Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 mei 2014, 13:39   #1
lizke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Dhea medicatie stoppen ?

Hallo,
Mijn verhaal is lang, maar ga het proberen om het hier beknopt weer te geven.
Een aantal jaren geleden ben ik (eindelijk) gediagnosticeerd met een trage schildklier. Meerdere jaren heb ik levothyroxine genomen, maar was er niet helemaal tevreden mee, dus heb ik een internist gezocht die me wou overschakelen op natuurlijk schildklierhormoon.
Ondertussen neem ik 60 mg thyroid van Erfa. Waarschijnlijk zal ik volgende maand moeten verhogen.
Het probleem is nu dat ik momenteel nog méér haarverlies heb dan ervoor en vroeg me af of dat wel normaal is. Ervoor had ik vooral achter op mijn hoofd haarverlies (een kroontje), nu valt het én nog meer uit én ook vooraan. Mijn 'pony' vooraan is enorm uitgedund en vind mezelf enorm lelijk nu . Ik haat het mag je wel zeggen, word er triest van..
Ook ben ik tegelijk begonnen met dhea, voorgeschreven door deze dokter. (5 mg) .
Ik denk er nu over om voorlopig te stoppen met dhea, ik vermoed dat vooral dit de oorzaak is van mijn groter haarverlies? En even af te wachten nog wat de schildklierhormonen gaan doen ? Ik kon nog leven met het uitgedunde kroontje op mijn hoofd, maar dit vind ik verschrikkelijk ...
Graag jullie advies , bedankt !
lizke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.