Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 augustus 2015, 15:38   #31
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekop28 Bekijk bericht
@m.hayden

Hoeveel artsen werken er nu bij esteworld en zijn die allemaal even goed? Of moet je het treffen wat betreft arts. Heb je bv de kans om te kiezen bij welke arts je de transplantatie wil gaan doen?

In mijn persoonlijke omgeving kom ik toch veel mensen tegen die tevreden zijn in esteworld, ook de resultaten die we op haarweb zien zijn zeker niet slecht. Dat zijn echter wel vaak de mensen die kale plekken aanpakken, hoe succesvol zijn ze met verdichting? Toch een punt waar denk ik veel artsen niet aan willen beginnen, hoe doet esteworld het wat dat betreft?
Ik denk 4 artsen per kliniek. Als je een voorkeur hebt dan zorgt Hidde wel dat je ook die arts krijgt. Er zijn er twee die hun opleiding in Amerika gelopen hebben en heel goed zijn maar ze zijn allemaal goed volgens mij. Ik meen hier niemand te kennen op het forum die al een verdichting bij Esteworld heeft laten uitvoeren. Ik vraag het Hidde eens want ik ben ook wel benieuwd.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2015, 11:36   #32
Fue(w)Hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Locatie: België
Berichten: 45
Geslacht:
Ik ken iemand uit mijn gemeente die al een tweede keer geweest is in februari .. Heb k een foto gezien en zag er goed uit hoor ! Ga dat hier wel niet posten om zijn privacy niet te schenden
Fue(w)Hair is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2015, 13:00   #33
sadp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2015
Berichten: 12
Geslacht:
Hallo iedereen, het is zover voor mij. zondag 30 augustus reis ik naar Istanbul voor mijn eerste haartransplant bij Esteworld. Ben wel wat zenuwachtig om eerlijk te zijn. kan iemand me helpen met wat tips, praktische zaken waar ik moet op letten of die ik moet meenemen?

Ik verblijf in het TABA hotel. benieuwd of dit een beetje vergelijkbaar is met het Mercure hotel. heb wel gelezen dat het TABA hotel nogal afgelegen ligt.

zal zeker update geven wanneer ik daar ter plaatse ben.
sadp is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2015, 13:10   #34
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sadp Bekijk bericht
Hallo iedereen, het is zover voor mij. zondag 30 augustus reis ik naar Istanbul voor mijn eerste haartransplant bij Esteworld. Ben wel wat zenuwachtig om eerlijk te zijn. kan iemand me helpen met wat tips, praktische zaken waar ik moet op letten of die ik moet meenemen?

Ik verblijf in het TABA hotel. benieuwd of dit een beetje vergelijkbaar is met het Mercure hotel. heb wel gelezen dat het TABA hotel nogal afgelegen ligt.

zal zeker update geven wanneer ik daar ter plaatse ben.
suc6! ontspan, zenuwen zijn slecht voor de operatie, rustig proberen te blijven.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2015, 13:47   #35
Hair91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2015
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekop28 Bekijk bericht
suc6! ontspan, zenuwen zijn slecht voor de operatie, rustig proberen te blijven.
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Je zit in een ander land met andere gebruiken. Ik was ontzettend zenuwachtig bij mijn HT. En naar 't schijnt werkt stress een shock loss in de hand. Dat wetende is niet zo bevorderlijk voor de zenuwen en je verstand weet ook wel dat je rustig moet blijven maar soms werkt je lichaam niet mee.
Ik was dan ook happig om een kalmeerpilletje in te nemen toen zij dit voorstelden. Dat helpt wel.
Hair91 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2015, 14:09   #36
sadp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2015
Berichten: 12
Geslacht:
Hoe is het slapen meegevallen de eerste nacht? heb vaak gelezen dat je half rechtop moet slapen en dat een opblaasbaar kussentje (zo eentje om te reizen) het beste zou zijn) om de grafs niet te beschadigen.
sadp is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2015, 14:21   #37
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sadp Bekijk bericht
Hoe is het slapen meegevallen de eerste nacht? heb vaak gelezen dat je half rechtop moet slapen en dat een opblaasbaar kussentje (zo eentje om te reizen) het beste zou zijn) om de grafs niet te beschadigen.
Zeker een reiskussentje voor in je nek meenemen om zo comfortabel te kunnen slapen. Je moet idd ook half rechtop slapen. Voor de rest moet je je geen zorgen maken want alles is daar tot in de puntjes geregeld. Ik had nog mijn tablet mee want er is wifi. Ook heb ik na het inchecken onmiddellijk naar het dichtsbijgelegen shopping centrum geweest om wat drank en eten de halen voor op de kamer. De dag na de ht blijf je toch best rustig op je kamer en ga je enkel beneden in het hotel gaan eten. Je kan ook je eten op je kamer laten brengen maar er kijkt toch geen mens naar je om want ze zijn het daar gewoon. Vergeet niet de dag vann je ht goed te ontbijten want het is best wel een intensive dag.
Succes.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2015, 14:36   #38
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Ik heb overigens heel goed geslapen de eerste nacht na het nemen van de pijnstiller die ze je meegeven. Misschien ook iets meenemen met suiker in naar de kliniek. Ze trekken daar bloed voor de controle en PRP behandeling en je kan wel eens van je stokje gaan daardoor. Heb ik dus meegemaakt Ik heb van die diep liggende onvindbare aderen en de verpleegster was zo wat aan het breien met die naald om een ader te vinden, vervolgens een andere verpleger die de andere arm probeerde en uiteindelijk de hoofdverpleger die een ader in mijn hand heeft moeten gebruiken. Tegen dan was het licht al uitgegaan bij me en kwam ik plots wakker met twee dokters en drie verplegers rond mij. De eerste keer in mijn leven dat ik flauw val. Ik dacht daar gaat mijn ht maar ze hebben mij wat prince koeken en frisdrank gegeven om te bekomen. Daarna was het een fluitje van een cent. Je voelt enkel de eerste prikjes van de verdoving maar na de vijfde is het al gevoelloos en heb je het gevoel dat je een helm op je hoofd hebt waaraan ze aan het werken zijn.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2015, 15:24   #39
Hair91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2015
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sadp Bekijk bericht
Hoe is het slapen meegevallen de eerste nacht? heb vaak gelezen dat je half rechtop moet slapen en dat een opblaasbaar kussentje (zo eentje om te reizen) het beste zou zijn) om de grafs niet te beschadigen.
Heb tamelijk goed geslapen. Ik had wat kussens op mekaar gelegd en het bovenste kussen opgerold en onder m'n nek gelegd. De slaap vatten was niet zo simpel maar uiteindelijk toch goed geslapen. Ik heb na de ingreep geen pijn gehad en de pijnstillers die ik meekreeg niet hoeven te nemen. De bloedprik was pijnloos, maar heb goed zichtbare aderen. De verdovingspuiten zelf was behoorlijk pijnlijk, maar goed dat is even doorbijten. Het vervolg was pijnloos.
Hair91 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2015, 17:13   #40
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Kreeg je niet netjes een kussentje nadat je behandeld was??


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Zeker een reiskussentje voor in je nek meenemen om zo comfortabel te kunnen slapen. Je moet idd ook half rechtop slapen. Voor de rest moet je je geen zorgen maken want alles is daar tot in de puntjes geregeld. Ik had nog mijn tablet mee want er is wifi. Ook heb ik na het inchecken onmiddellijk naar het dichtsbijgelegen shopping centrum geweest om wat drank en eten de halen voor op de kamer. De dag na de ht blijf je toch best rustig op je kamer en ga je enkel beneden in het hotel gaan eten. Je kan ook je eten op je kamer laten brengen maar er kijkt toch geen mens naar je om want ze zijn het daar gewoon. Vergeet niet de dag vann je ht goed te ontbijten want het is best wel een intensive dag.
Succes.
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2015, 09:48   #41
sadp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2015
Berichten: 12
Geslacht:
vraag me af hoe het zit met sporten na de ht. ben nogal actief in de fitness en las ergens dat je zeker 2 weken moet wachten om opnieuw te gaan fitnessen. vraag me af of dat is omdat zweten de grafs kan beschadigen?
sadp is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2015, 10:46   #42
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Sporten geeft verhoogde bloeddruk.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2015, 10:58   #43
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hair91 Bekijk bericht
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Je zit in een ander land met andere gebruiken. Ik was ontzettend zenuwachtig bij mijn HT. En naar 't schijnt werkt stress een shock loss in de hand. Dat wetende is niet zo bevorderlijk voor de zenuwen en je verstand weet ook wel dat je rustig moet blijven maar soms werkt je lichaam niet mee.
Ik was dan ook happig om een kalmeerpilletje in te nemen toen zij dit voorstelden. Dat helpt wel.
Een gezegde schiet mij te binnen: angst veranderd niets aan je lot. Je gaat hoe dan ook kopje onder en er wordt geplukt om vervolgens op je kale kop weer geïmplanteerd te worden. hahaha, ga het ook een keer meemaken. Wanneer je te grazen wordt genomen, moet je stil blijven en hopen dat het snel afloopt en goed einde kent. ;-)

joke, ik snap het wel, hoofd koel houden, net als rambo als het ware!
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2015, 11:04   #44
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Nog iets, wat betreft vreemde land en vreemde gebruiken etc. Ze zeggen: de wereld is een kleine dorp. Klopt helemaal, mensen zijn overal ter wereld mensen. Belangrijk is op zo een moment, ik kom uit Nederland en in Nederland doen ze het zo. Gewoon mond opentrekken, niet als een stil lammetje zitten, werkt altijd. Je hoeft niet brutaal te zijn maar datgene wat er door je hoofd heen gaat mag je gerust overal ter wereld zeggen. Heb veel plekken op aarde gezien, sommige volkeren zeggen dan: En hier zit je in dit land. Botte bijlen heb je overal, maar meestal snappen mensen dat en gaan je op een manier behandelen die jij fijn vindt. Goed inspelen op psychologie van mensen, ken ze en speel goed erop in. Werkt meestal.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2015, 12:11   #45
janklaas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2008
Berichten: 25
Geslacht:
Mooi verslag!
Ik ben opzoek naar een oplossing voor mijn haarprobleem. Ik heb ongeveer de zelfde haarstatus als jou voorheen .

Wel ben ik aan het overwegen om naar het buitenland te gaan en niet gewoon in Nederland. Heb jij ook offertes in Nederland opgevraagd of ben jij meteen in contact gekomen met Esteworld? Zitten er z'n grote prijs verschillen in tussen NL en Turkije? Ik zie namelijk op het forum heel veel mensen voor een vliegreis kiezen...

Ik denk dat ik maar een consult aan ga vragen bij
> Esteworld (Turkije)
> Easthetic (veldhoven)

Gebruiken jullie nu ook nog middeltjes om haaruitval tegen te gaan? Zojaa kopen jullie deze meteen in Turkijke of via internet?
janklaas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.