![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#16 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Haartransplantatie methoden
In overleg met antonieH heb ik op onderstaande website, verschillende transplantatietechnieken toegevoegd bij AGA.
We zijn nu benieuwd wat jullie resultaten hierbij zijn. Je kunt op deze website je kennis delen, zodat we van elkaars kennis kunnen gaan leren. De website is kort te omschrijven als een interactieve diagnosetool waarvan we het resultaat met z'n allen kunnen sturen. Ik hoop dat ik zo iets voor jullie kan doen. De link is: www.mijnklachtenassistent.nl/AGA=& |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Moderator
![]() Geregistreerd: 11 januari 2005
Geslacht: ![]() |
Bedankt Mark, het lijstje wordt kort, er zijn vast een flink aantal nieuwe aanbieders die mij door lange afwezigheid zijn ontgaan.
Maar wat Poseidon nou is overkomen .... ![]()
Maatregelen: 04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin) 07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal) 11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-) 05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5) Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar) _____________________________ HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback] |
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|