Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
6 augustus 2020, 14:15 | #31 | |
HaarWeb lid
Geslacht: |
Citaat:
maar niks alarmerends dus. Fijn. Bedankt voor t delen en we zien de foto's graag tegemoet. groeten |
|
6 augustus 2020, 21:05 | #32 |
Haardeskundige in wording
Hey 25,
Bedankt voor je antwoord.. ik dacht al wel zoiets, ze kunnen namelijk moeilijk eeuwig zo blijven zitten in dezelfde lengte. Maar idd wel gek dat andere leden bij andere klinieken dit niet echt hebben. Wat zou het zijn? Mogelijk doen de andere klinieken geen PRP bij de HT, dat zou dan dus de theorie bevestigen dat PRP de haren langer 'vast' houdt en sommigen laat groeien zelfs. |
6 augustus 2020, 22:24 | #33 |
HaarWeb lid
|
|
7 augustus 2020, 18:46 | #34 | |
HaarWeb lid
Citaat:
De PRP is echter niet bewezen het geeft je meer aanslag. Ferry Biparvar vertelt de waarheid. Over PRP was ze heel duidelijk: geld klopperij. Drs. Biparvar vertelde over de wetenschap die op hairtransplant congressen in de US gedeeld; de werking van PRP is niet bewezen aldus researchers. Daarbij vond ze dat, omdat FUE al een behoorlijke invasieve aanslag is op gezond weefsel, het stapelen van nog een invasieve behandeling als PRP nog een aanslag kan zijn, zonder dat de effectiviteit ervan is bewezen. Ik wil hier de mensen die een PRP behandeling hebben gehad niet voor de schenen schoppen, want zoveel artsen, zoveel meningen. Ik kreeg alleen de indruk dat Drs. Biparvar open en eerlijk was in haar consult. |
|
7 augustus 2020, 18:48 | #35 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
7 augustus 2020, 23:00 | #36 |
HaarWeb lid
Dankjewel Roel.
Over PRP is (relatief) weinig te vinden terwijl het flink wordt “ge-upselled” bij een HT. Dit is dus erg nuttige info. Hierbij zoals beloofd ook maar meteen mijn 3 maanden update Ik kom vers bij de kapper vandaan. Donor zeer kort opgeschoren (ik wilde gewoon het herstel zien.. ;-) Bovenkant is kort geknipt. Vooraanzicht vind ik zo prima te doen. Kan prima over straat. Het is wel echt wachten op het groeien nog. Daarnaast wat rode bultjes met name linker inham. Teken van groei?! |
7 augustus 2020, 23:41 | #37 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Ik heb ook PRP heb alleen maar aanslag gekregen in het donor gebied waar de haren zijn weg gehaald. Van de PRP heb ik alleen maar een branderige aanslag gekregen. Jou donor ziet er goed uit. Ferry Biparvar is de beste ze vertelt ook de waarheid ze heeft een kliniek in Rotterdam Laatst gewijzigd door roel2000; 7 augustus 2020 om 23:45 |
|
8 augustus 2020, 14:14 | #38 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Succes! |
|
8 augustus 2020, 17:11 | #39 |
HaarWeb lid
Laat ook weten over de dikte van het donor gebied daarvoor en daarna of als het dunner is gaan worden.
|
10 augustus 2020, 20:08 | #40 |
HaarWeb lid
Mooie ontwikkeling. Ik donderdag een consult. Benieuwd naar Beauclinic.
Iets anders: zijn ze laatst verhuisd? Het zit op Wiersedreef 30. Maar ze zaten toch meteen rechts als je het terrein op komt? 30 is namelijk als je het hek doorgaat meteen rechtdoor toch?
11 augustus 2020, 09:55 | #41 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
8 september 2020, 11:09 | #42 |
Haardeskundige in wording
Ha,
Hoe is je progressie? Je zit inmiddels op maand 4 toch? Is het al booming? Groetjes Klaas |
10 september 2020, 20:59 | #43 |
HaarWeb lid
4 maanden progressie
Zo, we zijn 4 maanden onderweg. Even wat feitjes:
- er staan nog steeds getransplanteerde stekeltjes, het lijken er wel minder te worden (zijn ze gaan groeien??) - mijn vriendin ziet vanuit de stekeltjes ook haartjes doorkomen - ik doe soms wat wax in - ik ben sinds 5 dagen gestopt met minoxidil. Ik had 1 flesje en bijna opgebruikt - de groei is denk ik deels minoxidil deels transplantatie Ik zie zeker al progressie! Het ligt wel er aan het licht, maar het vooraanzicht begint te komen. Soms doe ik toch een klein beetje wax in (op 1 foto met de mooist dekkende voorkant), anders wordt t een wat warrig gebeuren op m’n hoofd. Of raden jullie dit af? Volgens de kliniek geen probleem. Er zitten foto’s bij met verschillend licht inval en met/zonder wax . Hopelijk is dit een beetje een goede impressie Ben benieuwd naar jullie oprechte meningen als altijd! |
11 september 2020, 10:18 | #44 |
HaarWeb lid
Hi,
ziet er goed uit hoor. Wel nog dun natuurlijk maar meer mag je denk ik nu ook nog niet verwachten. Die stekeltjes zijn bijna weg dus? Ik heb ze nog volop (week 10). Wel fijn dat er af en toe een haartje naast groeit! Mooi je vooruitgang te zien. Houd ons op de hoogte. Groeten |
11 september 2020, 10:59 | #45 |
HaarWeb lid
Je hebt 4 maanden en daarmee de "vervelendste" periode achter de rug. Blijf ons op de hoogte houden komenden maanden!
|
Labels |
2700 grafts, beauclinic, haartransplantatie, prp |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|