Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 12 december 2021, 12:33   #1
Futmrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2019
Berichten: 33
Geslacht:
Doe je onderzoek voordat je in NL een kliniek kiest (Eberson vs Bisanga)

Zojuist het traject bij Eberson afgesloten (2019). Ik had in een eerdere post aangegeven dat ik uiteindelijk spijt had van mijn keuze voor zijn kliniek omdat de haarlijn niet natuurlijk was (foto 1) en het resultaat niet naar wens. Er is wat heen en weer getouwtrek geweest waarbij ik aangaf dat ik graag een compensatie wilde voor het geld dat hij verdiend had en omdat ik later dus nog een duurdere herstelbehandeling (foto 2) moest laten doen bij Bisanga in april 2021. Die overigens geheel naar wens en boven verwachting is geworden.

Eberson wilde er niet over in gesprek mits ik langs zou komen (lees: 4 uur rijden) en zei dat het er aan lag dat ik niet naar de vervolgafspraak was gekomen en dat het soms nou eenmaal geen goed resultaat geeft. Heel makkelijk en nonchalant excuus. Hij blokkeerde ook mijn instagram waar vrouwen mijn proces kunnen volgen, ondanks dat ik zijn naam en alle tags overal verwijderd had. Want daar volgen ook veel Nederlandse vrouwen en mannen me op. Volgens mij leven wij nog steeds in een wereld waar je kritisch mag zijn en waar je objectief en netjes je mening mag geven, zeker als het om zo veel geld en je eigen lichaam en welbevinden gaat. Op dit forum heb ik enkel mijn eigen ervaringen gedeeld om anderen te helpen maar ook om scherp te houden. Dat Eberson dit ziet als "belachelijk maken" zegt meer over hem dan over mij, dunkt me.

Vandaag deed ik nog een laatste poging om een financiële tegemoetkoming te krijgen (zijn behandeling heeft me daarna dus nog een herstelbehandeling gekost, totaal 12000 euro lichter). Met een duidelijke foto van zijn gecreëerde haarlijn naast de nieuwe herstelde. Zijn reactie? Die van Bisanga had "net zo'n matige dichtheid" en ik "wou zelf die haarlijn en wens je alle goeds". Hij wilde niet meer in gesprek en reageerde niet meer. Ook was het contractbreuk geweest doordat ik niet naar de vervolgafspraak was gekomen en ik had hem dus "belachelijk gemaakt".

Heel makkelijk om zo je geld te verdienen aan mensen die zich in een kwetsbare positie bevinden. Verdien je even 4000 euro aan iemand en als het resultaat niet naar wens is dan is het hun eigen schuld en ligt het aan hen. Een dokter weet zelf toch hoe hij natuurlijke haarlijnen moet creëren en je zou hierop moeten kunnen vertrouwen. Ook op begrip.

Doe er voor je eigen kliniekkeuze je voordeel mee. Ik zou aanraden om minstens naar België te gaan voor een goede HT. Succes!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20211212_122201.jpg‎ (49,5 KB, 545x gelezen)
Bestandstype: jpg 20211212_122106.jpg‎ (68,7 KB, 532x gelezen)

Laatst gewijzigd door Futmrs; 12 december 2021 om 20:32
Futmrs is offline   Met citaat reageren
 

Labels
bhr, bisanga, eberson, eberson hair clinic


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.