Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 augustus 2023, 12:37   #1
laurens123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2023
Berichten: 1
Geslacht:
Esteworld

Hoi,

Ik ben 29 jaar en ik zou graag een haartransplantatie doen, nu ben ik bij Esteworld gaan kijken en heb ik hier wel een goed gevoel bij gekregen, ook omdat je hier op haarweb heel veel mensen hebt die daar naartoe gaan.

Nu als ik op internationale forum ga kijken en dan met name het turkse sacekimisonuclari.com forum (google translate) dan raden ze die echt af en zien ze Esteworld echt als een hair mill.

Nu Esteworld vanuit nederland en die Esteworld zijn toch dezelfde neem ik aan? Ik vind het zo raar dat er hier zo veel positieve reacties zijn maar dan op andere international forums niet.

Zie ik hier iets over het hoofd, of wat denken jullie daarvan?
laurens123 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2023, 13:31   #2
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Denk dat het vrij Nederlands georiënteerd is. Op internationale fora zie je er indd weinig over. Ze hebben het daar zelfs over een hairmill. Hier wel goede recensies en persoonlijk heb ik er nog geen slecht resultaat van voorbij zien komen.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2023, 17:49   #3
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Er zijn veel ''hairmills'' in turkijke.

Maar wat is een hairmill precies? Ik zie het als een toko die meerdere / zoveel mogelijk mensen per dag ziet en het liefst het meeste werk laten doen door assistenten (lopende band werk met minimale controle door arts).

Dan ja, dan zou ik esteworld ook als een hairmill zien. Maakt dat de kliniek slecht? niet perse, ik zie genoeg mooie resultaten voorbij komen hier. Het valt mij wel altijd op dat ze mega veel grafts uitnemen en dat de verdeling er niet altijd even tactisch uitziet. Toch zijn sommige resultaten hier indrukwekkend. Het kan een beetje hit or miss zijn daar.

Ik heb dat forum bekeken en daar lijken 2 klinieken sponsors te zijn. Dan vind ik het niet gek dat alle andere klinieken als slecht bestempeld worden. Op haarweb vind je ook trolls die zich voordoen als kale man terwijl je eigenlijk een kliniek zijn, niks nieuws.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2023, 11:00   #4
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Ohhhh ok. Ja er is veel gedoe op forums. Weinig echt ethische klinieken te vinden. Waar heb jij je ht gedaan?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.