Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren

Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 april 2024, 15:25   #106
JonasV
HaarWeb lid

Geslacht:
nog een paar foto's.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0439.jpg‎ (134,6 KB, 89x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0440.jpg‎ (139,2 KB, 89x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0441.jpg‎ (141,8 KB, 95x gelezen)
JonasV is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2024, 18:32   #107
JonasV
HaarWeb lid

Geslacht:
Hallo allemaal,

Nieuwe update, 11 maanden post op. Ik kan de 12 maanden finish al ruiken De verschillen van afgelopen paar maanden zijn wellicht niet direct waarneembaar op de foto's. Ik ben gisteren naar de kapper geweest, dus dat is alvast een direct zichtbaar verschil met de vorige serie. Los van het verschil in haarlengte merk ik zelf wel op dat de laatste 2 maanden de haren een lichte verdikking hebben ondergaan. Ik zie dit met name in de frontale haarlijn.
Bestandstype: jpg Slide1.JPG‎ (76,3 KB, 130x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0482-2.JPG‎ (110,7 KB, 142x gelezen)
Bestandstype: jpg Slide2.JPG‎ (82,7 KB, 118x gelezen)
Bestandstype: jpg Slide3.JPG‎ (101,7 KB, 92x gelezen)
Oud 18 mei 2024, 18:35   #108
JonasV
HaarWeb lid

Geslacht:
Nog een paar foto's.
Bestandstype: jpg Slide4.JPG‎ (76,0 KB, 166x gelezen)
Bestandstype: jpg Slide5.JPG‎ (73,7 KB, 110x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0494.jpg‎ (144,5 KB, 138x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0498.jpg‎ (131,5 KB, 98x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0501.jpg‎ (134,1 KB, 94x gelezen)
Oud 19 mei 2024, 22:08   #109
a9045u8bv
Superexpert ;-)

Geslacht:
Geweldig resultaat. Ik zie geen noodzaak om nog die tweede sessie snel te plannen.

Hoe gaat het met de medicatie? Je was helemaal in het begin nog onzeker over minox en finasteride, geloof ik, in het bijzonder de dosis. Reageer je goed?

Laatst gewijzigd door a9045u8bv; 20 mei 2024 om 00:18
a9045u8bv is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2024, 14:41   #110
JonasV
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door a9045u8bv Bekijk bericht
Geweldig resultaat. Ik zie geen noodzaak om nog die tweede sessie snel te plannen.

Hoe gaat het met de medicatie? Je was helemaal in het begin nog onzeker over minox en finasteride, geloof ik, in het bijzonder de dosis. Reageer je goed?

Dankjewel

Ik gebruik sinds 10 dagen na de operatie 5 mg/dag minoxidil. Ik heb van tevoren wel dagelijks mijn bloeddruk gemeten en erna ook. Dit was allemaal rustig en stabiel. Anders dan dat mijn haar er donkerder van is geworden heb ik geen bijwerkingen ondervonden.

Voor finasteride was het in het begin wel een stap om er aan te beginnen. Ik ben begonnen met 0.5 mg/dag. Later naar 1 mg/dag overgestapt. Van de 1 mg/dag raakte mijn darmen van de rel dus terug gegaan naar 0.5 mg/dag. Dat gebruik ik tot de dag van vandaag. Dokter Couto maakte zich echter een beetje zorgen omdat ik de aanbevolen dosis (1 mg/dag) niet gebruik. Na de eindevaluatie, in augustus, heb ik met hem afgesproken dat ik overstap op dutasteride 0.5 mg, 3x per week. Ik zal ook hier kijken hoe dat gaat qua bijwerkingen en of ik het evt kan combineren met finasteride of dutasteride meer dan 3x per week 0.5 mg.

De volgende HT zal dus zeker nog een jaar op zich laten wachten omdat ik het eindresultaat van de minoxidil behandeling af wil wachten. dat is typisch 2 jaar. Ik wil ook kijken hoe het gaat met de dutasteride en wat de ideale dosering voor mij is al dan niet i.c.m. finasteride. Ik wil ook niet meer sleutelen aan de dosis tot minimaal 6 maanden voor de operatie. Zodat alles stabiel is in mijn hoofdhuid voor de operatie.
Oud 20 mei 2024, 23:35   #111
zyzzalive
HaarWeb lid

Geslacht:
goeie bos haar joh! echt heel mooi resultaat!

Hoop dat de duta goed gaat. Mocht dat niet werken kun je altijd nog de topische weg proberen, al is dat (in mijn ervaring) meer gedoe.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2024, 10:00   #112
WVG
HaarWeb lid

Geslacht:
Prachtresultaat. Hier tekent elke man met kaalheid met zijn twee handen voor. Die kruin kan nog wel een paar jaar wachten lijkt me. Dat valt zelfs nauwelijks op met een foto van bovenaf. En de meeste mensen hebben geen zicht van bovenaf.
WVG is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2024, 20:37   #113
JonasV
HaarWeb lid

Geslacht:
Hallo allemaal,

We zijn inmiddels ruim meer dan een jaar verder sinds mijn HT operatie door dokter Couto en zijn FUEXPERT team. Tijd om de eindbalans op te maken. Ik vind het echt indrukwekkend hoe hij de haarsituatie op mijn hoofd heeft getransformeerd van een NW5 terug naar NW1! En dat in maar 1 behandeling. Het haarlijndesign, een best een gedurfd ontwerp, zo vrij recht met micro-onregelmatigheden in de haarlijn en tempelwerk) vind ik heel goed bij mijn gezicht passen. Dit type design was ook waar ik op hoopte en het werk aan de temples (incl templepoints) een prachtig cadeau van de dokter! Zoals te lezen valt in de videos op het FUEXPERT YouTube kanaal, het includeren tempelwerk kan het verschil maken tussen een goed resultaat of een uitzonderlijk natuurlijk resultaat. Nu, zoals ik al eerder heb vermeld, werk aan temples is een zeer complexe procedure en dus wanneer dit niet tot in de perfectie is uitgevoerd..., laat ik het zo zeggen, dan was het beter nooit gedaan. Het includeren van de temples draagt bij aan de algehele moeilijkheidsgraad van deze hele HT. Nu wil ik hier niet mijn eigen resultaat de hemel in prijzen (anders dan dat ik er heel blij mee ben natuurlijk) maar wel de dokter en zijn team de nodige credits geven! De uitzonderlijke resultaten die deze dokter bereikt zijn legio, daar is mijn resultaat slechts een voorbeeld van.

Ok genoeg lof. Hieronder toon ik jullie de eindresultaten met foto's eerst bij bevochtigd haar en daarna bij nat haar. Voor droog haar verwijs ik jullie naar de eerder geplaatste foto's. Doordat ik vrij snelle groei had is er de laatste maanden geen noemenswaardig verschil opgetreden.

Laatst gewijzigd door JonasV; 17 oktober 2024 om 21:14
Oud 17 oktober 2024, 20:48   #114
JonasV
HaarWeb lid

Geslacht:
Eindresultaat bij bevochtigd haar

Enkele foto's
Bestandstype: jpg IMG_13206crop.JPG‎ (131,9 KB, 97x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_13210.jpg‎ (136,7 KB, 81x gelezen)
Bestandstype: jpg Slide1.JPG‎ (92,1 KB, 75x gelezen)
Bestandstype: jpg Slide2.JPG‎ (83,8 KB, 65x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_13219.jpg‎ (127,7 KB, 58x gelezen)
Oud 17 oktober 2024, 20:51   #115
JonasV
HaarWeb lid

Geslacht:
Eindresultaat bij nat haar

Enkele foto's
Bestandstype: jpg IMG_53720.jpg‎ (130,7 KB, 97x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_53810.jpg‎ (139,7 KB, 74x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_53890.jpg‎ (139,5 KB, 80x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_53950.jpg‎ (141,8 KB, 89x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_53970.jpg‎ (123,2 KB, 64x gelezen)
Oud 17 oktober 2024, 21:10   #116
JonasV
HaarWeb lid

Geslacht:
Het valt jullie vast op dat er een groot verschil is in optische dichtheid bij droog en nat haar. Foto's kunnen natuurlijk vertekenen en de kliniekfoto's zijn natuurlijk nogal hard verlicht, maar Ik kan jullie vertellen dat ik dit ook zo ervaar in 'real life'. Bij droog haar zie je de mindere optische dichtheid eigenlijk helemaal niet en is het alsof er een zeer hoge dichtheid is. Mooi voorbeeld hoe 'wavy' haar of een lichte krul kan bijdragen aan de optische dichtheid. Ook, het haar is donkerder geworden wat resulteert in een groter contrast tussen de haarkleur en de kleur van de hoofdhuid wat in principe een negatieve invloed heeft op de optische dichtheid. Toch is het resultaat optisch zeer dicht bij droog haar. Een ode aan wavy hair
Oud 17 oktober 2024, 21:12   #117
JonasV
HaarWeb lid

Geslacht:
Laat je maar horen als er vragen zijn en ook als je het ergens niet mee eens bent. Ik ben geen senitieveling dus hou je vooral niet in

Laatst gewijzigd door JonasV; 18 oktober 2024 om 13:29
Oud 18 oktober 2024, 00:13   #118
mickfoley
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JonasV Bekijk bericht
Het valt jullie vast op dat er een groot verschil is in optische dichtheid bij droog en nat haar. Foto's kunnen natuurlijk vertekenen en de kliniekfoto's zijn natuurlijk nogal hard verlicht, maar Ik kan jullie vertellen dat ik dit ook zo ervaar in 'real life'. Bij droog haar zie je de mindere optische dichtheid eigenlijk helemaal niet en is het alsof er een zeer hoge dichtheid is. Mooi voorbeeld hoe 'wavy' haar of een lichte krul kan bijdragen aan de optische dichtheid. Ook, het haar is donkerder geworden wat resulteert in een groter contrast tussen de haarkleur en de kleur van de hoofdhuid wat in principe een negatieve invloed heeft op de optische dichtheid. Toch is het resultaat optisch zeer dicht bij droog haar. Een ode aan wavy hair
Zorgt donker haar niet juist voor een optisch hogere dichtheid?
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2024, 13:18   #119
JonasV
HaarWeb lid

Geslacht:
Jij bedoeld omdat donker haar vaak dikker is?
Oud 18 oktober 2024, 18:59   #120
mickfoley
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JonasV Bekijk bericht
Jij bedoeld omdat donker haar vaak dikker is?
Huh, nee omdat je bij donker haar ook minder details kunt zien. Bij iemand met donker haar valt het minder op als er een plukje 'verkeerd' staat of whatever. Althans, dat is mijn beleving altijd geweest. Dus in mijn beleving geeft donker haar ook optisch een hogere dichtheid.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
couto, haartransplantatie spanje

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten