Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 januari 2024, 20:49   #76
HenkieTaylor5
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2023
Berichten: 2
Geslacht:
Hey Jonas,

Ik had je net een privé-berichtje gestuurd, maar deze site is zo onduidelijk dat ik de berichten niet meer terug kan vinden dus doe ik het ook even hier.
Ik vroeg me af hoe je op hun wachtlijst terecht bent gekomen? Ik zie op meerdere forums dat ze vaak mensen weigeren vanwege hun wachtlijst. Maar hoe kom je überhaupt op hun wachtlijst? Ik ben namelijk van plan om ze te gaan benaderen. Dat ik 2 à 3 jaar moet wachten voordat ik aan de beurt ben maakt mij echt niets uit. Ik ben alleen bang dus dat ze me afwijzen omdat ze geen nieuwe patiënten aannemen. Dus wat is de beste tactiek om hun te benaderen dat je wel een kans maakt?
Ikzelf heb nog een volle bos met echt dik haar, en wil alleen mijn haarlijn 1 cm naar onder en mijn temples karakteriseren. Dus kwa profiel zouden ze me niet zo snel afwijzen gok ik. Omdat ze ook wel een beetje de mannen uitkiezen die wat voller haar hebben. Ik gebruik geen minoxidol en/of finasteride omdat mijn kaalheid is gestabiliseerd en mijn haar niet dunner wordt. Heb ook geen probleem om het wel te gebruiken als het wel zou moeten van hun.

Laat maar weten en alvast bedankt!
HenkieTaylor5 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2024, 13:05   #77
JonasV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2023
Berichten: 55
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HenkieTaylor5 Bekijk bericht
Hey Jonas,

Ik had je net een privé-berichtje gestuurd, maar deze site is zo onduidelijk dat ik de berichten niet meer terug kan vinden dus doe ik het ook even hier.
Ik vroeg me af hoe je op hun wachtlijst terecht bent gekomen? Ik zie op meerdere forums dat ze vaak mensen weigeren vanwege hun wachtlijst. Maar hoe kom je überhaupt op hun wachtlijst? Ik ben namelijk van plan om ze te gaan benaderen. Dat ik 2 à 3 jaar moet wachten voordat ik aan de beurt ben maakt mij echt niets uit. Ik ben alleen bang dus dat ze me afwijzen omdat ze geen nieuwe patiënten aannemen. Dus wat is de beste tactiek om hun te benaderen dat je wel een kans maakt?
Ikzelf heb nog een volle bos met echt dik haar, en wil alleen mijn haarlijn 1 cm naar onder en mijn temples karakteriseren. Dus kwa profiel zouden ze me niet zo snel afwijzen gok ik. Omdat ze ook wel een beetje de mannen uitkiezen die wat voller haar hebben. Ik gebruik geen minoxidol en/of finasteride omdat mijn kaalheid is gestabiliseerd en mijn haar niet dunner wordt. Heb ook geen probleem om het wel te gebruiken als het wel zou moeten van hun.

Laat maar weten en alvast bedankt!

Het makkelijkst is denk ik gewoon bellen. Zo heb ik het toen in ieder geval gedaan. Ik kon direct een afspraak maken voor een consultatie, 1.5 jaar later. Ik weet dat er verhalen de ronde gaan dat er soms een volledige patiëntenstop is, maar daar kom je dan vanzelf achter als je belt. Ik stond er verder net zo in als jij: de wachttijd was totaal niet belangrijk.


Succes!
JonasV is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2024, 00:40   #78
Lexus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2021
Berichten: 1
Geslacht:
Hey Jonas, dank voor je vele updates! Wordt zeer gewaardeerd.


Ik vroeg me af: moet je nu voor altijd Finasteride blijven slikken?
Lexus is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2024, 12:28   #79
JonasV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2023
Berichten: 55
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus Bekijk bericht
Hey Jonas, dank voor je vele updates! Wordt zeer gewaardeerd.


Ik vroeg me af: moet je nu voor altijd Finasteride blijven slikken?

Het korte antwoord is nee.

Op oudere leeftijd, ik zou zeggen 55-60 jaar, is er normaal gesproken veel minder systemisch DHT in het bloed aanwezig. Dan is het niet meer nodig om DHT blockers zoals finasteride te nemen.

Minoxidil daarentegen is een huwelijk voor het leven. Als je stopt verlies je alles wat gewonnen hebt met dit medicijn.
JonasV is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2024, 13:48   #80
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 395
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus Bekijk bericht
Hey Jonas, dank voor je vele updates! Wordt zeer gewaardeerd.


Ik vroeg me af: moet je nu voor altijd Finasteride blijven slikken?
Ik vrees van wel, mannelijk hormoon
blijft aanwezig...
zoezel is nu online   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2024, 15:24   #81
timonvanommen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2023
Berichten: 10
Geslacht:
Hele mooie resultaten! Kan iemand uitleggen waarom zijn haarkleur zo veranderd is na de transplantatie?
timonvanommen is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2024, 16:17   #82
Davidad
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2023
Berichten: 32
Geslacht:
My 2 cents: het haar in het donorgebied kan donkerder zijn waardoor dat vermengd op de bovenzijde. En bij sommige preparaten jongvee meer kleur in het haar (terug).
Davidad is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2024, 16:10   #83
JonasV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2023
Berichten: 55
Geslacht:
Weer een maand verder (7 maanden post op).



Noot: Er zit een combi conditioner en wateroplosbare pomade in mijn haar.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.JPG‎ (68,6 KB, 145x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.JPG‎ (71,2 KB, 130x gelezen)
Bestandstype: jpg 3.JPG‎ (76,0 KB, 118x gelezen)
Bestandstype: jpg 4.JPG‎ (96,1 KB, 117x gelezen)
Bestandstype: jpg 5.JPG‎ (89,9 KB, 108x gelezen)
JonasV is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2024, 16:12   #84
JonasV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2023
Berichten: 55
Geslacht:
Nog 2 foto's.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0384.jpg‎ (144,2 KB, 105x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0382.jpg‎ (141,1 KB, 120x gelezen)
JonasV is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2024, 12:05   #85
Lowlandlion
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2021
Berichten: 70
Geslacht:
Prachtig resultaat! Ik vind het ook erg mooi dat je haarkleur donkerder (en daarmee op het oog voller) is geworden. Zou er heel blij mee zijn! Veel plezier ermee.
Lowlandlion is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2024, 13:03   #86
dude04
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2010
Berichten: 22
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JonasV Bekijk bericht
Een simpele rekensom resulteert inderdaad in een totaalbedrag van rond de EUR 20.000, maar dit is uiteraard afhankelijk van de situatie op mijn hoofd over een jaar.
Wat bedoel je hiermee, “over een jaar”? Heb je met Couto afgesproken om nog een HT te doen? Is dat een standaard procedure? Prachtig resultaat overigens!
__________________
Regime

- Fina 1,25mg van 2007-2014.
- Duta in 2014, gestopt ivm bijwerkingen.

Overige

- Shiseido Adenovital shampoo + lotion (jan 2020)
- Theradome LT80 PRO (april 2021)
dude04 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2024, 20:19   #87
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dude04 Bekijk bericht
Wat bedoel je hiermee, “over een jaar”? Heb je met Couto afgesproken om nog een HT te doen? Is dat een standaard procedure? Prachtig resultaat overigens!
In zijn beginpost gaf hij aan nog een HT voor de kruin met Couto later te plannen. Hij gaf aan 1200 maar als ik nu zo naar de kruin kijk lijkt dat overkill; of de belichting is niet goed en het is dunner dan het lijkt.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2024, 13:51   #88
JonasV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2023
Berichten: 55
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
In zijn beginpost gaf hij aan nog een HT voor de kruin met Couto later te plannen. Hij gaf aan 1200 maar als ik nu zo naar de kruin kijk lijkt dat overkill; of de belichting is niet goed en het is dunner dan het lijkt.

Hallo Klapz en Dude04,


Correct, we plannen een 2e kleinere HT sessie voor de kruin. Ik was gisteren op bezoek bij mijn Spaanse vrienden in de nieuwe kliniek. De kliniek ziet er superstrak uit, bijna net zo strak als de HT resultaten die Couto met zijn team afleverd Dr. Couto is hier de afgelopen jaren heel intensief mee bezig geweest. De kliniek is nu gelegen net even buiten de stad en het hele gebouw is daar vanaf de grond opgebouwd. Het is goed te bereiken met het openbaar vervoer (+/- 40 min van het stadscentrum). Bijgevoegd een impressiefoto van de nieuwe kliniek.



We hebben het uiteraard even over mijn kruingebied gehad. Omdat het eindresultaat van de minoxidilbehandeling typisch na 2 jaar bereikt wordt gaan we tegen dan de balans opmaken. Ook omdat minoxidil met name performant is in het vertexgebied (kruin), denken we dat we nog wel wat kunnen winnen en dus grafts kunnen besparen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_8703.jpg‎ (150,3 KB, 61x gelezen)
JonasV is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2024, 18:07   #89
JonasV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2023
Berichten: 55
Geslacht:
Ik kreeg vandaag de foto's gemaakt in de kliniek. Deze zijn gemaakt door Dr Couto met een veel betere camera dan die van mijn aftandse telefoon. Mooi moment om in detail de haarlijn en het werk aan de temples te tonen. Pas 7 maanden post op, en volgens Couto nog veel te winnen komende maanden als de haren verder dikker worden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1398.jpg‎ (142,2 KB, 124x gelezen)
Bestandstype: jpg Slide2.JPG‎ (88,3 KB, 106x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1408b.jpg‎ (147,9 KB, 104x gelezen)
Bestandstype: jpg Slide1.JPG‎ (108,8 KB, 101x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1412.jpg‎ (146,5 KB, 95x gelezen)

Laatst gewijzigd door JonasV; 2 februari 2024 om 23:34
JonasV is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2024, 18:55   #90
broekieman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2021
Berichten: 88
Geslacht:
Voeg Couto maar toe in het rijtje van topresultaten.
Kunnen we niet een rankinglijst maken met stemmen op artsen inclusief prijsindicatie voor bepaald aantal grafts?
broekieman is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
couto, haartransplantatie spanje


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.