Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren

Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 april 2024, 02:11   #241
mickfoley
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raarishaar Bekijk bericht
Het blijft een onderwerp van discussie rondom deze toegewijde basisarts. Idealiter kiezen en oefenen artsen hun vak uit intrinsieke motivatie.
Ho eens even. Deze man veranderd levens. Zover ik als buitenstaander kan beoordelen is dat zijn intrinsieke motivatie. Op basis waarvan concludeer jij dat het deze man aan intrinsieke motivatie ontbreekt?

Het klopt gewoon dat hoe hoger de prijs, hoe minder 'lastig' de klanten zijn. Daarmee bedoel ik dat je voornamelijk klanten krijgt die zich hebben ingelezen, die daadwerkelijk weten waarom ze voor deze arts (willen) kiezen en ook veel meer open staan voor de kennis en kunde van deze arts in plaats van hun eigen zin willen doordrijven. Dat is gewoon een feit.

Wellicht is het stigma wat hier langzaam aan deze man wordt gegeven precies de reden waarom hij in een hoger segment is gaan zitten... Wie zal het zeggen.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2024, 10:58   #242
jazzmofo
HaarWeb lid

Geslacht:
Offerte

Mijn zoektocht naar een goede kliniek, startte hier op HaarWeb. Nu ben ik op het punt aangekomen dat ik toe ben aan consultatiegesprekken en offertes.

Ik las wat positieve en uitgebreide reacties (inclusief foto's) rondom FueGenix. Ik wil graag wat laten doen aan mijn inhammen en de haargrens iets verlagen. Vervolgens heb ik contact opgenomen via het formulier op de website.

De conclusie van het antwoord was kort en duidelijk: "De kosten bedragen ongeveer €50k. Als dat haalbaar is, kunnen we verder gaan.".

Even dacht ik dat het bedrag een typfout was. Maar dat lijkt mij, na het lezen van de reacties op dit draadje, niet het geval.

Ik ga dan toch even verder zoeken naar andere opties .
jazzmofo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2024, 18:37   #243
mickfoley
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jazzmofo Bekijk bericht
Mijn zoektocht naar een goede kliniek, startte hier op HaarWeb. Nu ben ik op het punt aangekomen dat ik toe ben aan consultatiegesprekken en offertes.

Ik las wat positieve en uitgebreide reacties (inclusief foto's) rondom FueGenix. Ik wil graag wat laten doen aan mijn inhammen en de haargrens iets verlagen. Vervolgens heb ik contact opgenomen via het formulier op de website.

De conclusie van het antwoord was kort en duidelijk: "De kosten bedragen ongeveer €50k. Als dat haalbaar is, kunnen we verder gaan.".

Even dacht ik dat het bedrag een typfout was. Maar dat lijkt mij, na het lezen van de reacties op dit draadje, niet het geval.

Succes met de zoektocht!

Ik ben benieuwd welke kliniek het gaat worden.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2024, 19:20   #244
zyzzalive
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:

Een consult is tegenwoordig ook 1000 euro heb ik mij laten vertellen.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2024, 19:35   #245
CJH16
HaarWeb lid

Citaat:
Dr Bisanga is ook een hele goede optie!

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2024, 22:09   #246
robbert166
HaarWeb lid

Zeker! Ben ook bij BHR geweest. Zal over een tijdje eens een foto posten. Kijk anders eens op https://hairtransplantnetwork.com/be...plant-surgeons

Zitten wel betaalbare tussen wanneer je het niet erg vindt om te reizen.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2024, 02:20   #247
Reet
HaarWeb lid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Zeker! Ben ook bij BHR geweest. Zal over een tijdje eens een foto posten. Kijk anders eens op https://hairtransplantnetwork.com/be...plant-surgeons

Lekker reisje maken voor je HT en 40K besparen, kan je straks een BMW cabrio kopen met de wind door je nieuwe haartjes haha. FueGenix heeft top resultaten, maar moet je niet eens meer willen. Tenzij je miljonair bent natuurlijk, sorry
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2024, 10:37   #248
HairExpert
Haartransplantatie expert

Geslacht:
€ 1000,- voor een consult is natuurlijk absurd.
Een zeer uitgebreid consult duurt 1 - 2 uur.
Ik spreek uit ervaring, want ik heb het werk zelf een aantal jaren gedaan .

€ 50.000,- is op geen enkele manier te rechtvaardigen, vind ik.

Ik denk dat we het hier al meer dan genoeg over hebben gehad en FueGenix zich richt op de hogere klasse van de samenleving.
Ik vraag me alleen af hoe hij terug gaat in prijs als de klantenkring uitdunt.

Eerlijk is eerlijk. De resultaten die wij hier zien en op zijn site variëren van goed tot ongeëvenaard.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2024, 11:35   #249
zoezel
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht

Interessant lijstje,is er toevallig iemand die meer informatie heeft over hts-clinic,Jean Devroy?
Fijn weekend allen...
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2024, 15:03   #250
robbert166
HaarWeb lid

Vind bisanga net zo goed. Ook niet goedkoop trouwens maar geen 50.000 Haha. Je hebt ook Zarev nu die echt nog bizardere dingen doet met high Norwoods. Die rekent 5 tot 9 euro per graft Haha.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten