Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 november 2006, 20:47   #1
Boreas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: belgium
Berichten: 26
Vraag !!

Heeft iemand ervaring met producten die je haardos weer laten groeien....
Je hebt veel advertenties en natuurlijk is de keuze erg moeilijk omdat je altijd alleen maar positieve verhalen te horen krijgt. Ik zat eraan te denken om Recapeen te pakken. Heeft iemand daar ervaring mee??

Groeten,

Michael
Boreas is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2006, 18:52   #2
miejefke
HaarWeb lid
 
miejefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgie
Berichten: 332
haargroeimiddelen

Michael,

Ik geloof niet dat er hier veel mensen zijn die haargroeimiddelen gebruiken, ikzelf geloof er niet in, het is een celdeling en een celgroei, ik denk niet dat het op eenvoudige wijze te stimuleren is. Ik kan wel aannemen dat sommige vitamine preparaten speciaal voor het "haar" wel de gezondheid van het haar kunnen beinvloeden, mooi dik, glanzend haar ziet er inderdaad beter uit dan slaphangend en uitgedroogd haar.
Van het product die je wenst te proberen heb ik nog nooit gehoord.

Hou ons op de hoogte als je het een of ander gaat proberen.

Miejefke
miejefke is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2007, 18:22   #3
Boreas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: belgium
Berichten: 26
Vraag over La Biosthetique !

Hallo,

Deze week ben ik bij een haar adviseur geweest van La Biosthetique en die heeft mij na een haar analyse geadviseerd om met aantal van hun producten een half jaar aan de slag te gaan......

Mijn vraag: Heeft iemand al ervaringen met deze producten ?? Is het een goed middel om de bestaande haren te stabiliseren en verdere haar uitval tegen te gaan ?? Het advies aan mij was om deze porducten een half jaar te gebruiken. Graag jullie meningen !!!

Alvast bedankt

Husk
Boreas is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2007, 09:04   #4
Moon66
HaarWeb lid
 
Moon66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2007
Berichten: 31
Hoi!

Ik geloof niet zo in dat soort producten. Denk niet dat het werkt. En vitamine-preparaten zullen vast wel goed doen voor je haar, maar ik geloof niet dat het meewerkt om je kale plekken zo snel mogelijk weer dicht te laten groeien!!
Maar ja.. wie weet... ben wel benieuwd als jij het gaat gebruiken wat het met je haar doet!! Succes!
Moon66 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2007, 12:35   #5
Kristel
Kristel
 
Kristel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 270
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door husk
Hallo,

Deze week ben ik bij een haar adviseur geweest van La Biosthetique en die heeft mij na een haar analyse geadviseerd om met aantal van hun producten een half jaar aan de slag te gaan......

Mijn vraag: Heeft iemand al ervaringen met deze producten ?? Is het een goed middel om de bestaande haren te stabiliseren en verdere haar uitval tegen te gaan ?? Het advies aan mij was om deze porducten een half jaar te gebruiken. Graag jullie meningen !!!

Alvast bedankt

Husk
Hoi Husk,

Als ze na een haar-analyse je bepaalde producten adviseren zal het altijd wel goed zijn voor je haar, vermoed ik. Al ben ik ook altijd een beetje voorzichtig dat ze je niet vanalles beloven, want elke verkoper prijst zijn producten aan he. Waren het mensen van die producten zelf of een onafhankelijke adviseur?
De vraag is natuurlijk hoe jij je erbij voelt (en misschien ook wat kost het). Je zal voor jezelf moeten afwegen wat je doet.
Bestaande haren stabiliseren en verdere haaruitval tegengaan ... das natuurlijk moeilijk te zeggen en evalueren als je ttm hebt he.

Ikzelf heb ook eens overwogen om op zoek te gaan naar producten, maar ik heb van mijn arts toen het antwoord gekregen dat het niet echt helpt om er iets op te doen maar dat dit van binnenuit moet komen. Je wortels moeten sterker en gezonder worden en dan worden ook je haren dat.
Al ben ik er wel van overtuigd dat een goede verzorging van buitenaf ook noodzakelijk is. Dat los ik dan op met balsem en goede shampoo's (ik heb steeds 4 bussen in gebruik en wissel elke keer van product).
En ook vind ik die producten vaak veel te duur.
Ik neem (tussendoor want ik stop en begin vaak opnieuw) extra vitaminen in voor m'n haren zoals de k-pil (voor haar en nagels) en omega 3.
Al denk ik wel dat er ook goede producten op de markt zullen zijn die van buitenaf echt helpen maar das uit te testen dan he.

Doe waar je jezelf het beste bij voelt. Als je het gevoel hebt dat je dit moet proberen ... doen dan zou ik zeggen.

Veel succes en gr
Kristel is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Algemene vraag: ik word kaal, en nu?? Kire AGA - Algemeen 2 6 april 2007 13:11
Wie wil deze vraag ff snel beantwoorden? (Om hypothese te toetsen) Marsha Haarproblemen bij vrouwen 20 28 november 2004 18:48
propecia vraag veens764 Medicijnen/haargroeimiddelen 0 29 januari 2004 12:16
vraag??? Lizz TTM - Algemeen 2 3 september 2002 09:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.