Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 september 2006, 11:53   #1
snoeteke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2006
Berichten: 87
Stresssss

Tja, ik moet het even kwijt. Maar volgens mij reageert mijn haar toch wel degelijk heel erg op stress. De afgelopen paar weken is het redelijk rustig geweest en ik merkte ook wel degelijk minder haarverlies. Nu is het sinds gisteren weer echt paniek geweest hier. Mijn moeder die weer onverwachts doodziek is geworden en moest worden opgenomen in het ziekenhuis ... en jawel hoor ... vandaag vallen de haren weer bij bosjes uit mijn hoofd. Raar ... maar waar! Verdomme (ik mag niet vloeken) maar wanneer krijg ik eens rust, dat mijn haar zich kan gaan herstellen ... dat het nog kan weet ik ergens wel. Alleen dan moet er wel rust in dit huis komen. Rust in mijn koppie en dat lukt maar nooit. Ieder half jaar is het weer mis met mijn moeder dat ze weer op het randje gaat liggen in het ziekenhuis en zie dan maar eens rustig te blijven. Verdorie ...
snoeteke is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2006, 14:15   #2
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoeteke
Tja, ik moet het even kwijt. Maar volgens mij reageert mijn haar toch wel degelijk heel erg op stress. De afgelopen paar weken is het redelijk rustig geweest en ik merkte ook wel degelijk minder haarverlies. Nu is het sinds gisteren weer echt paniek geweest hier. Mijn moeder die weer onverwachts doodziek is geworden en moest worden opgenomen in het ziekenhuis ... en jawel hoor ... vandaag vallen de haren weer bij bosjes uit mijn hoofd. Raar ... maar waar! Verdomme (ik mag niet vloeken) maar wanneer krijg ik eens rust, dat mijn haar zich kan gaan herstellen ... dat het nog kan weet ik ergens wel. Alleen dan moet er wel rust in dit huis komen. Rust in mijn koppie en dat lukt maar nooit. Ieder half jaar is het weer mis met mijn moeder dat ze weer op het randje gaat liggen in het ziekenhuis en zie dan maar eens rustig te blijven. Verdorie ...

Snoeteke,
Wat vervelend voor je die situatie met je moeder. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met haar.
Mbt haaruitval als gevolg van die situatie binnnen 1 dag is eigenlijk nauwelijks
denkbaar hoor. Haaruitval is idd altijd een reactie op.... maar dat is op z'n vroegst na een aantal weken-tot 3 maanden vanaf het moment van de gebeurtenis die het verhoogde haaruitval getriggerd heeft. Ik hoop voor je dat het snel weer stabiliseert!!
sterkte en beterschap met je moeder

Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2006, 09:11   #3
SVG
Sandra
 
SVG's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2006
Locatie: Drenthe
Berichten: 14
Snoeteke,

Vervelend dat je je nu echt heel rot voelt en dat het steeds niet goed gaat met je moeder.
Tuurlijk heb je daar zorgen van!
Je haar zal inderdaad niet gelijk na een dag gaan uitvallen maar het is wel denkbaar dat als je steeds in de stress zit, je schrijft zelf dat je moeder vaak ziek is, je dan toch meer haaruitval kan krijgen.
Hoe moeilijk het ook is..probeer de rust in jezelf terug te krijgen.
Veel sterkte!
__________________
Ons geweten is een beperking op onze vrijheid







Ketoconazol 20mg/g 3x per week ( 5-9-2006)
B-complex 50mg Extra Forte 1x per dag ( 5-9-2006)
Ferrofumaraatb 200mg 1x per dag ( 2-10-2006)
SVG is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2006, 11:33   #4
snoeteke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2006
Berichten: 87
Die stress situatie duurt al jaren voort. Het is nu sinds een jaar of vijf dat ik in zo'n enorme stress zit ... en het kan er mee te maken hebben ja. Bedankt in ieder geval voor jullie medeleven ... maar zelf denk ik wel degelijk dat het toch echt zo is. Sorry! Maar tis mij te toevallig. Eerst ging het namelijk iets beter met mijn moeder, en dus ook met mijn haar. Nu gaat het weer sinds een paar weken slechter met mijn moeder en zondag is ze in het ziekenhuis opgenomen. En meteen merk ik op maandag, dinsdag en woensdag weer veel meer haaruitval als ik eerst weer had. Eerst was het gestabiliseerd tot een 40 haren per dag. Nu zit het weer rond de 100. Ik schrik me iedere morgen te pletter en dat voelt de rest van de dag gewoon klote. Dus sorry maar ik denk toch echt dat het met elkaar in verband staat ...
snoeteke is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2006, 14:46   #5
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoeteke
Die stress situatie duurt al jaren voort. Het is nu sinds een jaar of vijf dat ik in zo'n enorme stress zit ... en het kan er mee te maken hebben ja. Bedankt in ieder geval voor jullie medeleven ... maar zelf denk ik wel degelijk dat het toch echt zo is. Sorry! Maar tis mij te toevallig. Eerst ging het namelijk iets beter met mijn moeder, en dus ook met mijn haar. Nu gaat het weer sinds een paar weken slechter met mijn moeder en zondag is ze in het ziekenhuis opgenomen. En meteen merk ik op maandag, dinsdag en woensdag weer veel meer haaruitval als ik eerst weer had. Eerst was het gestabiliseerd tot een 40 haren per dag. Nu zit het weer rond de 100. Ik schrik me iedere morgen te pletter en dat voelt de rest van de dag gewoon klote. Dus sorry maar ik denk toch echt dat het met elkaar in verband staat ...
Vervelend voor je al die losse haren die je overal vindt ik ken het probleem .
Hopelijk stabiliseert het zich weer snel voor je zodat je niet de hele dag met je haar bezig bent... ook dat ken ik.
Groetjes en sterkte
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2006, 21:24   #6
esmee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 september 2005
Berichten: 48
Hoi Snoeteke,


Ik heb helaas geen oplossing, maar wil je via deze weg veel sterkte wensen en ik hoop echt dat er betere tijden komen!

Groetjes Esmee
esmee is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2006, 07:35   #7
snoeteke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2006
Berichten: 87
Thanx allemaal ...
snoeteke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.