Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 4 december 2021, 06:44   #1
rherli0
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 december 2021
Berichten: 5
Geslacht:
FueGenix Haarkliniek - 2490 grafts - Kruin

Na Jarenlang aarzelen heb ik op 23/11 uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en een een haartransplantatie thv de kruin (2490 grafts) laten uitvoeren bij FueGenix in Bergen-op-zoom. Heb lang erover getwijfeld doordat enerzijds mijn kruin nog niet extreem kaal was 5 jaar geleden, maar geleidelijk/progressief kaler en kaler werd de laatste jaren (ondanks Minoxidil) Daarenboven nog echtscheiding en de aanblik van een patersachtige look op mijn achterhoofd deed mij overstag gaan. Ik ging er iets aan laten doen... Naar Turkije gaan zag ik niet dadelijk zitten (vliegtuig nemen in deze Corona-tijden, de taal ed...) Toevallig viel al snel mijn oog op FueGenix ...al googelend. De uitstekende revieuws en het aanbod van een gratis consult trokken mij over de streep... De dokter nam uitgebreid de tijd om mij te informeren en het donorgebied te onderzoeken... En het feit dat de dokter zelf de grafts oogst en nadien terug zelf inplant (enig in NL en België). Mede daardoor had ik dadelijk een instant goed gevoel bij dit consult (open en eerlijk) en heb vrij snel nadien een afspraak laten vastleggen voor de behandeling...
ben ondertussen dag 11 na de behandeling en ben zeer tevreden. Buiten het ongemakkelijke slapen (met nekkussen en rechtsopzittend in de zetel) en wat jeuk door de korsten in eerst het donorgebied, maar nadien meer in het transplantatiegebied, totaal geen last. Van de ingreep- buiten de verdovingsprikken- totaal niets gevoeld. Ben nadien ook gewoon zelf naar huis terug gereden. Korsten zijn ondertussen allemaal verdwenen, kruin is momenteel nog mooi gevuld, met aandacht voor de richting ... Ik Weet dat deze helaas binnen 1week of enkele weken tijdelijk zullen uitvallen vooralleer de groei na enkele maanden zich terug inzet. Maar heb er absoluut geen spijt van... echt tevreden/opgelucht dat ik het heb laten doen... en spijt dat ik het niet enkele jaren eerder al had laten doen. Foto's volgen nog spoedig.
Dus conclusie... FueGenix een goede haarkliniek met een erg punctuele/gedreven dokter die alles zelf doet (met ondersteuning van assistente).. Een zeer tevreden klant uit België.

Laatst gewijzigd door rherli0; 4 december 2021 om 06:48
rherli0 is offline   Met citaat reageren
 

Labels
fuegenix, munib ahmad


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.