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 18:55   #42
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Iedereen mag zeggen dat hij het er niet mee eens is, maar gewoon doodleuk laten blijken dat ik er niks vanaf weet of weet waarover ik praat, ja dan wordt ik wel gepikeerd Limbo.
Ik zeg helemaal niet dat je er niks van af weet. Je zegt als voldongen feit dat TH " 1 grote bende is" zonder aan te geven waarom. Ik zeg daarom dat ik dat stemmingmakerij vind en vraag je vervolgens om nader te specificeren wat er dan allemaal niet deugt. Want alleen melden dat iets 1 grote bende is zonder enige onderbouwing vind ik niet voldoende. Het is nu duidelijk dat je een consult hebt gehad en dat je daar een slechte indruk aan hebt overgehouden.

Ik zeg overigens nergens dat het litteken niet belangrijk is. Integendeel ik vind dat bijzonder belangrijk. Ik meld alleen dat de klinieken daar m.i. wat meer aandacht aan zouden moeten geven bij een consult (ik begrijp dat ze dat niet graag doen).
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoeveel grafts? bean Chirurgische behandelingen 18 10 februari 2008 20:14
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
"Wordt het zustertje niet moe!" hairobservator Chirurgische behandelingen 86 3 januari 2007 16:22
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.