Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 oktober 2013, 20:04   #61
Beest
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Berichten: 81
Ik heb de laatste tijd beetje last van haaruitval, nu gebruik ik zon 4 maanden minoxidil voor me kruin en verder heb ik sinds 3 a 4 maanden revita haar shampoo.
Heeft dit te maken met shock loss en het feit dat de HT haren steeds uitvallen en sterker terug komen? Of zet AGA gewoon door, terwijl ik fina er naast ook nog gebruik?

Daarnaast heb ik me haren lang gelaten waardoor het natuurlijk ook sneller opvalt als je 10 haartjes per dag verliest....
Beest is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2013, 21:42   #62
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Tja ik Verlies zo'n 150 haren per dag... Zou me niet druk maken om die 10 haren per dag.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2013, 19:23   #63
Beest
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Berichten: 81
ik bedoel 10 haartjes als ik door me haren ga met me hand......dus het zullen der wel meer zijn schat ongeveer 80 per dag ofzo
Beest is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2013, 13:28   #64
Beest
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Berichten: 81
Update: 7 maanden in profiel foto's

Foto's zijn genomen met wax!
Gaat het nog beter worden dan dit? Heb immers 5 maanden te gaan nog
Beest is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2013, 12:29   #65
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Wooow Beest, dat zijn nog eens Resultaten!!!

Of moet ik (nu) Elvis zeggen!!!

Ben zelf op 6 maart bij prohair aan de beurt voor 2400 grafts!

Ben beetje huiverig dat het "er aan gezette" gedeelte (waar nu helemaal niks meer staat), er te dun (beplant)uitziet, ten opzichte van het meteen daarachter aangrenzende gedeelte.

Maarrr jou resultaten zien er echt vol uit (qua dichtheid), en dat geeft mij veel goede moed!

Zo te zien op jou foto s had jij helemaal geen haar meer staan waar nu jou haarlijn begint, klopt dit?

En dit is pas op 7 maanden, hoop voor je dat het nog mooier wordt..

Zo als het er bij jou nu uitziet, zou ik al heeel blij zijn als dit mijn eind resultaat zou zijn!!!

Graag blijven posten (vooral Pictures).. Ciao ciao
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2013, 12:57   #66
Waterbewoner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2013
Berichten: 30
Wow wat een mooie resultaat zeg.
Waterbewoner is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2013, 15:01   #67
Kalio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2013
Berichten: 67
Het lijkt Pellé wel!
Kalio is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2013, 15:34   #68
Beest
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Berichten: 81
Dank voor de comments!
@ Mark bij me haarlijn was er voor aan in het midden nog wel wat haar maar bij me inhammen was het best kaaltjes. Maar je zag mijn haarlijn nog goed dus ongeveer 10 grafts stonden daar per cm2.

Verder zijn de ht haartjes nu nog zwak kwa structuur, maar komende 5 maanden moet de boel iets voller worden en dikker. Maar ik kan nu opzicht wel haren strak achterover niemand die er wat van ziet!

Ik zal me geen zorgen maken tussen het verschil dat je gaat zien, want dat is echt amper te zien. Zeker als je vooraan rond de 50 graft per cm2 gaat neer zetten of meer.

Wel gebruik ik Fina, minox voor kruin alleen en Revita!
Dus dat helpt zeker ook.
Beest is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2013, 22:40   #69
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Wow, dit is echt een beestachtig goed resultaat!!
Hoe reageert je omgeving op het resultaat? Heb je überhaupt veel reacties gekregen na je operatie (begin t/m nu)?
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2013, 18:59   #70
Beest
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Berichten: 81
Hahaha Positief!
Beest is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2013, 22:49   #71
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Beest: Neem aan dat je met die 10 graft (bij jou voor de HT) bedoeld dat "deze stonden" in de inhammen en dat het meer grafts waren voor in de haarlijn.

Dat de haartjes (volgens jou) nu nog dunner zijn is zo als jij al aangeeft alleen maar een kwestie van geduld.. Het kan alleen nog maar voller en mooier worden!!!

Heb je met het gebruik van minoxidil nog gemerkt dat je haren dikker van structuur werden (zeg maar "per stuk")..

Als dit zo zou zijn zou dit voor mij zo wie zo een zeer (extra) goede reden zijn om met minoxidil te beginnen!

Thanx alvast!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2013, 07:55   #72
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Wauw, wat een geweldig mooi resultaat!
Ziet er top uit!
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2013, 23:39   #73
Beest
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Berichten: 81
Thnx allemaal! Mark ik bedoel inderdaad: voor de ht had ik uitgedrukt in grafts ongeveer 10 grafts per cm2 ... Betreft minox heb ik best lang ervaring mee. Vroeger deed ik het ook vooraan... maar heb het gevoel dat je op je kruin er wat van kan verwachten zeker icm fina. Minox en Fina samen hebben een magische werking, dan alleen fina of minox.
Ik zou als je minox wilt gebruiken zeker 2 maanden na de ht het doen, want als je er voor het doet dan moet je weer 1 maand voor de ht er mee kappen en mag je pas na 6 a 8 weken er meer weer beginnen.... dus beter consistent gebruiken na de ht... en zeker fina overwegen.... bijwerkingen > de kans is klein..... SUCCES!
Beest is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2013, 20:16   #74
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
He Beest excuses beetje late reactie van mij, ben druk bezig met een huis kopen en het mijne verkopen vandaar druk druk!

Maar bedoelde je dat je ongeveer 10 grafts p cm2 echt in de haarlijn (in het midden zeg maar) had of had je die 10 grafts p cm2 op de inhammen, en had "het gedeelte vooraan de haarlijn" meer grafts?

Mijn verwachting van minoxidil zou zijn: hergroei op de kaalgeworden inhammen en dikker haar, elke haar per stuk dikker zeg maar in Jip en Janneke taal..

Maar volgens mij kon ik uit jou laatste post al concluderen dat minoxidil voor niks gaat opleveren (voor voor op het hoofd)?

Maar duidelijk ALS ik aan minoxidil begin dan is dat dus NA de HT!

Zelf ga ik zo wie zo niet aan de finasteride, dit omdat ik al bijwerkingen heb van andere medicijnen die trouwens nix met haar te maken hebben.

Kan biiijna niet wachten tot dat het begin Maart is, want dan ben ik aan de beurt..

En dan maar hopen dat het resultaat bij mij net zo wordt als het jouwe!!!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2014, 13:58   #75
Beest
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Berichten: 81
Hi mensen! Lang hier niet geweest. Zie fotoalbum op mijn profiel voor resultaat na 1,5 jaar!
Model er in en foto's zijn met zeer scherpe camera genomen en volle lichtinval !
Beest is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.