Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren

Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 oktober 2023, 21:34   #1
rubber1948
HaarWeb lid

Geslacht:
Unhappy Dramatisch resultaat - walgelijke opvolging - dr. Nancy Anthone | Cosmedics - zoek lo

Vorig jaar heb ik mij laten behandelen met een haartransplantatieprocedure bij de medische praktijk bekend als Cosmedics. Gedurende de preoperatieve consultatie heeft de behandelende arts mij verzekerd dat er een gunstig resultaat zou worden bereikt en heeft zij ter illustratie diverse voorbeelden van succesvolle uitkomsten getoond.

Niettemin, na aanzienlijke tijdspanne en na een volledig jaar na de ingreep, heeft de daadwerkelijke realisatie van de beloofde resultaten nagelaten.

Bovendien is mijn herhaalde uiting van bezorgdheid stelselmatig in de wind geslagen. Dit gebrek aan respons en opvolging is onbetwistbaar laakbaar en veroorzaakt grote teleurstelling. De grens van mijn geduld is inmiddels overschreden.

In het licht van deze omstandigheden, koester ik ernstige verontwaardiging jegens de betrokken arts en heb ik ondertussen het besluit genomen om juridische stappen te ondernemen. Het is evident dat mijn situatie niet op zichzelf staat, zoals af te leiden is uit de ongunstige beoordelingen van Cosmedics die algemeen beschikbaar zijn.

Mijn voornemen is om lotgenoten te vinden die in een vergelijkbare positie verkeren en gezamenlijk een klacht in te dienen bij de relevante Belgische autoriteiten en/of de bevoegde rechtbank met betrekking tot deze als 'mishandeling' gekwalificeerde handelingen.
rubber1948 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2023, 22:38   #2
webster
HaarWeb lid

Geslacht:
Vervelend om te horen zeg!
Heb je meer informatie over wat je precies hebt laten doen?
Iets van voor en na foto`s?

Meestal zitten die algemene voorwaarden dichtgetimmerd en is het zeer lastig om iets te krijgen voor een teleurstellend resultaat. Wat ik uit je bericht opmaak is dat er een verschil is tussen wat er face-to-face gezegd/beloofd wordt en wat er per email/schriftelijk gezegd wordt.

Hopelijk voor je heb je genoeg bewijzen. Succes verder met je juridische stappen.
webster is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2023, 08:46   #3
zoezel
HaarWeb lid

Geslacht:
Vorig jaar oktober bij cosmedics geweest voor inham op te vullen,geen haar uitgekomen...
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2023, 11:18   #4
RaulS
HaarWeb lid

Geslacht:
Echt heel vervelend man. We zien de naam van deze arts helaas de laatste tijd vaker zeer negatief langskomen. Advocatuur is mijn werk. Als je juridisch wilt sparren, kan je via privé bericht sturen.
RaulS is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2023, 11:53   #5
Klapz
HaarWeb lid

Klapz's schermafbeelding

Wat zegt een second opinion over de resultaten? Wat is er verkeerd gegaan?
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2023, 15:40   #6
Ketsie
HaarWeb lid

Geslacht:
Ik denk persoonlijk dat je, zelfs juridisch.. hier zeer weinig tegen kan doen..
het is en blijft een cosmetische ingreep, ingrepen van welke aard dan ook kunnen helaas mislukken
Of je nu een HT ondergaat, een nieuwe long krijgt of wat dan ook.. er is altijd een kans dat het fout gaat

Maar zoals ze zeggen.. post misschien eens wat foto's? Zodat we kunnen meekijken
Ketsie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
cosmedics, haartransplantatie, mislukte behandeling, nancy anthone, ontevreden fue, slechte ervaring

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten