Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 oktober 2022, 14:50   #1
TimL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2022
Berichten: 2
Geslacht:
Transplantatie Esteworld

Beste allen,

In juli 2021 heb ik samen met een vriend een haartransplantatie gedaan bij Esteworld. Hier heb ik in één sessie 4900 grafts laten zetten in combinatie met een ACELL-behandeling.

Ondanks dat ik nu nooit meer op het forum zit, deel ik nu toch mijn verhaal omdat ik ook mede door dit forum voor Esteworld heb gekozen.

In juni 2021 hadden we ons consult. Dit was een zeer positief gesprek waarin foto’s werden gemaakt van de haarlijn en werd uitgelegd hoe een transplantatie in z’n werk gaat en werd verteld over eigen ervaringen. 5 weken later (9 juli) was de dag van de transplantatie fel. Eerst moest er wat papier werk worden afgerond daarna werd er bloed afgenomen voor de ACELL-behandeling en vervolgens gingen we naar de behandelkamer waar we de verdoving kregen, deze verdovingen viel me alles mee zonder roestje.
Ze zijn begonnen met het maken van incisies en daarna hebben ze het haar uit mijn donorgebied gehaald. Toen dit allemaal gedaan was zijn ze begonnen met het plaatsen van de haartjes. Uiteindelijk was ik rond 15:30 klaar
De volgende dag stond de washing op het programma. Hierbij wordt het verband verwijderd van het donorgebied en wordt het transplantatie- en het donorgebied gewassen en gecontroleerd.
Vanaf dag 10 begonnen de eerste haartjes uit te vallen dit duurde ongeveer 2/3 weken. Vanaf 2,5/3 maand zag ik dat het getransplanteerde haar begon te groeien. Nu 15 maanden later ben ik echt super tevreden met mijn nieuwe haarlijn en zou ik iedereen Esteworld aanraden!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (129,7 KB, 118x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (127,2 KB, 111x gelezen)

Laatst gewijzigd door TimL; 11 oktober 2022 om 10:58
TimL is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2022, 16:12   #2
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Waarom is de foto van je nieuwe haarlijn zo onduidelijk?
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2022, 17:20   #3
broekieman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2021
Berichten: 88
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Waarom is de foto van je nieuwe haarlijn zo onduidelijk?
Lijkt veel op reclame voor Esteworld. Goudlokje is ineens donkerblond geworden.
broekieman is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2022, 17:39   #4
Lowlandlion
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2021
Berichten: 70
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door broekieman Bekijk bericht
Lijkt veel op reclame voor Esteworld. Goudlokje is ineens donkerblond geworden.
Die conclusie is iets te voorbarig. Veelal raadt Esteworld het gebruik van Essengen6 aan. Bij mij en anderen heeft Essengen6 ervoor gezorgd dat het haar een stuk donkerder is geworden.

Betere foto's van de voorkant/haarlijn zou wel fijn zijn om het resultaat van de HT goed te kunnen zien. Dat is met deze foto niet te zien imo.
Lowlandlion is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2022, 20:12   #5
UlpiaNovio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2021
Berichten: 91
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowlandlion Bekijk bericht
Die conclusie is iets te voorbarig. Veelal raadt Esteworld het gebruik van Essengen6 aan. Bij mij en anderen heeft Essengen6 ervoor gezorgd dat het haar een stuk donkerder is geworden.

Betere foto's van de voorkant/haarlijn zou wel fijn zijn om het resultaat van de HT goed te kunnen zien. Dat is met deze foto niet te zien imo.
Eens. Mijn haren zijn ook echt vele malen donkerder geworden sinds het gebruik van Essengen6 (of Acell)
UlpiaNovio is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2022, 20:16   #6
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Ondanks hij nooit meer op het forum zit heeft hij zich pas vandaag laten registreren? dit lijkt mij reclame
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2022, 11:01   #7
TimL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2022
Berichten: 2
Geslacht:
Ik heb mijn oude foto's even verwijderd en mijn foto's van Esteworld even opgevraagd en als nieuwe foto's toegevoegd! En verder heb ik altijd zonder account op dit forum gekeken, maar voor het plaatsen van een bericht dien je een account te hebben dus vandaar. Dus het is zeker geen reclame

Laatst gewijzigd door TimL; 11 oktober 2022 om 11:04
TimL is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.