Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 oktober 2008, 21:35   #16
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
8€/graft is absurd.....



En het is nu ook niet zo dat TH een reputatie heeft die dat bedrag zou verantwoorden.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2008, 22:33   #17
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Misschien hebben ze een hele uitgebreide lunch.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2008, 22:48   #18
Graft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erik6487 Bekijk bericht
Hoi allemaal,

Ik overweeg een HT te doen, ik ben bij verschillende klinieken geweest.
De laatste was LA in Velthoven, althans een consulent daar van. Die stelde voor, 3000 FU voor een prijs van €6950. Ik neem aandat dit de "normale" prijs is. Hij vertelde ook dat zij de enige zijn die 80 grafts op een vierkante centimeter kwijt kunnen. Eerlijk gezegd heb ik er nooit bij stil gestaan dat dit per kliniek zou kunnen verschillen. Ik heb dat dus in mijn andere consulten niet gevraagd. Mijn vraag is dan ook, heeft een van de lezers info omtrent het aantal grafts per vierkante centimeter?

Alvast bedankt!

Erik
Ook Transhair kan zonder problemen 80 grafts per cm2 zetten, maar het is niet goed dat te doen. Je zult zien dat het resultaat absoluut niet mooi wordt.Kijk maar eens op echte sites zoals ISHRS.com daar geven alle haarchirurgen anoniem aan dat 40 tot 45 graft het maximale is dat je op een kaal oppervlak moet plaatsen. Dit ivm de doorbloeding. Ook AC geeft dit nu toe. Ik ben erg benieuwd naar een resultaat dat getransplanteerd is met 80 grafts per cm2.
__________________
Transhair, al 20 jaar haartransplantatie ervaring!

Al meer dan 30.000 behandelingen!

Voor meer informatie: www.transhair.nl
email: info@transhair.nl

Het bovenstaande bericht is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb
Graft is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2008, 22:55   #19
Graft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
8€/graft is absurd.....



En het is nu ook niet zo dat TH een reputatie heeft die dat bedrag zou verantwoorden.
Ik weet niet hoe jullie op 8 euro de graft komen. TH heeft marktconforme prijzen, maar verteld wel eerlijk wat mogelijk en onmogelijk is.
Transhair kan bij een West-Europees persoon geen 3000+ grafts wegnemen uit het donorgebied en de andere klinieken ook niet. Er worden nu idianenverhalen op internet gezet van personen die meer dan 3000 grafts geplaatst krijgen. Graag zou ik een keer een voor- en nafoto willen zien van mensen die in 1 behandeling 3000+ grafts gehad hebben. Dan zal ik vragen of Transhair daar een haartransplantatie van 1600 grafts tegenover wil zetten en ben benieuwd of er grote verschillen zijn.
__________________
Transhair, al 20 jaar haartransplantatie ervaring!

Al meer dan 30.000 behandelingen!

Voor meer informatie: www.transhair.nl
email: info@transhair.nl

Het bovenstaande bericht is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb
Graft is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2008, 23:08   #20
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Transhair is 1 bende.

Ja je kan van iedere kliniek wat zeggen, absoluut, ook zij zijn en blijven commerciele instellingen.

Erger dan TH kunnen ze het echter niet maken.

Keer op keer komen hier zogenaamd nieuwe leden aanschuiven, die ons weer eens gaan vertellen hoe geweldig TH is. Volgens mij denkt men dat hier mensen rondhuppelen die het gemunt hebben op TH en hen zwart maken. Echter jullie slaan de plank helemaal mis. Het zijn juist klanten/patienten...het doodgewone volk die er wat over te zeiken hebben. Ik zou je er eens wat van aantrekken dan met deze poppenkast steeds aan te komen zetten. Het kan heel vervelend zijn dit te moeten ondervinden en idd TH heeft geen geweldige naam, maar ik zou eens in de spiegel kijken. Soms zal het wel eens onterecht zijn, maar laten we wel heel eerlijk blijven en dat is dat TH en TH alleen er zelf een zooitje van maakt.

Ook deze actie is weer een aanfluiting en valt niet te verkopen aan het gewone volk.

Laatst gewijzigd door norwood2; 1 oktober 2008 om 23:11
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2008, 23:57   #21
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
@Graft, ten eerste moet ik zeggen dat ik het een goed initiatief vind van jullie om Transhair te vertegenwoordigen hier op de site. Misschien worden er dan ook wat meer dingen duidelijker over jullie bedrijf en werkwijze, en komen jullie uiteindelijk van het toch wel wat negatieve imago af hier.

Het zou wel leuk zijn als jullie dan ook zo'n mooie onderschrift krijgen net als AC en PH.

Ten tweede heb ik nog een vraag over het Fue gebeuren bij jullie. Ik was een beetje aan het rondsnuffelen op jullie site en toen zag ik daar de Fue prijzen staan. Vinden jullie 8 euro per graft niet wat overdreven? Dat zijn naar mijn inzien toch geen prijzen van deze tijd meer.

Of betalen jullie al wel Btw en andere klinieken niet? (Dan zou het nog duur zijn maar het lijkt er dan toch al meer op)
Transhair adverteert bijvoorbeeld veel in de Menshealth, en Boersma verwijst zijn patienten ook door naar oa Transhair.
Daar zal die 8 euro wel op gebaseerd zijn

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eerlijkzijn Bekijk bericht
Ook Transhair kan zonder problemen 80 grafts per cm2 zetten, maar het is niet goed dat te doen. Je zult zien dat het resultaat absoluut niet mooi wordt.Kijk maar eens op echte sites zoals ISHRS.com daar geven alle haarchirurgen anoniem aan dat 40 tot 45 graft het maximale is dat je op een kaal oppervlak moet plaatsen. Dit ivm de doorbloeding. Ook AC geeft dit nu toe. Ik ben erg benieuwd naar een resultaat dat getransplanteerd is met 80 grafts per cm2.
Je zegt dat het resultaat absoluut niet mooi wordt, en tegelijkertijd ben je nieuwsgierig naar een 80 grafts resultaat, wat lul je nu eigenlijk?
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag

Laatst gewijzigd door Strider; 2 oktober 2008 om 00:00
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2008, 12:43   #22
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eerlijkzijn Bekijk bericht
Ik weet niet hoe jullie op 8 euro de graft komen. TH heeft marktconforme prijzen, maar verteld wel eerlijk wat mogelijk en onmogelijk is.
Transhair kan bij een West-Europees persoon geen 3000+ grafts wegnemen uit het donorgebied en de andere klinieken ook niet. Er worden nu idianenverhalen op internet gezet van personen die meer dan 3000 grafts geplaatst krijgen. Graag zou ik een keer een voor- en nafoto willen zien van mensen die in 1 behandeling 3000+ grafts gehad hebben. Dan zal ik vragen of Transhair daar een haartransplantatie van 1600 grafts tegenover wil zetten en ben benieuwd of er grote verschillen zijn.
Als je hier kijkt, http://www.transhair.nl/nl/prijzen/fue-methode.html en je gaat wat rekenen dan kom je toch aardig in de buurt van 8 euro.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2008, 19:20   #23
Graft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Transhair is 1 bende.

Ja je kan van iedere kliniek wat zeggen, absoluut, ook zij zijn en blijven commerciele instellingen.

Erger dan TH kunnen ze het echter niet maken.

Keer op keer komen hier zogenaamd nieuwe leden aanschuiven, die ons weer eens gaan vertellen hoe geweldig TH is. Volgens mij denkt men dat hier mensen rondhuppelen die het gemunt hebben op TH en hen zwart maken. Echter jullie slaan de plank helemaal mis. Het zijn juist klanten/patienten...het doodgewone volk die er wat over te zeiken hebben. Ik zou je er eens wat van aantrekken dan met deze poppenkast steeds aan te komen zetten. Het kan heel vervelend zijn dit te moeten ondervinden en idd TH heeft geen geweldige naam, maar ik zou eens in de spiegel kijken. Soms zal het wel eens onterecht zijn, maar laten we wel heel eerlijk blijven en dat is dat TH en TH alleen er zelf een zooitje van maakt.

Ook deze actie is weer een aanfluiting en valt niet te verkopen aan het gewone volk.
Hoe kom jij een hemelsnaam tot deze uitspraken. Th heeft 27000 behandelingen gedaan en daar zullen best wel een aantal mindere resultaten tussen zitten, maar ik snap niet dat deze mensen dan niet gewoon bij ons verhaal komen halen. Ook de andere klinieken hebben soms een minder resultaat dit is normaal. Degene die stelt dat zij dat niet hebben die liegen pas echt. Dus jouw uitspraak dat Th er een zooitje van maakt slaat werkelijk nergens op. Wordt je misschien gesponsord door een collega!
__________________
Transhair, al 20 jaar haartransplantatie ervaring!

Al meer dan 30.000 behandelingen!

Voor meer informatie: www.transhair.nl
email: info@transhair.nl

Het bovenstaande bericht is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb
Graft is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2008, 19:31   #24
Graft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Je vergist je volgens mij, Graft, blonde mensen hebben juist 10% meer haren per cm2. Ik dacht ook dat het aantal FU in het donorgebied zich ergens tussen 90 en 120 bewoog.

Voor 5000 FU zou je ongeveer 50 cm2 nodig hebben. Een strip van 25cm lang en 2cm breed. Zo onmogelijk klinkt dat toch niet?

Je kunt ook van het negatieve uitgaan, namelijk dat andere klinieken soms de kluit belazeren ... 1 FU van 3 haren versnijden tot 3 FU's van 1 haar ... maar het lijkt me dat dat gaat opvallen door tegenvallende resultaten.

Hoe lang is het resterende litteken bij uitname van 40cm2 eigenlijk?
Ik ben geen medicus, maar de geleerden bij ISHRS zijn het er over eens dat de West-Europese man tussen de 60 en 80 grafts in het donorgebied bezit. Bij uitzondering 85 maar daar houdt het mee op. Overigens kan de strip op de uiteinde natuurlijk niet even breed zijn als in het midden. Het is belangrijk de grens te weten wat weg te halen is anders heb je straks een lelijk litteken. Het litteken bij 40 cm2 is al snel 25 -27 cm lang. 5000 grafts haal je er bij een West-Europees type nooit uit of je moet de transplantaten inderdaad allemaal versnijden tot 1 harige grafts.
__________________
Transhair, al 20 jaar haartransplantatie ervaring!

Al meer dan 30.000 behandelingen!

Voor meer informatie: www.transhair.nl
email: info@transhair.nl

Het bovenstaande bericht is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb

Laatst gewijzigd door Graft; 2 oktober 2008 om 19:34
Graft is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2008, 19:37   #25
Graft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Transhair adverteert bijvoorbeeld veel in de Menshealth, en Boersma verwijst zijn patienten ook door naar oa Transhair.
Daar zal die 8 euro wel op gebaseerd zijn



Je zegt dat het resultaat absoluut niet mooi wordt, en tegelijkertijd ben je nieuwsgierig naar een 80 grafts resultaat, wat lul je nu eigenlijk?
Ik heb niet gezegd dat het niet mooi wordt, ik ben alleen heel benieuwd hoe het resultaat gaat worden. Apart dat jullie weten dat wij klanten van Boersma krijgen. De laatste die wij via Boersma doorverwezen hebben gekregen is medio 2007? Mens Health is volgens mij maanden geleden dat we er in geadverteerd hebben?
__________________
Transhair, al 20 jaar haartransplantatie ervaring!

Al meer dan 30.000 behandelingen!

Voor meer informatie: www.transhair.nl
email: info@transhair.nl

Het bovenstaande bericht is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb

Laatst gewijzigd door Graft; 2 oktober 2008 om 19:41
Graft is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2008, 20:06   #26
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graft Bekijk bericht
Ik heb niet gezegd dat het niet mooi wordt, ik ben alleen heel benieuwd hoe het resultaat gaat worden. Apart dat jullie weten dat wij klanten van Boersma krijgen. De laatste die wij via Boersma doorverwezen hebben gekregen is medio 2007? Mens Health is volgens mij maanden geleden dat we er in geadverteerd hebben?
Wat ik bedoel, in mens health april 2008 staat een stuk in over haar verlies, daarin wordt verteld dat je voor een HT terecht kunt bij Transhair of LA, door Boersma...

Daarin staat overigens ook nog een advertentie van jullie...
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2008, 20:16   #27
Graft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Wat ik bedoel, in mens health april 2008 staat een stuk in over haar verlies, daarin wordt verteld dat je voor een HT terecht kunt bij Transhair of LA, door Boersma...

Daarin staat overigens ook nog een advertentie van jullie...
We praten dus over een stuk in Mens Health? ja dat zou kunnen, maar het bericht dat Boersma klanten naar ons stuurt moet ik naar het rijk der fabelen zenden. Wij zitten inderdaad met een BTW probleem. Reden waarom we werderom aan het kijken zijn om te starten in Belgie waar het BTW probleem "nog"niet is. Daarnaast zullen wij zeer goed naar de prijzen gaan kijken en indien mogelijk aan de huidige prijstelling aanpassen.
Suggesties van jullie zijn altijd welkom!
Binnenkort zullen we ok officieel op dit forum komen.

Nog even op de 80 grafts terug komen. Ik blijf het zeggen. Op de laatste ISHRS congressen is duidelijk naar voren gekomen dat 80 grafts op een vierkante cm niet ideaal is. Ik ben juist daarom erg benieuwd hoe het resultaat gaat worden. Dit is niet om een collega af te vallen maar puur uit interesse. Heeft de collega gelijk of heeft ISHRS gelijk?
__________________
Transhair, al 20 jaar haartransplantatie ervaring!

Al meer dan 30.000 behandelingen!

Voor meer informatie: www.transhair.nl
email: info@transhair.nl

Het bovenstaande bericht is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb

Laatst gewijzigd door Graft; 2 oktober 2008 om 20:19
Graft is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2008, 20:21   #28
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Suggesties, die kun je zelf toch ook wel bedenken

Voorzorg gewoon dat je kwa prijs, en kwaliteit op kunt tegen AC en Prohair. That's it....

En misschien een tip, ga eens kijken naar methodes als ServQual? Misschien dat je daar nog wat uit kunt halen.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2008, 20:32   #29
Graft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Suggesties, die kun je zelf toch ook wel bedenken

Voorzorg gewoon dat je kwa prijs, en kwaliteit op kunt tegen AC en Prohair. That's it....

En misschien een tip, ga eens kijken naar methodes als ServQual? Misschien dat je daar nog wat uit kunt halen.
Wanneer verwacht je het definitieve resultaat van je behandeling. Ben erg benieuwd naar de dichtheid en de kwaliteit?
__________________
Transhair, al 20 jaar haartransplantatie ervaring!

Al meer dan 30.000 behandelingen!

Voor meer informatie: www.transhair.nl
email: info@transhair.nl

Het bovenstaande bericht is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb
Graft is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2008, 21:55   #30
Graft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 152
Binnenkort komt Transhair met beduidend lagere prijzen voor FUE. Qua dischtheid zullen wij echter geen consessies doen. Alleen in hele speciale gevallen (Perzische,Marrokaanse personen) zal er een hogere dichtheid gezet worden dan 40 a 45 grafts per cm2
__________________
Transhair, al 20 jaar haartransplantatie ervaring!

Al meer dan 30.000 behandelingen!

Voor meer informatie: www.transhair.nl
email: info@transhair.nl

Het bovenstaande bericht is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb
Graft is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoeveel grafts? bean Chirurgische behandelingen 18 10 februari 2008 20:14
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
"Wordt het zustertje niet moe!" hairobservator Chirurgische behandelingen 86 3 januari 2007 16:22
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.