Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren

Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 juni 2024, 19:01   #61
Reet
HaarWeb lid

Al komt hair cloning en zal het zo duur zijn dan zal het in het begin idd voor de elite zijn en wellicht later voor de massa. Maar ik vind dit totaal niet te vergelijken met 50K vragen voor een bestaande behandeling die wereldwijd miljoenen malen wordt uitgevoerd. Ik heb het altijd gezegd, Munib heeft het goed in de vingers en is consistent. Alleen de reden die hij zelf aangaf over de hoogte van de HT prijzen tegenwoordig is natuurlijk onzin (bij een lagere prijs zit hij tot zn dood volgeboekt oid). Niks mis mee, veel mensen helpen tegen een schappelijk bedrag. Zou je nu gewoon eerlijk zeggen dat je voor hetzelfde jaarinkomen veel minder hoeft te werken of gewoon knaken willen harken als dat kan, dan is dat toch eerlijk en prima. Ook wij zitten liever op het strand terwijl we 10x meer inkomen hebben. Ik vind het onzin om dan te zeggen dat de hoge prijzen zijn gehanteerd omdat je anders teveel cliënten trekt. Jammer vind ik het zeker wel voor iedereen met een 'normaal' budget die hij toch blij had kunnen maken.

Laatst gewijzigd door Reet; 22 juni 2024 om 19:03
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2024, 22:46   #62
mickfoley
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Al komt hair cloning en zal het zo duur zijn dan zal het in het begin idd voor de elite zijn en wellicht later voor de massa. Maar ik vind dit totaal niet te vergelijken met 50K vragen voor een bestaande behandeling die wereldwijd miljoenen malen wordt uitgevoerd. Ik heb het altijd gezegd, Munib heeft het goed in de vingers en is consistent. Alleen de reden die hij zelf aangaf over de hoogte van de HT prijzen tegenwoordig is natuurlijk onzin (bij een lagere prijs zit hij tot zn dood volgeboekt oid). Niks mis mee, veel mensen helpen tegen een schappelijk bedrag. Zou je nu gewoon eerlijk zeggen dat je voor hetzelfde jaarinkomen veel minder hoeft te werken of gewoon knaken willen harken als dat kan, dan is dat toch eerlijk en prima. Ook wij zitten liever op het strand terwijl we 10x meer inkomen hebben. Ik vind het onzin om dan te zeggen dat de hoge prijzen zijn gehanteerd omdat je anders teveel cliënten trekt. Jammer vind ik het zeker wel voor iedereen met een 'normaal' budget die hij toch blij had kunnen maken.
Wat je ook niet moet vergeten is het volgende.

Je krijgt ook gewoon veel minder 'lastige' klanten als je in een hoger segment gaat zitten. Dit is met producten zo en ook met diensten. Klanten die (over het algemeen) beter onderzoek hebben gedaan en doelbewust een keuze maken voor een arts. Het maakt dus letterlijk zijn werk alleen maar gemakkelijker. Of je nou iemand blij maakt die 50K kan besteden of iemand die 5K of 3K kan besteden. Je kunt maar 1 persoon per dag blij maken. Dus je maakt sowieso 1 iemand blij (of die nou 1K, 5K of 50K betaald)...
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2024, 00:54   #63
Reet
HaarWeb lid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Wat je ook niet moet vergeten is het volgende.

Je krijgt ook gewoon veel minder 'lastige' klanten als je in een hoger segment gaat zitten. Dit is met producten zo en ook met diensten. Klanten die (over het algemeen) beter onderzoek hebben gedaan en doelbewust een keuze maken voor een arts. Het maakt dus letterlijk zijn werk alleen maar gemakkelijker. Of je nou iemand blij maakt die 50K kan besteden of iemand die 5K of 3K kan besteden. Je kunt maar 1 persoon per dag blij maken. Dus je maakt sowieso 1 iemand blij (of die nou 1K, 5K of 50K betaald)...
Mwah, ik heb in verschillende functies met de welgestelden te maken gehad en ik kan je vertellen dat dat de grootste zeikerds zijn... die gasten denken dat hun geld dubbel zoveel waard is en dat alles te koop is. Nee, dan gun ik iets goeds liever aan Jan Modaal. De welgestelden hebben zat om blij van te worden waar de minder bedeelden meer stress in hun leven ervaren en al ongelukkiger door het leven gaan (zelfs op gebied van uiterlijk, is uit onderzoek gebleken)
Oud 23 juni 2024, 14:02   #64
FueGenix
Dr. M. Ahmad

FueGenix's schermafbeelding

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Ow blijkbaar was ik niet duidelijk of volledig genoeg. Uiteraard wil ik per jaar zo veel mogelijk verdienen. Ik denk dat dat het doel is van iedereen.

Maar het is niet aan komen waaien.

Ervaringen op Haarweb over FueGenix Haarkliniek:
http://www.haarweb.nl/forum/tags.php?tag=fuegenix
FueGenix is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2024, 23:28   #65
jenssen
regime:

Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FueGenix Bekijk bericht
Ow blijkbaar was ik niet duidelijk of volledig genoeg. Uiteraard wil ik per jaar zo veel mogelijk verdienen. Ik denk dat dat het doel is van iedereen.

Zou super geweldig zijn als je 1x per jaar een winactie doet voor de lotgenoten hier, voor de echte pechvogels jongens tot en met 25 jaar ofzo.

Kost je 1 dag per jaar en je maakt 25 jongens in je leven super gelukkig !!
Hoe mooi kan het zijn,

Wie goed doet goed ontmoet
jenssen is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2024, 03:00   #66
Klapz
HaarWeb lid

Klapz's schermafbeelding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jenssen Bekijk bericht
Zou super geweldig zijn als je 1x per jaar een winactie doet voor de lotgenoten hier, voor de echte pechvogels jongens tot en met 25 jaar ofzo.

Hoe mooi kan het zijn,

Het idee is natuurlijk heel leuk.

Maar als je dit topic een beetje hebt doorgelezen begrijp je dat Fuegenix wel een van de laatste is die zich met dergelijke filantropische zaken zal bezigen.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2024, 12:48   #67
FueGenix
Dr. M. Ahmad

FueGenix's schermafbeelding

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jenssen Bekijk bericht

Hoe mooi kan het zijn,

We doen jaarlijks een aantal behandelingen kosteloos voor mensen met aangeboren/verworven afwijkingen.

Wellicht is het wel een leuk idee om ooit eens onder de haarwebbers wat te verloten.

Ervaringen op Haarweb over FueGenix Haarkliniek:
http://www.haarweb.nl/forum/tags.php?tag=fuegenix
FueGenix is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2024, 14:15   #68
Xaviatus
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
We doen jaarlijks een aantal behandelingen kosteloos voor mensen met aangeboren/verworven afwijkingen.

Wellicht is het wel een leuk idee om ooit eens onder de haarwebbers wat te verloten.
Wel netjes dat je dit doet en er niet mee te koop loopt👍🏼 Dan wordt het in ieder geval niet ingezet als een marketinginstrument.

Als er ooit een loting komt, zullen er een hoop mensen meedoen 😊
Xaviatus is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2024, 20:23   #69
Klapz
HaarWeb lid

Klapz's schermafbeelding

Citaat:

Heel nice! Ik neem mijn woorden terug.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2024, 21:57   #70
Reet
HaarWeb lid

Citaat:

Mooie geste naar die groep!
Oud 1 juli 2024, 14:39   #71
Dehair
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:

Ik ben fan van je werk, maar je prijzen stijgen (helaas) sneller dan ik bij elkaar kan sparen

Daarom ben ik stiekem altijd wel benieuwd welke klinieken/artsen jij zou aanbevelen voor mensen met een 'lager' budget (zeg maximaal 15k). Ik vraag me af of er naar jouw inzicht andere klinieken/artsen zijn die alsnog consistente en respectabele resultaten laten zien, voor minder geld (omdat ze bijvoorbeeld nog niet zo populair zijn). Kortom, ken je niet nog een dr. Ahmad in een wat vroeger stadium van zijn carriere? Snap ook als je hier een antwoord op kan geven, je richt je misschien vooral op je eigen clientle. Het moeilijke in de zoektocht vind ik in ieder geval dat je praktisch overal een nummer bent in plaats van een 'art-project' van de dokter. Ach, misschien verwacht ik teveel ��

Wellicht anders verwoord, heb je ooit wel eens nagedacht naar wie zou jij zelf gaan als je ooit een HT nodig zou hebben/zou overwegen (en je niet door jezelf geholpen kan worden)?
Dehair is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2024, 13:30   #72
broekieman
HaarWeb lid

Geslacht:
Finasteride en Minoxidil 5 en 10 mg

Zijn er hier mensen die Finasteride 5mg en Lonnoten 10 mg die het vergoed krijgen?

Mijn apotheker meet met 2 maten en wil de rekening niet doorsturen terwijl de zorgverzekeraar zegt dat het vergoed wordt.
Ik kan het volgens mijn zorgverzekeraar niet zelf declareren.

Wie haalt het bij een apotheek die het wel doorstuurt?
broekieman is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2024, 13:39   #73
Limbo
Loser

Limbo's schermafbeelding

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door broekieman Bekijk bericht
Zijn er hier mensen die Finasteride 5mg en Lonnoten 10 mg die het vergoed krijgen?

Mijn apotheker meet met 2 maten en wil de rekening niet doorsturen terwijl de zorgverzekeraar zegt dat het vergoed wordt.
Ik kan het volgens mijn zorgverzekeraar niet zelf declareren.

Wie haalt het bij een apotheek die het wel doorstuurt?
Ik krijg finasteride 5 mg via de apotheek en dat wordt netjes verrekend met het eigen risico. Zit het probleem mss niet bij je huisarts, zet hij wellicht op het recept dat het middel tegen haaruitval is?

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2024, 14:51   #74
robbert166
HaarWeb lid

Ik heb hetzelfde, de apotheker vergoed het niet en de zorgverzekeraar zegt van wel. Staat bij mij ook niets op het recept verder. Zorgverzekeraars vergoeden altijd wel weinig.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2024, 06:49   #75
mickfoley
HaarWeb lid

Geslacht:
Mijn apotheek stuurt het door naar mijn zorgverzekeraar en die vergoed het uit het eigen risico.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten