Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 april 2024, 00:06   #16
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 467
Goed gezegd. Voor veel geld kan je zeker iets bereiken. Je kan het voor die tijd wellicht ook een keer scheren? Vaak staat het beter dan je verwacht.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2024, 09:18   #17
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Ik zou toch eerst 8 maanden finasteride (of iets vergelijkbaars) gaan slikken en Essengen 6 gebruiken om de bestaande haren een boost te geven. Dus ook de donorharen die de transplantatie moeten overleven. Intussen een afspraak maken bij kliniek die geen FUT doet. Een hoge gekartelde haarlijn bespreken. Max 1800 grafts. Daarna haar kort ( max 30 mm) blijven dragen zodat de kale plekken en kruin minder opvallen. Op basis van haalbaarheid eventueel een tweede behandeling tot de kruin. Dan ben je 2 jaar verder
__________________
---
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2024, 13:36   #18
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 534
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert II Bekijk bericht
Ik zou toch eerst 8 maanden finasteride (of iets vergelijkbaars) gaan slikken en Essengen 6 gebruiken om de bestaande haren een boost te geven. Dus ook de donorharen die de transplantatie moeten overleven. Intussen een afspraak maken bij kliniek die geen FUT doet. Een hoge gekartelde haarlijn bespreken. Max 1800 grafts. Daarna haar kort ( max 30 mm) blijven dragen zodat de kale plekken en kruin minder opvallen. Op basis van haalbaarheid eventueel een tweede behandeling tot de kruin. Dan ben je 2 jaar verder
Als je er prijs opstelt kan ik je een vragenlijst sturen die kan helpen bij de keuze voor een kliniek. Onafhankelijk zonder commerciële bindingen. www.haarproblemen.nl/vragenlijst.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2024, 15:15   #19
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diksy Bekijk bericht
Als je er prijs opstelt kan ik je een vragenlijst sturen die kan helpen bij de keuze voor een kliniek. Onafhankelijk zonder commerciële bindingen. www.haarproblemen.nl/vragenlijst.
Niet naar mij neem ik aan

Waar ik 30 mm zei, bedoelde ik 3 mm. Maar dat is een kwestie van smaak.
__________________
---
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2024, 10:42   #20
WVG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2024
Berichten: 10
Geslacht:
Zowel Ferudini als Bisanga hebben aangegeven dat een consult ter plekke wenselijk is. Dat weet ik uiteraard ook.
WVG is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2024, 10:43   #21
WVG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2024
Berichten: 10
Geslacht:
Alvast bedankt voor alle reacties.
Ik heb morgen een consultatie bij BHR - Bisanga.
WVG is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2024, 11:31   #22
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 467
Mooi! Heb ook m’n behandeling vorige week bij BHR gehad met dr. Kostis. Succes en houd ons op de hoogte!
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2024, 15:13   #23
WVG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2024
Berichten: 10
Geslacht:
Diksy, jouw link geeft een foutmelding 404.
WVG is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2024, 09:30   #24
WVG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2024
Berichten: 10
Geslacht:
Update volgend op bezoek aan BHR - consult dr. Bisanga.
Gisteren ontvangen door dr. Bisanga. De analyse is veel gedetailleerder dan bij andere klinieken. Ze maken een precieze inschatting van het potentieel van het donorgebied. Daarbij knippen ze hele kleine stukjes haar weg en gaan ze de dichtheid met een soort microscoop bepalen. Conclusie: In mijn donor zitten +-12.672 grafts en is er een potentiele oogst van +-4500 grafts. Uit mijn baard kunnen ze nog +-1500 grafts halen. Dit alles kan niet in een keer. Z0'n 5.000 bij de eerste behandeling, nog eens 1000-1500 bij de tweede 6 maanden later. Hij belooft een mooie opvulling met uitzondering van mijn kruin. Daar kan ik mee leven.
Dat is op zich goed nieuws maar het blijft verbijsterend hoever die analyses uit elkaar liggen. Hij zit dus op 3 keer meer dan Transhair en ruim het dubbele van Beauclinic. Normaal zou ik de voorzichtigste het meest geloven maar Bisanga maakt wel de meest professionele indruk en heeft ook goeie reviews op dit forum. Ik neig dus naar hem. Maar het is een hele belangrijke beslissing en echt wel spannend. Wat denken jullie?
WVG is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2024, 10:22   #25
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 467
Ik denk ook dat Bisanga wel geloofwaardiger is dan Transhair lijkt me. Je zou er bij misschien nog 1 kunnen gaan? Eberson ofzo?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2024, 13:50   #26
Hefty Rabbit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2022
Berichten: 46
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WVG Bekijk bericht
Update volgend op bezoek aan BHR - consult dr. Bisanga.
Gisteren ontvangen door dr. Bisanga. De analyse is veel gedetailleerder dan bij andere klinieken. Ze maken een precieze inschatting van het potentieel van het donorgebied. Daarbij knippen ze hele kleine stukjes haar weg en gaan ze de dichtheid met een soort microscoop bepalen. Conclusie: In mijn donor zitten +-12.672 grafts en is er een potentiele oogst van +-4500 grafts. Uit mijn baard kunnen ze nog +-1500 grafts halen. Dit alles kan niet in een keer. Z0'n 5.000 bij de eerste behandeling, nog eens 1000-1500 bij de tweede 6 maanden later. Hij belooft een mooie opvulling met uitzondering van mijn kruin. Daar kan ik mee leven.
Dat is op zich goed nieuws maar het blijft verbijsterend hoever die analyses uit elkaar liggen. Hij zit dus op 3 keer meer dan Transhair en ruim het dubbele van Beauclinic. Normaal zou ik de voorzichtigste het meest geloven maar Bisanga maakt wel de meest professionele indruk en heeft ook goeie reviews op dit forum. Ik neig dus naar hem. Maar het is een hele belangrijke beslissing en echt wel spannend. Wat denken jullie?

Als je je foto bekijkt, dan krijg je inderdaad heel snel het gevoel dat je donor niet bepaald goed is. Transhair en Beauclinic zullen dat wrs ook gedacht hebben. Bisanga heeft dat 'nauwkeurig' bekeken met deftig materiaal, en kan dus een beter oordeel vellen.
Al schrik ik er wel van dat hij uit je donor zo'n 4500 grafts zou kunnen halen, want op foto lijkt het dat zelfs 1000 grafts al te veel zou zijn. Anders is het gewoon een heel slechte foto.
Hefty Rabbit is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2024, 14:36   #27
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 467
Heb je minoxidil tabletten voorgeschreven gekregen?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2024, 22:24   #28
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 405
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WVG Bekijk bericht
Update volgend op bezoek aan BHR - consult dr. Bisanga.
Gisteren ontvangen door dr. Bisanga. De analyse is veel gedetailleerder dan bij andere klinieken. Ze maken een precieze inschatting van het potentieel van het donorgebied. Daarbij knippen ze hele kleine stukjes haar weg en gaan ze de dichtheid met een soort microscoop bepalen. Conclusie: In mijn donor zitten +-12.672 grafts en is er een potentiele oogst van +-4500 grafts. Uit mijn baard kunnen ze nog +-1500 grafts halen. Dit alles kan niet in een keer. Z0'n 5.000 bij de eerste behandeling, nog eens 1000-1500 bij de tweede 6 maanden later. Hij belooft een mooie opvulling met uitzondering van mijn kruin. Daar kan ik mee leven.
Dat is op zich goed nieuws maar het blijft verbijsterend hoever die analyses uit elkaar liggen. Hij zit dus op 3 keer meer dan Transhair en ruim het dubbele van Beauclinic. Normaal zou ik de voorzichtigste het meest geloven maar Bisanga maakt wel de meest professionele indruk en heeft ook goeie reviews op dit forum. Ik neig dus naar hem. Maar het is een hele belangrijke beslissing en echt wel spannend. Wat denken jullie?
Patrick Bwamba, Brussel.
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2024, 12:48   #29
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 467
Dokters als Zarev in Bulgarije kunnen mega sessies doen tegen een bizar hoge prijs. Ben toch altijd benieuwd wat zij anders doen dan dokters die kleine sessies doen. Dit soort dokters komen altijd met dat een ander soort methode hebben waardoor ze 11.000 grafts oogsten etc. Maar dit lijkt me toch een lulverhaal. Het ziet er altijd wel indrukwekkend uit. Ben benieuwd wat daar “echt” van is.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2024, 09:50   #30
WVG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2024
Berichten: 10
Geslacht:
Zo, ik heb er geen gras over laten groeien. Bij dr. Bisanga was er een patiënt weggevallen wegens een slecht bloedresultaat. Die heb ik vervangen. Ik heb afgelopen maandag en dinsdag 15+16 april de behandeling laten uitvoeren. ruim 4500 grafts (+-3500 scalp + 1000 Baard). Dit is allemaal heel vlot en volgens plan verlopen. Het team komt heel professioneel over. Zijn uitstekende reputatie kan ik op basis van de afgelopen dagen alleen bevestigen. Behoudens de vinnige prikjes van de verdoving is alles pijnloos verlopen, zowel tijdens als na de behandeling. De ontvangstzone is nu voor grofweg 60% bedekt en ik heb de indruk dat de densiteit maximaal is voor mijn situatie. Het enig waar ik misschien ietwat meer op had gehoopt was de bedekte oppervlakte. Er is absoluut nog een tweede behandeling nodig omdat ik nog een ruime kale kruin overhoud. Maar dat heeft eigenlijk ook met zijn expertise te maken. Hij gaat behoedzaam te werk en dat vergt een stap voor stap aanpak. Het waren ook twee lange dagen (7u30 tot 17u30). Liever dat dan haastwerk. Op dit ogenblik kan ik alleen maar blij om überhaupt deze stap te nemen en om voor dr. Bisanga te kiezen. Nog dank aan Robert die mij mee op weg gezet heeft naar hem.
WVG is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.