Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 december 2007, 20:13   #16
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Nou voor die paar millimeter zou ik absoluut geen correctie aanraden. Als er dan gecorrigeerd zou moeten worden, dan zou ik FUE grafts in het lidteken laten zetten. Omdat een smal lidteken is kost het ook niet zoveel grafts. Maar het eruit laten snijden, zonder enige garantie dat het eindresultaat beter is: nooit van mijn leven als ik zo'n klein lidteken had. Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat een arts dat wil doen. Heb je het weleens aan een HT-kliniek gevraagd?
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2007, 20:17   #17
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
Nou voor die paar millimeter zou ik absoluut geen correctie aanraden. Als er dan gecorrigeerd zou moeten worden, dan zou ik FUE grafts in het lidteken laten zetten. Omdat een smal lidteken is kost het ook niet zoveel grafts. Maar het eruit laten snijden, zonder enige garantie dat het eindresultaat beter is: nooit van mijn leven als ik zo'n klein lidteken had. Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat een arts dat wil doen. Heb je het weleens aan een HT-kliniek gevraagd?
Ja, dat heb ik al. Ze adviseerden me omdat het een oud litteken was eerst een correctie te laten doen. Zodat de doorbloeding voor de grafts beter zou zijn. Het gekke is dat ik op Hairlosshelp ervaringen heb gehoord dat hoe ouder het litteken des te hoger de overlevingskansen van de nieuwe grafts.
Maar goed, ze zeiden dat ze het wel wilden doen en dat ze er vertrouwen in hadden dat het een goede verbetering zou worden.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2007, 22:05   #18
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
De mijne is tussen de 2mm en 3mm breed en een cm of 7 lang, en
''Maten'' om ''jaloers'' op te worden!

2 a 3 mm wat een lijntje ach ach had ik dat ik maar zo dun lijntje!

Maar nee hoor, ik heb 10mm formaat ''wegenwit-kwast'' Pffffff....Hhaahaha..
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2007, 22:11   #19
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Henk: doorbloeding voor grafts beter in een oud lidteken? Kan ik hieruit opmaken dat de correctie van je lidteken door middel van het implanteren van FUE transplantaten zal zijn? Of gaan ze het lidteken er toch uitsnijden...? Dat laatste zou ik bij zo'n lidteken echt in geen 100.000 jaar doenof aanraden....
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2007, 01:20   #20
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
Henk: doorbloeding voor grafts beter in een oud lidteken? Kan ik hieruit opmaken dat de correctie van je lidteken door middel van het implanteren van FUE transplantaten zal zijn? Of gaan ze het lidteken er toch uitsnijden...? Dat laatste zou ik bij zo'n lidteken echt in geen 100.000 jaar doenof aanraden....
Ik ben er zelf nog niet uit. Maar het evt. scenario is inderdaad een trycho-stripcorrectie en daarna inplanteren met grafts.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2007, 13:35   #21
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Gewoon lekker van af blijven.
2 a 3 mm is zeker niet verkeerd.
Je hoofd kaalscheren lukt toch nooit zonder dat je het litteken ziet.

Nee Henk, gewoon een keer een megasessie Fue doen, lekker van het litteken afblijven en weer genieten van je haar.
Dat zou mijn scenario zijn in jouw geval.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2007, 14:15   #22
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Als je hier zo leest is zelfs 2 a3 mm eerder de (toevallige )uitzondering.
Zie maar naar beverotti, test 123 , missbut etc.laat staan dat een potloodlijntje de regel zou zijn zoals sommige Ht klinieken durven suggereren.

10 mm lijkt me echt wel al een enorme jaap.Daarom enkel FUE voor mij...

Anderzijds lijkt het wel alsof je eerst een basis met FUt moet leggen voor je fUE doet om echt een waw resultaat te hebben.

Ik heb overigens ook al de omgekeerde weg gezien op HLH eerst FUE en dan FUt en ook prachtig resultaat( fut wel bij H en W).

In hoverre is overigens de hand en kunde van de chrirurg vernatwoordelijk voor de dikte van het litteken?Naar de beste chirurg gaan zou dan de kans op groot litteken al aanzienlijk verminderen. Bij de resultaten van bvb H en W, Rahal en armani zie je toch zelden zo een jaap of ben ik nu verkeerd?
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2007, 14:45   #23
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
Als je hier zo leest is zelfs 2 a3 mm eerder de (toevallige )uitzondering.
Zie maar naar beverotti, test 123 , missbut etc.laat staan dat een potloodlijntje de regel zou zijn zoals sommige Ht klinieken durven suggereren.

10 mm lijkt me echt wel al een enorme jaap.Daarom enkel FUE voor mij...

Anderzijds lijkt het wel alsof je eerst een basis met FUt moet leggen voor je fUE doet om echt een waw resultaat te hebben.

Ik heb overigens ook al de omgekeerde weg gezien op HLH eerst FUE en dan FUt en ook prachtig resultaat( fut wel bij H en W).

In hoverre is overigens de hand en kunde van de chrirurg vernatwoordelijk voor de dikte van het litteken?Naar de beste chirurg gaan zou dan de kans op groot litteken al aanzienlijk verminderen. Bij de resultaten van bvb H en W, Rahal en armani zie je toch zelden zo een jaap of ben ik nu verkeerd?
Ja, ik denk dat het komt omdat het zo'n klein litteken is. Dan heb je minder kans op stretchback. Maar je kunt hem wel goed voelen. Hij is niet helemaal vlak.
Ik denk dat het resultaat afhangt aan het hand van de chirurg en aan de rekbaarheid van je huid.

Laatst gewijzigd door Henk; 2 december 2007 om 14:51
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2007, 15:23   #24
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Ja, ik denk dat het komt omdat het zo'n klein litteken is. Dan heb je minder kans op stretchback. Maar je kunt hem wel goed voelen. Hij is niet helemaal vlak.
Ik denk dat het resultaat afhangt aan het hand van de chirurg en aan de rekbaarheid van je huid.
Hallo Henk,

What about ''the golden'' hechtdraad?
Ik heb wel eens gelezen dat, dat er ook is.

Om het stretchen te minimaliseren.

@Test123, heb je dat wel eens aan de HT kliniek gevraagd?
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2007, 16:22   #25
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Voor het eerst op Haarweb. Een foto van mezelf. Ik ga hem er ook zo weer afhalen. Maar voor de nieuwsgierigen. Oh ja, dat bruine is geen bloed maar verf..

Laatst gewijzigd door Henk; 4 december 2007 om 21:25
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2007, 17:46   #26
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Voor het eerst op Haarweb. Een foto van mezelf. Ik ga hem er ook zo weer afhalen. Maar voor de nieuwsgierigen. Oh ja, dat bruine is geen bloed maar verf..
Henk,

Dat is idd een heel dun littekentje dus ze zijn er toch!
Ziet et goed uit!
Idd niet meer aan laten zitten!
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2007, 17:53   #27
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
niet aan dat lidteken komen zou ik zeggen. het lijkt trouwens wel of het lidteken omhoog loopt...
Hechten met gouddraad, ik heb er weleens van gehoord ja. Maar ik heb er niet naar gevraagd en we hebben het er bij AC ook niet over gehad. Dr Feriduni kent de geschiedenis van mijn lidteken(s) dus ik ga ervan uit dat hij nu zelf zal beslissen wat de beste techniek is en welke draad daar het beste voor is. Ik heb overigens ook weleens gehoord dat een hechtdraad kan gaan "snijden" door het weefsel.
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2007, 17:56   #28
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Voor het eerst op Haarweb. Een foto van mezelf. Ik ga hem er ook zo weer afhalen. Maar voor de nieuwsgierigen. Oh ja, dat bruine is geen bloed maar verf..
Vind het ook een mooi litteken eigenlijk.

Ik kan echter begrijpen dat als je je hoofd helemaal kaal wil scheren het een ander verhaal is.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2007, 18:12   #29
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Vind het ook een mooi litteken eigenlijk.

Ik kan echter begrijpen dat als je je hoofd helemaal kaal wil scheren het een ander verhaal is.
Precies.
En weet je als het een litteken van een ongeluk zou zijn geweest, dan zou ik m'n hoofd zonder enige twijfel al kaalgeschoren hebben.
Maar nu is elke mm er nog 1 teveel. Maar ik hoor niet te klagen, vergeleken bij de meeste ht-littekens is dit inderdaad bijna een potloodstreepje.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2007, 18:48   #30
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Mooi litteken, maar wel een beetje op een vreemde plaats.
Als jij je hoofd kaal wil scheren, dan moet je dat gewoon doen. Niemand die ziet dat dit een litteken van een ht is.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Roos, jeuk, irritatie en/of korsten op de hoofdhuid Kees Haarproblemen bij vrouwen 190 13 oktober 2009 15:44
kaal plekje op mijn achterhoofd nhoj Chirurgische behandelingen 0 23 december 2004 21:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.