Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 februari 2022, 17:38   #1
Ano2018
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2018
Berichten: 19
Geslacht:
KEUZE Haarkliniek: Hair Of Istanbul OF Hairworld Istanbul

Beste haarliefhebbers,

Weet iemand welke van de 2 klinieken je het beste zou kunnen kiezen tussen Hair Of Istanbul OF Hairworld Istanbul?

Hair Of Istanbul: voordelen: resultaten lijken nog beter.
nadelen: geen Nederlandse taal, niet in Nederland consult, geen nazorg in Nederland.

Hairworld Istanbul: voordelen: in Nederland consult, nazorg in Nederland, Nederlandse taal, veel bekende NL-ers met goed resultaat.
nadelen: resultaten lijken iets minder dan die van Hair Of Istanbul.

Groetjes!
Ano2018 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2022, 18:59   #2
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Allebei absoluut niet, je gaat er spijt van krijgen.
Zorg alsjeblieft dat je een iets hoger budget hebt (als dat het probleem is) en kies voor kwaliteit en zorgvuldig donor management.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2022, 16:50   #3
Ano2018
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2018
Berichten: 19
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Allebei absoluut niet, je gaat er spijt van krijgen.
Zorg alsjeblieft dat je een iets hoger budget hebt (als dat het probleem is) en kies voor kwaliteit en zorgvuldig donor management.
Bedankt Pietje, prijs is voor mij niet het probleem, maar ik zie, lees en hoor goede resultaten erover. Welke kliniek(en) met dezelfde of betere resultaten adviseer jij dan?
Ano2018 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2022, 21:43   #4
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Allebei heel ver wegblijven inderdaad. Als je per se naar Istanbul wilt en je zoekt een goede arts voor een schappelijke prijs, is dr Turan (FueCapilar) eigenlijk je enige optie.

Er zitten ook wel een handjevol topartsen in Istanbul, maar voor die prijs kun je bijna net zo goed naar één van de Europese topartsen in Belgie of Portugal gaan.
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2022, 11:00   #5
leonsajaxpage
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 januari 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Waarom ver van weg blijven, ik lees helaas geen onderbouwing of argumenten
leonsajaxpage is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2022, 12:45   #6
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leonsajaxpage Bekijk bericht
Waarom ver van weg blijven, ik lees helaas geen onderbouwing of argumenten

Beide klinieken zijn nogal commercieel.



Hair of Istanbul, 4,5 miljoen volgers kom op geloof je toch zelf niet. Gekochte nep accounts/followers... Zie ook dat ze extreem veel grafts plaatsen waar het nog niet nodig is. Verspilling van je kostbare donorharen.



Die andere club verkoopt vooral hun FUE CT en vitamines erbij.


Resultaten zijn zeker niet slecht maar het opmaken van teveel donorhaar zonder medicijnen tegen haaruitval is korte termijn planning.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2022, 17:37   #7
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 120
Geslacht:
Hairworld Istanbul maakt in haar marketing veelvuldig gebruik van de wetenschap dat men graag wat extra uitgeeft voor een beter resultaat. Daar spelen ze op in met een zelfverzonnen techniek (de zogenaamde FUE CT techniek), die in werkelijkheid weinig verschilt van die van andere klinieken, maar volgens hen voor veel meer dichtheid zorgt. Dat verantwoordt volgens hen de (voor Turkse begrippen) pittige prijs die ze rekenen.

Hun marketing bestaat vooral uit bekende Nederlanders die een fantastisch resultaat hebben behaald. Kijk hier even goed rond op het forum, dan vind je ook verhalen van 'gewone' Nederlanders die juist een tegenvallend eindresultaat hebben behaald.

Uitgangspunt op de website van HWI is eigenlijk vooral "wij snappen helemaal hoe het moet, en de rest van de klinieken zijn prutsers". Ik denk dat je ver weg moet blijven bij bedrijven die niet vanuit eigen kracht kunnen spreken zonder concurrenten als beunhazen weg te zetten.

Ik raad je HWI af, dat moge duidelijk zijn.

Laatst gewijzigd door PaulPaulPaul; 25 juni 2022 om 17:39
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2022, 23:20   #8
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Niet alleen gekochte nep accounts maar ook veel gekochte nep recensies. Ook bij een aantal Nederlandse klinieken zie je nep recensies maar vooral de Turkse klinieken hebben hier een handje van.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2022, 21:32   #9
Skull-2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2020
Berichten: 30
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaulPaulPaul Bekijk bericht
Hairworld Istanbul maakt in haar marketing veelvuldig gebruik van de wetenschap dat men graag wat extra uitgeeft voor een beter resultaat. Daar spelen ze op in met een zelfverzonnen techniek (de zogenaamde FUE CT techniek), die in werkelijkheid weinig verschilt van die van andere klinieken, maar volgens hen voor veel meer dichtheid zorgt. Dat verantwoordt volgens hen de (voor Turkse begrippen) pittige prijs die ze rekenen.

Hun marketing bestaat vooral uit bekende Nederlanders die een fantastisch resultaat hebben behaald. Kijk hier even goed rond op het forum, dan vind je ook verhalen van 'gewone' Nederlanders die juist een tegenvallend eindresultaat hebben behaald.

Uitgangspunt op de website van HWI is eigenlijk vooral "wij snappen helemaal hoe het moet, en de rest van de klinieken zijn prutsers". Ik denk dat je ver weg moet blijven bij bedrijven die niet vanuit eigen kracht kunnen spreken zonder concurrenten als beunhazen weg te zetten.

Ik raad je HWI af, dat moge duidelijk zijn.
Eens. Daarnaast geven ze discutabele adviezen in het kader van de nazorg. Ik citeer uit hun nazorgrapport:

“Geïmplanteerde haren: U mag de geïmplanteerde haren niet knippen of scheren tot de 9e
maand na de haartransplantatie. Het knippen of scheren van de implanteerde haren vóór de
9e maand (nog in de ontwikkelingsfase) kan veroorzaken dat de haarstructuur dun blijft.
- Haren op het donorgebied: De haren op het donorgebied zullen zich tussen de 6e en de 9e maand herstellen. Het is daarom belangrijk dat u absoluut geen tondeuse en/of scheermes
gebruikt tot het eindresultaat is bereikt. Alleen door een goede kapper kunt u de haren op
het donorgebied 4e week laten opknippen met een schaar.
- Let daarbij goed op de hygiëne en geef vooraf duidelijke instructies aan de kapper. Laat de
haren tussen de 3e en 6e maand zo veel mogelijk groeien voor een betere beoordeling van het resultaat. Om een beoordeling te kunnen geven moet uw haar op de 6e maand minimaal 3 centimeter en in de 9e maand minimaal 5 centimeter lengte hebben. Daarna mag u de haren wat korter laten knippen. Als u na het eindresultaat uw haren korter dan 5 cm draagt dan zal de dichtheid laag blijven.
U kunt dan tussen uw haren lege plekken zien.
- Let op! Wanneer u vroegtijdig uw donorgebied (te kort) knipt of scheert, zullen de haren die
tijdens het oogsten van de grafts mogelijk verzwakt/beschadigd zijn, niet herstellen. Dit kan leiden tot meer zichtbaar sporen/littekens aan het donorgebied.”

Hier is geen enkele wetenschappelijke onderbouwing voor en lijkt hun enkel goed uit te komen. Langer haar geeft een hogere optische dekking.
Skull-2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2022, 00:58   #10
2yonw3naht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2022
Berichten: 72
Geslacht:
[QUOTE=Ano2018;465989ik zie, lees en hoor goede resultaten erover.[/QUOTE]Dan zou ik je aanraden een bril aan te schaffen. Dichtheid is bij de ene veel te laag en word op de dag van controle gecamoufleerd met haarvezels en bij de ander lijken ze het er haast wel om te doen, gelet op de de hoeveelheid dubbele grafts in de haarlijn.

Laatst gewijzigd door 2yonw3naht; 7 juli 2022 om 14:47
2yonw3naht is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2022, 14:11   #11
Sub-Zero
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2016
Berichten: 24
Geslacht:
Welke kliniek(en) zouden jullie dan wél aanraden?
Sub-Zero is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2022, 17:41   #12
wajo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2021
Locatie: noord brabant
Berichten: 50
Geslacht:
Esteworld
wajo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2022, 18:22   #13
Skull-2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2020
Berichten: 30
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wajo Bekijk bericht
Esteworld
Haha hetzelfde laken een pak, grappenmaker. In dat geval zou ik nog eerder voor HWI gaan.
Skull-2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2022, 23:13   #14
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 120
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skull-2020 Bekijk bericht
Haha hetzelfde laken een pak, grappenmaker. In dat geval zou ik nog eerder voor HWI gaan.
Dat ben ik zeker niet met je eens. Esteworld is aanzienlijk beter op gebied van techniek, eindresultaat, advies, integriteit, etc. Ik denk dat Esteworld de beste keuze is voor een Turkse kliniek.
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2022, 23:47   #15
2yonw3naht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2022
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaulPaulPaul Bekijk bericht
Ik denk dat Esteworld de beste keuze is voor een Turkse kliniek.
-Met Nederlandse begeleiding..?

Laatst gewijzigd door 2yonw3naht; 7 juli 2022 om 23:57
2yonw3naht is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.