![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#61 |
HaarWeb lid
|
Waren de haren die uitvielen getransplanteerde haren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
HaarWeb lid
|
Ja, ik kan wel met zekerheid zeggen dat ook getransplanteerd haar is uitgevallen (en ook weer terug gekomen hoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
HaarWeb lid
|
Ok. Gelukkig groeien ze weer terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
HaarWeb lid
|
18 maanden -- Final result
3 x verschillende lichtinval
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Haartransplantatie expert
Zeer mooi resultaat ! complimenten.
Overigens ook mooi haar, wat essentieel is voor het eindresultaat. De staat van jouw haar is sterk verbeterd.
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan. Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken. Laatst gewijzigd door HairExpert; 15 december 2022 om 11:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
HaarWeb lid
|
3 jaar verder
Inmiddels 3 jaar verder en still going strong.
Kom hier af en toe nog wel een kijkje nemen en zie weinig nieuwe onderwerpen van Fuegenix. Ik begrijp dat hij inmiddels een elite status heeft met een dito prijsniveau waardoor een behandeling bij hem voor velen bijna onmogelijk is. Ik ben zelf van mening dat zijn werk ook nauwelijks wordt geëvenaard, wellicht dat Couto in de buurt komt maar qua natuurlijkheid en zachte haarlijn vind ik Dr Munib er boven uitsteken.
![]() |
#69 |
HaarWeb lid
Heel vet! Ongeëvenaarde resultaten van Munib. Verstandig dat je iets gebruikt. Ik had zelfde soort resultaat na 1e HT op 37e. Je weet nooit wat er daarna met je haar gebeurt. Gebruik je alleen Essengen F of Essengen 6?
![]() |
#70 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
Ik gebruik een topische minoxidil en finasteride op doktersrecept (1 mg in pilvorm). Beide middelen gebruik ik elke dag maar wil op den duur naar 3 x per week finasteride (ma-woe-vrijdag) 1 mg.
![]() |
![]() |
#71 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Jij gebruikt dus fina.. Heb je hier bijwerking van ondervonden? Zoals wat meer depressieve gedachten of minder gains in de gym oid? Jouw resultaat is wel echt top zeg! Je hebt er perfect haar voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
Bijwerkingen van fina heb ik nooit gehad (zowel topisch als in pilvorm niet). Ik ga circa 3 x per week naar de gym maar merk geen verschil in kracht en/of spieropbouw.
![]() |
![]() |
#74 |
Getransplanteerd haar KAN na de eerste volledige groeicyclus definitief niet meer terugkomen. Dat gebeurt bij teveel littekenweefsel en/of verkeerde terugplaatsing.
![]() |
#75 |
HaarWeb lid
Door desynchronisatie komen de getransplanteerde haren in een natuurlijk voorkomend haarfase patroon. Het is goed dat elk van onze haarcycli niet synchroon loopt, anders zouden we al het haar tijdelijk in één keer kwijt zijn.
Dus eigenlijk betekend het dat al je getransplanteerde haren eerst allemaal tegelijk gingen groeien en nu niet meer omdat sommigen niet in de anagene fase zitten. Dit hersteld dus zeker niet maar is juist het natuurlijke proces wat genormaliseerd wordt in de haarfasen. Je hebt dus vaak na 12 maanden meer getransplanteerde haren zichtbaar (anagene fase) dan na 24-36 maanden. |
![]() |
![]() |
![]() |
Labels |
fuegenix, munib ahmad |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|