Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 september 2004, 18:37   #31
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Wéér over die k@t-HT's?? Kom op man, zoek 's in de search optie..Geen zin om daar weer op in te gaan, maarem, gewoon NIET DOEN!!!
Roland is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 18:55   #32
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roland
Wéér over die k@t-HT's?? Kom op man, zoek 's in de search optie..Geen zin om daar weer op in te gaan, maarem, gewoon NIET DOEN!!!
Heeft iemand dan gevraagd of "JIJ" daar op in wilt gaan?
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 21:39   #33
AJvdBerg
Banned user
 
Geregistreerd: 9 september 2004
Berichten: 6
Reactie

Vanwaar die argwaan.

Alleen omdat ik eens positief reageer ?
Ja ik heb geen spijt van mijn actie, mag dat niet soms ?

Ook voor de kosten heb ik een mooi alternatief gevonden via het HFL- programma bij Hair Plus. Kost mij € 172 per maand zonder rente.
Na mijn tweede behandeling wordt de gem. prijs verrekend over het aantal geplaatste grafs. Uiteindelijk ben ik dan nog goedkoper uit. Een ander wil misschien direct betalen, ook dat is een keuze. Doe vooral wat het meest bij je past.

En ja er zullen ook ontevreden mensen rondlopen. Jammer voor hen zou ik zeggen. Verander jij dan nooit van mening.

Heb trouwens geen zin om overal op de reageren, was alleen bedoeld al steuntje in de rug voor EMINEM.

Het enige wat ik wil zeggen, laat je goed voorlichten over de behandeling, ervaring van de kliniek, en betalings wijze. Waar je het ook laat doen, wees goed voorbereid.

Als laatste: Ik heb ook wel een paar tandartsen gehad, de een was beter dan de ander. Maar uiteindelijk heb ik geen spijt van de kronen die ik heb laten zetten. Ik bedoel maar.

ajvdberg
AJvdBerg is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 21:46   #34
AJvdBerg
Banned user
 
Geregistreerd: 9 september 2004
Berichten: 6
Hoeveel grafts

Henk,

Vanwaar die vraag, je ben toch niet tevreden. Wat moet je dan met mijn behandeling.
Het betoog van jou is mij veelste negatief, jammer voor jou.
Dus ik reageer niet meer op je.

Ben trouwens zoals je heb kunnen lezen alleen aan het reageren geslagen omdat het verhaal van EMINEM mij prikkelde.

Laat hem met rust zou ik zeggen, je maakt het alleen maar erger.
Wat mij betreft moet je je niet laten helpen (waar dan ook) als je er zo doorheeb zit.

AJVDBERG
AJvdBerg is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 23:43   #35
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eminem
Heeft iemand dan gevraagd of "JIJ" daar op in wilt gaan?
AJvdBerg,

De bovenstaande quote was voor Roland bedoeld.
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2004, 14:06   #36
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Waar of niet waar bij anonieme berichten.

De laatste tijd volg ik het Haarweb regelmatig en lees dan over klachten omtrent haartransplantatie. Aangezien dit alles anoniem gebeurt is een en ander niet te controleren. Vandaar dan ook dat ik vind dat een open en eerlijke reactie op zijn plaats is ondanks het feit dat ik niet onafhankelijk ben.

Zo lees ik van iemand die vertelde dat hij na een behandeling dikker haar had maar dat dit later weer dunner werd. Dit hoor ik meer. De reden is meestal dat de haartransplantatie haren wel blijven groeien maar dat er verdere haaruitval is opgetreden. Als die persoon dan zegt dat hij niet gelooft dat er verdere haaruitval is opgetreden dan heb je een probleem.
Voor de duidelijkheid nog even. Behoudens succes met preventiemiddelen
(minoxidil/finasteride) stopt haaruitval pas aan het eind van het leven of als het eindpunt van het type haaruitval is bereikt. Erfelijke haaruitval stopt niet halverwege.

Vandaag nog zag ik een vroegere client uit de tijd dat ik zelf nog eigenaar van de Hairplus kliniek was Die client heeft 3 jaar geleden een haartransplantatie bij ons heeft gehad. Hij beweegt zich ook op Haarweb.nl Hij beweert nu al 2 jaar dat het getransplanteerde haar aan het uitvallen is. Al 2 jaar zegt hij dat er over 3 maanden niet meer van over is. Als wij hem dan na 3 maanden zien staat al het getransplanteerde haar er nog maar zal nu de komende 3 maanden uitvallen volgens hem.

Mijn laatste probleem is het feit dat collega klinieken elkaar een oor proberen aan te naaien door middel van anonieme berichten van zogenaamde clienten. Ook dit is niet te controleren.

De enige verdediging die ik kan geven namens Inst. Hairplus, is de volgende.

Instituut Hairplus doet nu 25 jaar haartransplantaties. Dr. R.J.A.Dorland doet al 18 jaar haartransplantaties en Dr. L.v.d.Berg nu 13 jaar.
Natuurlijk komt het voor dat een behandeling niet naar volle tevredenheid is uitgevoerd. Immers, wij zijn mensen en wij werken op mensen.
Dit gebeurt gemiddeld 4 maal per jaar.
Onze strategie is dan als volgt. Of we doen een gratis service behandeling om het resultaat alsnog te verbeteren of wij compenseren een en ander financieel. Als laatste optie, als partijen niet tot elkaar kunnen komen, schakelen wij onze verzekering in. Dit is echter in de voorafgaande 25 jaren pas 2 maal nodig geweest. In al de andere gevallen werden de client en wij het eens. Gezien het aantal behandelingen die wij jaarlijks uitvoeren is dit minimaal. Het ministerie van Volksgezondheid vond dit ook tijdens hun laatste inspectie-bezoek.

Voor bovenstaande is het echter wel nodig dat je aan ons laat weten als er iets niet goed is. Anoniem klagen is niet netjes omdat de tegenpartij zich niet kan verweren.

Als laatste nog een principe bij erfelijke haaruitval.
Haartransplantatie doe je niet om het haar dikker te maken. Dat gebeurt in eerste instantie wel maar door doorgaande haaruitval van het oorspronkelijke haar na de behandeling kan zal het weer dunner worden.
Je doet haartransplantatie om niet (meer) kaal te zijn.
Als je haartransplantatie vergelijkt met het haar dat je vroeger had verliest haartransplantatie het altijd. Als je haartransplantatie vergelijkt met geen haar, met kaal wordt haartransplantatie ineens een heleboel haar.

Diksy
(niet onafhakelijk lid)
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2004, 18:02   #37
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
De laatste tijd volg ik het Haarweb regelmatig en lees dan over klachten omtrent haartransplantatie. Aangezien dit alles anoniem gebeurt is een en ander niet te controleren.

Ik kan me goed voorstellen dat men anoniem wil blijven. Er zijn ook wel mensen die tevreden zijn met hun ht, maar die willen ook liever anoniem blijven.
Ikzelf ben ook niet tevreden met de ht die ik bij jullie heb laten doen, vanwege
de misleidende voorlichting die jullie mij hebben gegeven en de verschrikkelijk
slechte uitvoering. Als je er behoefte aan hebt wil ik je wel foto's van mijn situatie sturen en je kunt zelfs wel mijn naam krijgen.

Die client heeft 3 jaar geleden een haartransplantatie bij ons heeft gehad. Hij beweegt zich ook op Haarweb.nl Hij beweert nu al 2 jaar dat het getransplanteerde haar aan het uitvallen is. Al 2 jaar zegt hij dat er over 3 maanden niet meer van over is. Als wij hem dan na 3 maanden zien staat al het getransplanteerde haar er nog maar zal nu de komende 3 maanden uitvallen volgens hem.

Ik ken degene, maar ik weet ook dat jullie hem gratis finasteride hebben verstrekt, dit zullen jullie wel niet voor niets hebben gedaan.

Anoniem klagen is niet netjes omdat de tegenpartij zich niet kan verweren

Ben ik met je eens, maar ik kan me nogmaals goed voorstellen dat je er geen belang bij hebt dat iedereen komt te weten dat je een ht heb laten doen.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2004, 11:46   #38
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
waar of niet waar.

Beste Henk,

Jouw antwoord bewijst eens te meer dat anonieme aanvallen niet eerlijk zijn.
Ik maak mijzelf bekend en verberg mij niet achter een alias.

Eerst even die client met die gratis finasteride. Dat heet bij ons service.
Als de behandeling in onze ogen prima is maar in de ogen van de client niet dat doe ik van alles om tot elkaar te komen, zeker in het geval de client aangeeft dat het hem niet te doen is om geld maar om een oplossing.
Verdere haartransplantatie heeft in zo-n geval geen zin omdat de client niet wil accepteren dat haartransplantatie een compromis is.(Het geeft je vroegere haar niet terug maar is vele malen beter als niets, als kaal)
Als wij dan samen overeenkomen dat Propecia kan helpen om verdere haaruitval kan voorkomen (zijn klacht, waar of niet waar) dan betalen wij dit voor een bepaalde periode als service aan de client.

Ik vind het prima om een en ander betreffende jouw behandeling met jouw door te nemen. Ook foto-s zal ik op prijs stellen. Je kan mij die prive aan mijn e-mail adres sturen of in dit forum. Als je het echter in het Forum doet dan met open vizier zodat ook ik gebruik kan maken van ons dossier, inclusief foto-s. Dit om te voorkomen dat een collega-kliniek ons een oor wil aannaaien.

Ik hoor graag van je.

Hans J.Diks
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2004, 12:34   #39
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diksy
Verdere haartransplantatie heeft in zo-n geval geen zin omdat de client niet wil accepteren dat haartransplantatie een compromis is.(Het geeft je vroegere haar niet terug maar is vele malen beter als niets, als kaal)
Sja Diksy, ik vraag me nu af waarom dat nergens in jullie folders staat, dat een HT een compromis is. "Het geeft je vroegere haar niet terug", zeg je. Dat staat nergens in jullie folders. Daar zie je alleen maar mannen met zeer succesvolle na-fotos: volle bossen, prachtige haarlijnen.

Misschien snap je dat je zo mensen gefrustreerd krijgt. Jullie geven de klanten valse hoop maar daar komen ze pas achter als jullie kas gevuld is. Als jullie eens begonnen met eerlijk zijn door bijv. eerlijke foto's plaatsen in de folders (niet van extreem goede resultaten maar van gemiddelde resultaten). Zo krijgt men een beter beeld van wat je van een HT kan verwachten (en vooral: wat NIET) en dan krijgen jullie minder ontevreden klanten.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2004, 16:34   #40
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Jouw antwoord bewijst eens te meer dat anonieme aanvallen niet eerlijk zijn.
Ik maak mijzelf bekend en verberg mij niet achter een alias.


Wie zegt dat wat jij verteld de waarheid is? Een echte naam erbij maakt het verhaal niet persé waar. Net zomin dat een alias erbij het verhaal onwaar maakt. Er zullen hier misschien wel negatieve verhalen over haartransplantaties en klinieken zijn die niet waar zijn, maar er zijn zeker ook verhalen van zogenaamde "lotgenoten", waarvan later bleek dat het medewerkers van klinieken waren. Zelfs een directeur die zich voordeed als een cliënt hebben we hier al gehad.
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=146
Dat ik op mijn privacy gesteld ben lijkt me toch niet zo vreemd?
Daarbij ik ben er zeker niet trots op wat ik heb laten doen met mijn haar.

Ik vind het prima om een en ander betreffende jouw behandeling met jouw door te nemen. Ook foto's zal ik op prijs stellen. Je kan mij die prive aan mijn e-mail adres sturen of in dit forum. Als je het echter in het Forum doet dan met open vizier zodat ook ik gebruik kan maken van ons dossier, inclusief foto-s. Dit om te voorkomen dat een collega-kliniek ons een oor wil aannaaien.

Ik hoor graag van je.


Ik heb mijn verhaal over mijn ht al een paar keer verteld.
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=254
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...=7517#post7517
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...0573#post10573

Wat betreft die foto's, geef me even je e-mailadress dan zal ik ze daar heen sturen met mijn persoonlijke gegevens, ik ga er vanuit dat je er vertrouwelijk mee omgaat. Je mag hier natuurlijk wel je mening over mijn foto's en mijn verhaal geven.

Groet, Henk.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2004, 16:57   #41
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diksy
.(Het geeft je vroegere haar niet terug maar is vele malen beter als niets, als kaal)

Hans J.Diks
Ik denk dat een hoop [inclusief mijzelf] het niet je eens zijn. Een kale kop ala Fortuyn vind ik persoonlijk beter staan dan een paar van die getransplanteerde haartjes waar je zo doorheen kijkt.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2004, 10:49   #42
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Waar of niet waar

Beste Laurens J.

In de Hairplus brochures kan je 3 voor/na foto-s zien van haartransplantatie. Daar is er 1 bij van mij, dus te controleren. Ook kan je pagina 17 onze waarschuwing lezen dat haar op foto-s, omdat de derde dimentie. de diepte, ontbreekt altijd dikker lijkt. Alle andere foto-s in de Hairplus brochure horen bij ander behandelingen want naast medische behandelingen doet Hairplus ook alle niet-medische haaraanvullingen. Ook ontharen van ongewenst haar zelfs.

Beste Henk,

Je schrijft dat het is voorgekomen dat een directeur van een kliniek zich heeft voorgedaan als een client. Dit bewijst mijn stelling dus. Dit keer is het uitgekomen. Hoeveel keer is het niet uitgekomen ?
Uiteraard kan je mij informatie sturen via mijn prive adres: optimal@chello.nl.
Dit blijft dan ook vertrouwelijk.

Beste Haarzoeker,

Probeer je met die foto het resultaat van een haartransplantatie aan te geven ? Ik geloof het niet.
In dat geval wil ik dat graag eens zien. Zelfs al woon je in het verre Noorden (ik woon in het zuiden) dan nog zal ik de moeite nemen om je op te zoeken.

Algemeen,

<knip> Hier stond inderdaad (zie opmerking van de poster hieronder) de nodige commerciële informatie, die bij deze verwijderd is. Het promoten van je eigen bedrijf is ten aller tijden verboden, zoals duidelijk in onze richtlijnen vermeldt staat. De door onderstaand lid genoemde aanleiding om onze richtlijnen te negeren is vanzelfsprekend géén geldige reden. </knip> --- Webmaster


Ik ben mij ervan bewust dat deze informatie commercieel is maar ik vind dat Inst.Hairplus best een duwtje in de rug mag hebben gezien de anonieme aantijgingen op dit net over haartransplantatie. Gelukkig zijn er ook positieve berichten over Hairplus zoals bijvoorbeeld bij Medi-Hair en Toppik. Instituut Hairplus is hiervoor in de Benelux de exclusieve vertegenwoordiger. Ook dit is Instituut Maidenhead. Zelfs de collega-s gebruiken Toppik.
Helaas echter komt het voor dat Toppik wordt gebruikt om een haartransplantatie dikker te laten lijken. Dat noem ik dan valse voorlichting.

Wil je mij prive mailen ? Zie bovenstaand e-mail adres.

Gegroet, Hans J.Diks
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"

Laatst gewijzigd door Webmaster; 12 oktober 2004 om 12:26
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2004, 11:44   #43
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diksy
Beste Laurens J.

In de Hairplus brochures kan je 3 voor/na foto-s zien van haartransplantatie. Daar is er 1 bij van mij, dus te controleren. Ook kan je pagina 17 onze waarschuwing lezen dat haar op foto-s, omdat de derde dimentie. de diepte, ontbreekt altijd dikker lijkt. Alle andere foto-s in de Hairplus brochure horen bij ander behandelingen want naast medische behandelingen doet Hairplus ook alle niet-medische haaraanvullingen. Ook ontharen van ongewenst haar zelfs.
Beste Hans J. Diks,
Ik vind het goed dat jullie in de brochure vermelden dat de foto's geen 100% waarheidsgetrouw beeld geven. Maar dit praat het voor mij niet goed.
Het gaat erom dat jullie naar buiten toe een verkeerd beeld over haartransplantaties naar buiten brengen. Het stikt op dit forum van de klachten over Hairplus:
- Klantonvriendelijk
- Lang na de behandeling nog pijn/gevoeligheid
- Uitval van getransplanteerde haren
- Informatie achterhouden over noodzaak van gebruik haargroeimiddelen na HT

Zie:
http://www.haarweb.nl/forum/showpost...79&postcount=2
http://www.haarweb.nl/forum/showpost...9&postcount=21
http://www.haarweb.nl/forum/showpost...95&postcount=5
http://www.haarweb.nl/forum/showpost...83&postcount=3

En deze posts heb ik gevonden na slechts 2 minuten zoeken. Als ik echt de searchbox ga gebruiken kan ik zo een grotere waslijst geven met ontevreden klanten van HairPlus.

Ik krijg de indruk dat -ALLE- HT-bedrijven (dus niet ALLEEN Hairplus) hun geld verdienen met een leugenachtig marketingbeleid. Ze maken misbruik van de wanhoop van kalende mannen om hun zakken te vullen. Uit de posts op dit forum over Hairplus blijkt dat het bij uw bedrijf niet echt anders is. En de onafhankelijke posts op dit forum zijn voor mij van veel grotere betekenis dan de verhalen in uw folder.

Inderdaad KAN een HT een oplossing zijn, maar dan alleen bij die zeer kleine groep mannnen met een schikt donorgebied. Bovendien moet je van tevoren accepteren dat het goed kan dat je voor altijd een pijnlijk of irriterend gevoel aan je hoofd houdt. Of dat de getransplanteerde haren weer uit gaan vallen. En dat het verstandig is dat je sowieso de rest van je leven aan de minox of fina gaat. Veel geld voor een mager resultaat dus. Waarom staat dat niet in de folder?

Ik zou mezelf niet recht in de spiegel aan kunnen kijken als ik mijn geld op uw manier zou verdienen. De HT-business is in mijn ogen gewoon een louche business te noemen. Op de een of andere manier heb ik ergens nog t meeste respect voor Laser Aestetic, die nota bene adverteren met de rampenresultaten van Van Barneveld, Dick Advocaat of Gerard Joling.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diksy
Ondanks het feit dat ik geen directeur meer ben van Instituut Hairplus volg ik hen natuurlijk van dichtbij, temeer omdat mijn dochter Ingrid nu de scepter zwaait. Daardoor weet ik ook dat Instituut Hairplus in het komende najaar [...reclame...] bijgesteld.
Ik ben mij ervan bewust dat deze informatie commercieel is maar ik vind dat Inst.Hairplus best een duwtje in de rug mag hebben gezien de anonieme aantijgingen op dit net over haartransplantatie.
Gelukkig zijn er ook [...reclame...] gebruiken Toppik.
Helaas echter komt het voor dat Toppik wordt gebruikt om een haartransplantatie dikker te laten lijken. Dat noem ik dan valse voorlichting.
Inderdaad is het tegen onze richtlijnen om in posts reclame te maken! Ondanks het feit dat ik het echt waardeer dat je onder je echte naam post en niet stiekem reclame probeert te maken, gelden hiervoor geen uitzonderingen! Je post is in overleg bij het management.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2004, 14:11   #44
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Waar of niet waar.

Beste Lourens J.

Inzake jouw laatste e-mail bericht heb ik een antwoord gestuurd via "reply" omdat ik er van uitging dat een en ander nog niet op het web zou komen.
aangezien dit nu wel zo is verzoek ik je om mijn antwoord op jouw e-mail alsnog te platsen.

Gegroet,

Hans J.Diks
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2004, 14:17   #45
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diksy
Beste Lourens J.

Inzake jouw laatste e-mail bericht heb ik een antwoord gestuurd via "reply" omdat ik er van uitging dat een en ander nog niet op het web zou komen.
aangezien dit nu wel zo is verzoek ik je om mijn antwoord op jouw e-mail alsnog te platsen.

Gegroet,

Hans J.Diks
Hallo Hans,
Ik snap niet goed wat je nu bedoelt. Ik heb je geen e-mailbericht gestuurd, ik heb alleen wat gepost in deze thread. Ik heb ook geen antwoord van jou op deze e-mail.

Misschien kun je nog een keer uitleggen wat je bedoelt?

Nog n vraagje: waarom geef je iedere post de titel "Waar of niet waar?"?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek]Hairplus Rein Haarwerken 0 1 juli 2005 16:34
2 bezoekjes aan Hairplus dieseltje Medicijnen/haargroeimiddelen 6 8 september 2004 10:02
Hairplus te Rotterdam Raymond79 Haarwerken 8 24 augustus 2003 18:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.