Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 februari 2023, 23:39   #31
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ssg92 Bekijk bericht
Het correct uitnemen van grafts en maken van incisies is geen vaardigheid die je leert tijdens je studie geneeskunde. Ik twijfel aan de meerwaarde van het laten uitvoeren hiervan puur door de arts zelf. Het enige wat het meerwaarde geeft is dat een arts zijn eigen naam hoog moet houden.


Nee dat klopt wel. Maar als je kijkt naar de absolute wereldtop dan is het wel vaak de arts die de behandeling doet, op het terugplaatsen na. Niemand gaat naar een kliniek vanwege een assistent die goed kan boren.
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2023, 16:10   #32
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Denk je dat ik die kennis paraat heb in mijn hoofd? Ik ken al die namen van mensen niet. Het viel me gewoon destijds op.

Maar 1 voorbeeld weet ik nog wel. Van visus naar hairtec.
Dat zijn dus niet echt de praktijken die hoog aangeschreven staan. Dat zegt wat over jouw stelling.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2023, 22:37   #33
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 456
Volgens mij zijn inderdaad de topklinieken de klinieken waar vooral de dokters het werk doen. Als ik de resultaten vergelijk met de wat “gewonere” klinieken vind ik dat je toch wel degelijk verschil ziet (mening). Als je naar Fuegenix, Bisanga en bijvoorbeeld ook dr. Sethi in India kijkt vind ik dat de resultaten toch nog net wat “natuurlijker” ogen dan de gemiddelde Nederlandse kliniek en zeker de Turkse klinieken. Ik sprak iemand die bij een “top” kliniek werkt en die zei ook dat die Turkse klinieken zoveel onzin verkopen qua marketing; DHI, Acell, CT, stem cell etc. Deze vertelde me dat dit dus onzin is (ik trapte er ook tot voor kort in) en dat de dure klinieken in principe alleen maar werken met reguliere medicatie etc. Maarja de prijzen zijn niet voor iedereen weg gelegd.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2023, 22:41   #34
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 456
Heb echt nergens anders zo het idee als in deze branche dat je echt precies krijgt waar je voor betaalt. Turkse kliniek hoog risico en dus Russisch roulette, de Nederlandse klinieken die ertussenin zitten qua resultaat maar in ieder geval je donor niet verzieken en dan de top klinieken waar je redelijk zeker bent dat je een aardig resultaat zult krijgen.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2023, 23:23   #35
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 349
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Heb echt nergens anders zo het idee als in deze branche dat je echt precies krijgt waar je voor betaalt. Turkse kliniek hoog risico en dus Russisch roulette, de Nederlandse klinieken die ertussenin zitten qua resultaat maar in ieder geval je donor niet verzieken en dan de top klinieken waar je redelijk zeker bent dat je een aardig resultaat zult krijgen.
Naar mijn mening ben je bij een top kliniek vrijwel zeker van een goed tot zeer goed resultaat, bij een kliniek in het middensegment heb je een grote kans op een prima tot goed resultaat en bij een kliniek in het onderste segment is het prijsschieten waarbij je geluk moet hebben om een prima tot goed resultaat te krijgen. Maar dat is mijn gevoel/mening.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2023, 09:13   #36
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 456
Ja, mee eens.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2023, 10:31   #37
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
De onderkant van de markt qua prijs dus.
Ik zei dat dit de enige is die me nu te binnen schiet. Maar het gebeurt vaker. Trouwens, was die dr Bisanga (schrijf ik dat goed?) niet ook over gestapt?
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2023, 10:32   #38
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Dat zijn dus niet echt de praktijken die hoog aangeschreven staan. Dat zegt wat over jouw stelling.
Hairtec is toch pas net gestart, hoe kan je dat nu weten? Plus ja, ik zoek zeker de beste prijs kwaliteit verhouding. Puur 3k meer betalen omdat het er druk is, hoeft voor mij niet. Mensen volgen elkaar te makkelijk
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2023, 11:23   #39
Mikjuh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 april 2016
Berichten: 5
Geslacht:
Hi! Ik ben het helemaal met jou eens al vanaf het begin. Ik stel mijn HT ook continue uit omdat ik op zoek ben naar dezelfde argumentatie.

Iets ander voorbeeld, maar ik ben momenteel ook bezig met beugeltjes (Invisalign) hier heb je ook honderden aanbieders, ik was uiteindelijk naar een kliniek gegaan waar de arts goed stond aangeschreven. Nadat ik mijn openingsgesprek met hem heb gehad heb ik hem daarna nooit meer gezien. Ik heb inmiddels wel al zijn assistenten gezien die mega wispelturig waren qua ervaring.

Mocht je eruit zijn dan hoor ik het graag
Mikjuh is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2023, 11:43   #40
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 349
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Hairtec is toch pas net gestart, hoe kan je dat nu weten? Plus ja, ik zoek zeker de beste prijs kwaliteit verhouding. Puur 3k meer betalen omdat het er druk is, hoeft voor mij niet. Mensen volgen elkaar te makkelijk
Prijs kwaliteit verhouding zoeken terwijl het om je lichaam gaat. Dat zal ik nooit begrijpen. Verder is prijs kwaliteit verhouding sowieso relatief. Ik heb graag veel betaald voor een (hopelijk) top resultaat, maar zou nooit weinig willen betalen voor een oké resultaat, niet eens gratis.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2023, 11:49   #41
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 456
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Ik zei dat dit de enige is die me nu te binnen schiet. Maar het gebeurt vaker. Trouwens, was die dr Bisanga (schrijf ik dat goed?) niet ook over gestapt?
Over gestapt?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2023, 11:51   #42
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 456
Oh ja, ik geloof dat hij begonnen is in de VS en later bij HDC op Cyprus heeft gewerkt en toen zijn eigen praktijk gestart? Zoiets geloof ik, weet niet 100 % zeker.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2023, 12:00   #43
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 392
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Over gestapt?
Samenwerking met prohair blijkbaar...
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2023, 12:22   #44
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Prijs kwaliteit verhouding zoeken terwijl het om je lichaam gaat. Dat zal ik nooit begrijpen. Verder is prijs kwaliteit verhouding sowieso relatief. Ik heb graag veel betaald voor een (hopelijk) top resultaat, maar zou nooit weinig willen betalen voor een oké resultaat, niet eens gratis.
Je hebt een goed punt. Zodra ik helemaal overtuigd ben dat kwaliteit ergens echt stukken beter is, betaal ik ook liever meer. Maar dat ben ik nog niet,

Tevens heeft niet iedereen dezelfde portemonnee natuurlijk
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2023, 13:53   #45
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 456
Misschien na zoveel tijd toch erbij neerleggen om het niet te doen? Zit nu ook al een tijd te kijken en begin er steeds meer naar te neigen. Ik vind persoonlijk de resultaten van een paar klinieken echt vrijwel altijd goed; Bisanga, Fuegenix en de meesten in deze prijsklasse maar kan dit nog niet betalen. De overige Nederlandse klinieken vind ik wel degelijk maar zitten ook nog gevallen tussen die dus naar een duurder kliniek moeten om het te laten herstellen. Turkije (en de “Turkse” Nederlandse klinieken wilde ik, voordat ik er iets over had gelezen, doen maar ben zo blij dat ik dit toch niet gedaan heb. Wat er daar soms uit komt is echt schandalig. En de verhalen (horror) over part time obers en taxi chauffeurs die aan je hoofd sleutelen. Maarja ook hier zitten wel weer goede tussen. Persoonlijk denk ik toch echt niet doen of doorsparen voor een zekerheidje. Maarja wederom mening, misschien zit ik ernaast.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.