Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren

Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 juni 2024, 23:06   #16
Reet
HaarWeb lid

Dat hij mooie resultaten heeft laten zien is een feit, maar om nu superlatieven als Wizzard te gebruiken vind ik wat te ver gaan. En dan vooral omdat niemand hem meer kan betalen. Dit zijn de laatste berichten over FueGenix en dan hoor je er ook niks meer over op Haarweb. Je hebt er niks meer aan dus waarom gaat het er nog over...
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2024, 23:41   #17
FueGenix
Dr. M. Ahmad

FueGenix's schermafbeelding

Geslacht:
Mooi resultaat. Ik zal binnenkort eens wat betere foto’s delen. Dan komt de haarttransplantatie meer tot zijn recht.

We krijgen altijd nog best wel wat klanten vanuit haarweb.

Ervaringen op Haarweb over FueGenix Haarkliniek:
http://www.haarweb.nl/forum/tags.php?tag=fuegenix
FueGenix is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2024, 09:35   #18
Klapz
HaarWeb lid

Klapz's schermafbeelding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Wel echt extreem natuurlijk. Bij veel klinieken zie je vaak toch wel iets van HT spoortjes.
Zie bijlagen foto van iemand. Wat schat je in?

1) Fuegenix transplantatie

2) Andere gerenommeerde haarkliniek transplantatie

3) Geen transplantatie (originele, natuurlijke haarlijn)

4) HT kliniek Turkije
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Natural hair.jpg‎ (56,9 KB, 135x gelezen)
Bestandstype: jpg Natural hair 2.jpg‎ (54,9 KB, 136x gelezen)
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2024, 09:51   #19
robbert166
HaarWeb lid

Uit je vraag te vernemen denk ik Turkije? Ziet er inderdaad prima en goed uit dus het zegt inderdaad niet altijd alles. Mits ik goed zit Haha.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2024, 10:00   #20
Klapz
HaarWeb lid

Klapz's schermafbeelding

Correct. Maar goed, heel eerlijk, er zijn maar een paar klinieken in Turkije waar ik heen zou gaan. Esteworld heeft naar mijn mening best veel goede resultaten.

Vrijwel gehele voorkant zijn transplantaten, echter wel eerdere transplantaties (2x) gehad, in NL.

Haarlijn foto is job van Esteworld. Iets verlaagd en erachter ook de dichtheid verbeterd waardoor je die soft dense haarlijn krijgt. Eerlijk: de haarlijn is boven verwachting gelukt.

Laatst gewijzigd door Klapz; 20 juni 2024 om 10:04
Oud 20 juni 2024, 10:11   #21
robbert166
HaarWeb lid

Ja ziet er heel goed uit! Esteworld is wel een zekerheidje ook zo lijkt.
Oud 20 juni 2024, 13:00   #22
FueGenix
Dr. M. Ahmad

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht

4) HT kliniek Turkije
Zeker niet door mij. Het verschil zit hem in het oog dat het verschil wel ziet. De een ziet het wel, de ander niet. Als je geen verschil ziet tussen dit werk en mijn werk, dan is dit werk toch prima? Waarom extra betalen als je het verschil niet ziet? Maar 100% van mijn klanten ziet het wel.

(De pluggy look en haarlijnopbouw komen bij een natuurlijke haarlijn niet voor. Er is geen sprake van een zachte haarlijn die op de juiste manier overloopt naar een met een goede dichtheid. Bij de temples is de dichtheid ook laag, waardoor de pluggy look nog meer opvalt. Zelfs HairExpert zal dit verschil kunnen zien.)

Oud 20 juni 2024, 13:10   #23
robbert166
HaarWeb lid

Haha de Hairexpert😂 ja de haarlijnen van Fuegenix en Bisanga vind ik ook het mooist maar op zich voor Esteworld prijs vind ik het er wel prima uit zien.
Oud 20 juni 2024, 13:16   #24
FueGenix
Dr. M. Ahmad

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Haha de Hairexpert�� ja de haarlijnen van Fuegenix en Bisanga vind ik ook het mooist maar op zich voor Esteworld prijs vind ik het er wel prima uit zien.
Het is goed dat er een kliniek is voor ieder budget. Als wij nog in dezelfde prijscategorie zaten waren we volgeboekt tot mijn begrafenis en helaas heb ik maar 2 handen en kan ik niet iedereen helpen.

Het doel is om uiteindelijk het kunstje door te geven door anderen te leren zodat meer mensen er profijt van hebben.

Oud 20 juni 2024, 14:06   #25
robbert166
HaarWeb lid

Nice!! Ik meld me aan als proefpersoon😃😃:d
Oud 20 juni 2024, 15:51   #26
Klapz
HaarWeb lid

Klapz's schermafbeelding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FueGenix Bekijk bericht
Zeker niet door mij. Het verschil zit hem in het oog dat het verschil wel ziet. De een ziet het wel, de ander niet. Als je geen verschil ziet tussen dit werk en mijn werk, dan is dit werk toch prima? Waarom extra betalen als je het verschil niet ziet? Maar 100% van mijn klanten ziet het wel.

(De pluggy look en haarlijnopbouw komen bij een natuurlijke haarlijn niet voor. Er is geen sprake van een zachte haarlijn die op de juiste manier overloopt naar een met een goede dichtheid. Bij de temples is de dichtheid ook laag, waardoor de pluggy look nog meer opvalt. Zelfs HairExpert zal dit verschil kunnen zien.)
Hi Munib, leuk dat je reageert. Laat ik vooropstellen dat ik weet dat jij betere haarlijnen zal kunnen maken dan de kliniek waar ik ben geweest, dat is zeker geen discussie. Verder is jouw werk prachtig!

Zie hieronder een vergelijk met jouw werk. Jouw gecreëerde haarlijn is zeker beter, maar houd rekening mee dat:
- Ik alleen mijn eigen resultaat toon, en daarmee niet kan 'cherry picken'.
- Ik mijn haar sterk plat achterover moest drukken omdat ik normaal een fringe draag. Dat komt de foto niet ten goede.
- Ik geen beschikking heb over een professionele camera, waardoor contrast haar en huid wordt beïnvloed.
- Ik een flinke slag in mijn haar heb i.t.t. de bovenste persoon waardoor het dichter lijkt bij achteroverdrukken.

Ik reageer enkel en alleen om informatief te zijn naar de buitenwereld om te tonen wat het verschil is. Ik ben het compleet met jou eens dat een ieder dat voor zichzelf moet beoordelen en elk oog een behoorlijke discrepantie vertoont
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg NH.jpg‎ (123,2 KB, 89x gelezen)

Laatst gewijzigd door Klapz; 20 juni 2024 om 15:56
Oud 20 juni 2024, 16:35   #27
broekieman
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:

4) HT kliniek Turkije
Dit zijn geen eerlijke foto's. Maak ze nat en droog en kam in verschillende richtingen.
broekieman is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2024, 17:57   #28
Limbo
Loser

Limbo's schermafbeelding

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FueGenix Bekijk bericht

Dat 100 procent van je klanten het zien heeft te maken met zelfbeeld. Als ik pak hem beet 50k betaal dan wil ik ook zien dat het resultaat vele malen beter is dan dat van welke concurrent dan ook waar je maar 2,5k (Esteworld) betaalt. Net zoals de klanten van Coen Gho helemaal geloven in zijn hergroeibelofte. We zijn allemaal mensen. ..

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2024, 18:22   #29
FueGenix
Dr. M. Ahmad

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Dat 100 procent van je klanten het zien heeft te maken met zelfbeeld. Als ik pak hem beet 50k betaal dan wil ik ook zien dat het resultaat vele malen beter is dan dat van welke concurrent dan ook waar je maar 2,5k (Esteworld) betaalt. Net zoals de klanten van Coen Gho helemaal geloven in zijn hergroeibelofte. We zijn allemaal mensen. ..
Speelt zeker mee. Net zoals als wanneer je niet voor het duurdere kan gaan, je zelf heel graag wilt geloven dat iets van lagere kwaliteit net zo goed is.

Oud 20 juni 2024, 18:47   #30
FueGenix
Dr. M. Ahmad

Geslacht:
Citaat:
Hi Munib, leuk dat je reageert. Laat ik vooropstellen dat ik weet dat jij betere haarlijnen zal kunnen maken dan de kliniek waar ik ben geweest, dat is zeker geen discussie. Verder is jouw werk prachtig!

Zie hieronder een vergelijk met jouw werk. Jouw gecreëerde haarlijn is zeker beter, maar houd rekening mee dat:
- Ik alleen mijn eigen resultaat toon, en daarmee niet kan 'cherry picken'.
- Ik mijn haar sterk plat achterover moest drukken omdat ik normaal een fringe draag. Dat komt de foto niet ten goede.
- Ik geen beschikking heb over een professionele camera, waardoor contrast haar en huid wordt beïnvloed.
- Ik een flinke slag in mijn haar heb i.t.t. de bovenste persoon waardoor het dichter lijkt bij achteroverdrukken.

Ik reageer enkel en alleen om informatief te zijn naar de buitenwereld om te tonen wat het verschil is. Ik ben het compleet met jou eens dat een ieder dat voor zichzelf moet beoordelen en elk oog een behoorlijke discrepantie vertoont
Ik denk dat deze vergelijking ook goed is. Zo zijn er vast velen zijn die het verschil wel zien en anderen die het niet zien. Het is allemaal ok om die meningsverschillen te hebben.

Al mijn foto's worden gebackt met close ups maar alsook met videos gemaakt door een telefooncamera die het contrast zeker niet onderdrukt. Als iedere kliniek close up foto's zou maken zoals ik doe zouden er veel minder repairs zijn. Nr. 1 reden voor repairs die ik uitvoer is omdat de klant geen goed beeld had van het resultaat bij de desbetreffende kliniek. Wishfull thinking is niet handig als het gaat om jouw uiterlijk. Maar als er geen andere optie is snap ik dat velen het doen.

Als ik had geweten dat het jouw eigen foto was had ik nooit iets negatiefs genoemd.

Overigens zijn onze resultaten niet gecherry picked. Ieder resultaat wordt gepost. Net zoals deze die jij aanhaalt die ik minder goed vind. Maar het is er ook een van aan aantal jaar geleden. Ze worden met de dag beter. Want goed is niet goed genoeg. Het kan en moet altijd beter.

Ik zal het hierbij laten. Dank voor jouw tijd.

Laatst gewijzigd door FueGenix; 20 juni 2024 om 18:54
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten