![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
|
![]() |
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
![]() |
#31 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Dan zie ik je daar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
HaarWeb lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Simon
Laatste update
Hallo, ik ben inmiddels ruim een jaar verder en heb ik nu zo goed als het volledige resultaat. Ik ben er onwijs blij mee. Ik hoop dat een ieder die, net als ik destijds, twijfelt over een haartransplantatie mijn ervaring kan gebruiken bij het maken van de keuze. Ik ben erg onder de indruk van de manier waarop ik gedurende het gehele traject, tot op vandaag, ben begeleid door Esteworld. Het zijn echte professionals, zowel de artsen als de consultants!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
HaarWeb lid
Waarom is de kwaliteit van de foto´s zo dramatisch...
Zo kunnen we toch niks zien. Of ligt het aan mij... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Simon
Ha Mick, ik heb begrepen dat haarweb de resolutie van de foto's verlaagd om de grootte van het bestand de verkleinen. Scheelt weer serverruimte. Mocht je de foto's en mijn verhaal in full hd willen lezen, kijk dan gerust even op de website van Esteworld. Ik heb hen mijn verhaal toegestuurd zodat zij mijn ervaringen ook kunnen delen met hun site bezoekers. Hopelijk heb je er wat aan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
HaarWeb lid
|
Heel erg mooi geworden! Je kwam echt van ver. Niet normaal hoe je haar er uit ziet eigenlijk. Het haar boven en achter op ziet er ook heel vitaal uit. Stukken beter dan voor de haartransplantatie. Dat is ook pure winst.
De close up foto's een paar post terug van de haarlijn vind ik persoonlijk ook heel mooi. Echt een mooie soft high density zoals het moet. Met dik zwart haar is dat niet zo makkelijk. Er is echt goed rekening gehouden met welk haartje waar wordt in gezet. Nu genieten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
HaarWeb lid
Woe was je chirurg? Ik ga in september. En vind dit erg mooi geworden, benieuwd door wie je behandelt bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
HaarWeb lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |