Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 oktober 2006, 17:55   #31
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Wie hadden het dan wel opgemerkt? De kapper?
Het maakt denk ik ook wel uit waar je woont. Als je in een dorp woont weet iedereen het zodra er eentje is die het opgevallen is.
In een stad interesseert het niemand of je een ht hebt gedaan of niet. In een dorp (gehucht) wordt gewoon veel meer geroddeld. Opzich niet erg, zolang je niet het onderwerp bent.
Ik ben overigens blij voor je dat het zo goed gelukt is, en dat je geen bijwerkingen van de fina hebt. Heb je jouw huisarts nog op de hoogte gebracht dat je fina slikt?
Ik heb dezelfde ervaringen. En ik woonde toen (tot voor een paar maanden) in een echt dorp waar velen mij kende (maar niet andersom). Nooit heeft iemand er spontaan iets van gezegd...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2006, 18:59   #32
Nick007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2006
Berichten: 17
transhair resultaat

Hallo Rogier,

Ik overweeg ook een haartransplantatie bij Transhair maar ben nog aan het twijfelen. Mag ik vragen of de operatie pijnlijk was? En hoe lang daarna ben je weer gaan werken, ik bedoel zonder dat je collega's en/of familie iets zagen. Wil nl. niet dat mijn omgeving er iets van te weten komt.

Hoe lang na de operatie ongeveer begon de haargroei?

p.s. neem aan dat de eerste foto de 'voor' foto is.

Alvast bedankt.

Groet,
Nick



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Mensen, ik had een hele tijd geleden beloofd dat ik nog mijn resultaat zou posten, bij deze de foto's.

Het verhaal in een notedop: Op mijn 20e merkte ik dat ik bovenop wat dunner werd, dit was een langzaam proces, op mijn 26e werd het nw3-4 patroon (voorop weinig haar, licht dunner wordende kruin) duidelijker zichtbaar, en op mijn 30e was ik een volledige nw3-4. Mijn kruin heeft niet doorgezet, deze is nog steeds wat dunner dan normaal, ben ook 1,5 jaar geleden met prop. begonnen.

Na ruim 1 jaar onderzoek van mij en de + en de - afwegen, heb ik bij Transhair begin 2005 een Strip ondergaan, ik was toen bijna 31. Mijn wens luidde als volgt:
- recreeren conservatieve haarlijn, mooie overvloeiing naar naar bestaande haar.
- Anticiperend op eventuele verdere kaalwording. (Ik heb voldoende donor over voor nog meer behandelingen, als ik mijn behandeling vergelijk met de Amerikanen, dan heb ik nog maar peanuts verbruikt.)

Ik ben over het algemeen tevreden met het resultaat. Op slechte dagen baal ik dat ik geen dikke bos a la Don Johnson heb (hij heeft pas zeldzaam goed haar, zoek em maar eens op via google enzo), op goeie dagen ben ik er erg blij mee!

Litteken: geen last van. Alleen als ik erg slecht geslapen heb, of enorme emotionele tegenslag heb gehad (en die heb ik gehad prive), dan voel je op zo'n moment even dat ie er zit, maar het komt gelukkig niet vaak voor. Litteken is dun, op de hoeken tussen 1-2 mm, het grootste gedeelte achterop het hoofd rond de 1 mm en dunner. (Tricho was er toen niet)

- Ik heb een gemiddelde laxiteit van huid, mijn haar is van kwaliteit ook gemiddelde dikte (3 op een schaal 1 tot 6). Donkerblond.

In alles een prettige ervaring met Transhair gehad, de behandeling, nazorg, allemaal correct en prettig. Ga ik ooit terug naar Transhair? Misschien wel, het enigste alternatief voor mij zou zijn Hasson&wong, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer.

Foto's: Genomen in daglicht, bij het raam, de foto's slaan misschien een beetje donker uit, maar ze waren in de middag in juni genomen! Alles is wit in mijn huis, dus het is een realistisch daglicht niveau. In restaurants, discotheken, 's avonds noem het maar op, dan heb ik een volle bos haar (optische dichtheid) Dat zie je ook op foto's teug. Op deze foto's zie je realistisch het resultaat. Staat de volle zon erop, ja dan is het wat dunner, maar nog steeds natuurlijk.

Sorry voor de eenvoudige paint - anoniemmaker, ik wil natuurlijk anoniem blijven.

Voor de mensen die teveel de X-files kijken: Ik heb geen belang bij TH, het zal me een rotzorg zijn bij wie jullie je HT laten uitvoeren, of niet! Het gaat erom dat je jezelf goed voorlicht, en realistisch blijft. Dan wordt de kans op teleurstelling alleen maar kleiner!

Succes en groetjes.

edit: extra info toegevoegd.
Nick007 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2006, 19:21   #33
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick007
Hallo Rogier,

Ik overweeg ook een haartransplantatie bij Transhair maar ben nog aan het twijfelen. Mag ik vragen of de operatie pijnlijk was? En hoe lang daarna ben je weer gaan werken, ik bedoel zonder dat je collega's en/of familie iets zagen. Wil nl. niet dat mijn omgeving er iets van te weten komt.

Hoe lang na de operatie ongeveer begon de haargroei?

p.s. neem aan dat de eerste foto de 'voor' foto is.

Alvast bedankt.

Groet,
Nick
Ik ben zo vrij ff te reageren. Ik was bijna een jaar geleden bij TH voor een FUT. Alleen de prikken in het voorhoofd zijn wel vervelend, maar dat is snel over. De avond na het gebeuren pijnstillers geslikt en een slaappil genomen. De weken daarna heb je wel last van je snee op het achterhoofd tijdens het slapen. Na 3 maanden helemaal over.

Haargroei na 3-3,5 maand.

Ben de dag erna incl. pleister gaan werken. Sowieso zie je na 14 dagen bijna niets meer.

Zie mijn thread hierover: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=9319

Succes!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2006, 15:43   #34
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
met de FUT-methode zit je vast aan een gigantisch litteken op je hoofd.
aangezien kale koppen nu in de mode komt/is zou je je ook kunnen afvragen of je je die uitweg wilt ontnemen.

daarnaast gaat je uitval zowel bij de FUT en de FUE gewoon door en zit je altijd aan HT's vast ook al slik je fina.

wat is je status van je haar dan op de nortwoodschaal?



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick007
Hallo Rogier,

Ik overweeg ook een haartransplantatie bij Transhair maar ben nog aan het twijfelen. Mag ik vragen of de operatie pijnlijk was? En hoe lang daarna ben je weer gaan werken, ik bedoel zonder dat je collega's en/of familie iets zagen. Wil nl. niet dat mijn omgeving er iets van te weten komt.

Hoe lang na de operatie ongeveer begon de haargroei?

p.s. neem aan dat de eerste foto de 'voor' foto is.

Alvast bedankt.

Groet,
Nick
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2006, 15:46   #35
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
met de FUT-methode zit je vast aan een gigantisch litteken op je hoofd.
aangezien kale koppen nu in de mode komt/is zou je je ook kunnen afvragen of je je die uitweg wilt ontnemen.
Tsja, als je een FUT doet denk ik niet dat je animo hebt om helemaal kaal rond te lopen...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2006, 15:49   #36
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
Tsja, als je een FUT doet denk ik niet dat je animo hebt om helemaal kaal rond te lopen...
op dat moment niet. maar stel dat je haaruitval alleen nog maar toeneemt en dat je op een punt komt dat je twee duivelshoorntjes op je voorhoofd hebt of een pluk frontaal en dan niks en dan weer de haarkrans.

als je al problemen hebt met kaal worden dan heb je helemaal een probleem met een litteken van oor tot oor lijkt mij...
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2006, 16:12   #37
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
op dat moment niet. maar stel dat je haaruitval alleen nog maar toeneemt en dat je op een punt komt dat je twee duivelshoorntjes op je voorhoofd hebt of een pluk frontaal en dan niks en dan weer de haarkrans.

als je al problemen hebt met kaal worden dan heb je helemaal een probleem met een litteken van oor tot oor lijkt mij...
Op de eerste plaats slik ik propecia om dat moment zo lang mogelijk uit te stellen, op de tweede plaats kun je dan weer een HT doen. Wie weet wat er dan allemaal mogelijk is...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2006, 16:13   #38
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Verrek, ik zie nu pas dat dit forum nog op zomertijd staat. Was het maar weer zo ver!!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2006, 19:55   #39
nillez81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2006
Berichten: 36
Kijk ik heb altijd aan mijn zijkanten en achterkant tondeuse stand 0 dat is nog geen millimeter zou je dan met FUE behandeling met circa 600 grafts het zien dat er haar weg is of als je gebruind bent echt de witte stippen ziet van de littekens,Paul de leeuw
heeft ook gemillimeterd haar maar bij hem zie ik niet echt dat er haar weg is.
nillez81 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2006, 19:57   #40
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Heeft Paul de Leeuw een Fue behandeling ondergaan?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2006, 20:18   #41
nillez81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2006
Berichten: 36
Met gemillimeterd haar moet je tog wel van redelijke dichtbij wel een streep zien,moet je maar op letten als hij op tv is zaterdags volgens mij en aangezien hij volgens mij aardig wat haartjes heeft laten verplaatsen en het donor gebied niks van te zien is op tv <<moet ik wel zeggen hoor) lijkt het een fue.
nillez81 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2006, 20:25   #42
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Hier heb ik nog nooit van gehoord.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2006, 20:37   #43
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Ikke ook niet. Geloof ik ook niet, overigens...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2006, 22:09   #44
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nillez81
Met gemillimeterd haar moet je tog wel van redelijke dichtbij wel een streep zien,moet je maar op letten als hij op tv is zaterdags volgens mij en aangezien hij volgens mij aardig wat haartjes heeft laten verplaatsen en het donor gebied niks van te zien is op tv <<moet ik wel zeggen hoor) lijkt het een fue.
Ik heb een patiënt gezien die FUE had laten doen. Er waren echt geen littekens meer te zien.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2007, 00:59   #45
Rogier
HaarWeb lid
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Berichten: 95
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
met de FUT-methode zit je vast aan een gigantisch litteken op je hoofd.
aangezien kale koppen nu in de mode komt/is zou je je ook kunnen afvragen of je je die uitweg wilt ontnemen.

daarnaast gaat je uitval zowel bij de FUT en de FUE gewoon door en zit je altijd aan HT's vast ook al slik je fina.

wat is je status van je haar dan op de nortwoodschaal?
Het is nu 2 jaar geleden en mijn vriendin kon het litteken niet vinden! Alleen na goed zoeken in daglicht en mijn aanwijzing begreep ze dat dat het litteken was. Ik zal er tzt een keer een foto van maken...
Rogier is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek] Transhair Jaapie Chirurgische behandelingen 106 9 juni 2012 23:28
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53
Mijn Transhair ervaring sjef Chirurgische behandelingen 0 3 juli 2002 19:52
objectieve mening HT ? Mark Chirurgische behandelingen 7 7 maart 2002 11:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.