![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#1 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
![]()
Hallo iedereen,
Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie gedeelde ervaringen bij de verschillende klinieken. Dit is ook de reden dat ik een topic aanmaak met de hoop om andere mensen te informeren. In december ben ik op consult geweest bij Esteworld in IJsselstein. Het voelt hier als thuiskomen, en na een kort gesprek met Joren over de mogelijkheden en resultaten had ik de knoop al doorgehakt. Zijn schatting was om 2500 grafts te zetten om zo maximale dichtheid te creëren. Uiteindelijk zijn dit er 3500 geworden ![]() Een maand later op 19 januari kon ik al terecht in de kliniek in Istanboel. Ik zal dit bericht zo kort mogelijk houden om gauw over te gaan op de tot nu toe behaalde resultaten. Het is ongelovelijk hoe alles tot in de puntjes is geregeld. Het transport, de communicatie via whatsapp met de chauffeurs en de na zorglijn lopen allemaal vlekkeloos in elkaar over. De dag van de operatie vloog voorbij(roesje en een slaappil), het leek wel een soort droom. Ik zou bij wijze van morgen weer gaan. Ik had een Belgische hostess genaamd Rukiye, wat een super fijne vrouw. Ze heeft mij waanzinnig goed geholpen en op mijn gemak gesteld, waarvoor dank. De kliniek zelf is schoon en oogt zeer professioneel. Bij binnenkomst voelt alles zeer vertrouwd aan en voel je dat je in goede handen bent. Het hotel is super en van alle gemakken voorzien. (Tip:neem een creditcard mee) De roomservice is uitmuntend met veel keuze aan lokale en internationale gerechten en het ontbijt is fantastisch. Verder had ik contact geld mee om de chauffeurs en een aantal mensen in de kliniek een mooi fooitje te geven. Overigens heb ik 2 nachten extra bijgeboekt om even goed tot rust te komen en alles goed te laten genezen. Dit kon tegen een zeer aantrekkelijke prijs door de afspraken van Esteworld met Crowne Plaza Oryapark. Hieronder de foto's welke gemaakt zijn in IJsselstein: Dagelijkse routine: -Holland & Barett Collageen premium complex -Calcium, Magnesium & Zink Complex -L-Lysine -Möller's omega-3 citroen vitamine A-D-E -Biotine 10.000mcg Forte (Lucovitaal) -Vitamine B Complex Forte (Lucovitaal) -Zaagbladpalm met zink 450 mg (Holland&Barrett -Vitamine B12 1000MCG (Lucovitaal) Maand na de operatie: -Foligain minoxidil extra strenght topical solution 5% foam 2x per dag -Essengen-6 Plus 1x per dag Laatst gewijzigd door SanderWalraven; 17 februari 2023 om 20:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
HaarWeb lid
Foto's kliniek Istanboel
Foto's voor de operatie:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
HaarWeb lid
Foto's na de operatie
:
Laatst gewijzigd door SanderWalraven; 17 februari 2023 om 20:33 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
HaarWeb lid
Dag 10 na de washing
:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
HaarWeb lid
Ik geef gewoon mijn bescheiden mening.
Ik zou je haren kort houden. Staat je echt heel goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
HaarWeb lid
Ik lees dat je 2x minox foam doet en 1x essegen 6 per dag. Je kan prima minder foam gebruiken, 2x per dag een minox aanbrengen is voldoende
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
HaarWeb lid
Dank MickFoley!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
HaarWeb lid
Foto's
na 1 maand:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
HaarWeb lid
Resultaat 2 maanden:
Ik heb het idee dat alles vrij natuurlijk herstelt. Wel is het behandelde gebied nog vrij rood en ervaar ik jeuk met bultjes/puistjes. Inmiddels via de kliniek een speciale shampoo aangeraden gekregen om de huid wat rustiger te krijgen. Ik ervaar shock loss aan beide kanten van mijn hoofd net boven mijn oren en hier zitten dan ook wat bultjes/harde plekken. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Loser
Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
HaarWeb lid
3 maanden
Nu 3 maanden verder en de jeuk is vrijwel verdwenen
![]() Laatst gewijzigd door SanderWalraven; 25 april 2023 om 21:18 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
HaarWeb lid
Ik ben benieuwd! gaat vast goedkomen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
HaarWeb lid
Hey Sander,
Ziet er heel goed uit hoor. Ik heb mÂ’n haartransplantatie op 15-1 laten doen. Bij mij komt het erg traag op gang. Heb ongeveer een week of 4 met bloed rond gelopen. Bloed dat later ontstaan is, dus niet van de haartransplantatie. Nu nog steeds ontstekingen over vrijwel mijn hele hoofd. 2x hier voor terug gegaan en bij de huisarts geweest. Antibiotica kuur gehad, vrijwel niet geholpen. Huisarts wil me niet verder helpen en verwijst me naar de kliniek. Ik merk ook dat ik ineens erg grijs begin te worden. Of dat door de haartransplantatie komt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |