![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
|
![]() |
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
![]() |
#16 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Dit is inderdaad een van de opties, ik wil het echter nog afwachten tot we aan het eind van de groeifase zijn beland, dus na 12-14 maanden. Tussentijds zal ik nog een keer naar Esteworld in Nederland gaan om e.e.a. te laten checken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
HaarWeb lid
Er bestaan klinieken die vanaf de 10e maand na een eerste haartransplantatie al een tweede haartransplantatie doen. Ik heb zelf mijn tweede haartransplantatie na 11 maanden en een aantal dagen gehad. Ik kan mij voorstellen dat je snel wilt handelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
HaarWeb lid
![]()
@Cgar, heb je de kliniek al benaderd over het plekje waar geen haar is gegroeid? En hoe reageerde ze? Wellicht kunnen ze nog een kleine na behandeling doen om te stimuleren.. verder ziet het er keurig uit!
Nu bijna een maand verder. Heb je nog het idee dat er wat is bij gegroeid? Cheers |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
HaarWeb lid
Hoi allemaal,
Het is nu 12 maanden geleden dat mijn haartransplantatie heeft plaatsgevonden. Overall kan ik zeker stellen dat het 'vullen' van mijn inhammen en kruin zijn uitwerking niet gemist heeft. Bovendien is mijn haarkwaliteit sterk verbeterd. Helaas blijft het ene plekje rechtsvoor - zoals hierboven ook al meerdere malen besproken - een achterblijvertje. Hier ben ik zeker nog niet tevreden over. Mijn 'nieuwe' haren zijn daar in hoeveelheid en kwaliteit (dikte) simpelweg niet naar behoren. Erg vervelend, zeker omdat ik er tot nu toe alles aan gedaan heb in samenwerking met en op advies van esteworld. Over hun rol in het proces (o.a. product advies zoals probiotica tegen de rode hoofdhuid, shampoos om dit te verminderen en de genomen XL hairbehandelingen) ben ik overigens zeer tevreden. Helaas zal naarmate de tijd vordert en het resultaat nog achterblijft een herstelbehandeling steeds aannemelijker worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
HaarWeb lid
Dag allemaal,
zoals ik in mijn vorige berichten al aangaf was mijn haartransplantatie - vanwege huidproblemen - niet volledig geslaagd. Met name rechtsvoor was de dichtheid en kwaliteit niet goed. Nu mijn huid weer genezen en rustig was en ik er ook klaar voor was heb ik afgelopen week mijn tweede haartransplantatie gedaan, een herstelbehandeling. Nadat ik had besloten te opteren voor een herstelbehandeling heb ik met Hidde van Esteworld kort om tafel gezeten, hij was reeds vanaf het begin af aan betrokken en kende mijn casus (mijn huidproblemen kwamen op na de HT en dit heeft het resultaat nadelig beïnvloed) goed. Ik heb onder garantie een tweede behandeling gekregen en gepland. Naast mijn hoekje rechtsvoor is mijn hele frontale deel en de kruin volgezet met grafts. Echt super waardevol en blij met de service van esteworld, ik ben ze er erg dankbaar voor. De dag zelf verliep prima, het roesje werkte nu iets anders (je blijft 'bij' maar merkt niets van de prikken, het uithalen en plaatsen van de grafts) het was echt een prettige sessie. In de eerste HT zijn er 3500 grafts geplaatst, nu zijn er 2200 geplaatst. Ik kan niet wachten op het resultaat! in de bijlagen de foto's. Vragen beantwoord ik graag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
HaarWeb lid
Ik zit ongeveer in dezelfde situatie!
Twee jaar terug (oktober 2021) HT bij Esteworld gehad waarin 3600 grafts zijn verplaatst. In eerste instantie tevreden met het resultaat, maar zoals te verwachten was vielen de niet getransplanteerde haren ook uit. Ik zit momenteel op dag 10 van mijn tweede HT bij Esteworld waar 2350 grafts zijn verplaatst. Dit keer de voorkant verdicht + het opvullen van één inham die niet lekker doorkwam, en het opvullen van de brug en kruin! In totaal zijn er dus (3600+2350) 5950 grafts verplaatst ![]() Ik ga je herstel volgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Ik ga overigens 17 januari naar Esteworld |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
HaarWeb lid
Hoi,
Ter info; inmiddels is het ruim 6 maanden na mijn 2e HT, het gaat nu echt hard. Voorop is al mooi dicht, zelfs het hoekje dat 1e HT niet goed was gelukt vanwege huidproblemen (en de reden was voor een herstel HT) gaat nu super goed. Kruin is nog wat dunner maar dat duurt ook langer, kortom; keep going! WhatsApp Image 2024-03-18 at 18.06.53 (1).jpg WhatsApp Image 2024-03-18 at 18.06.52 (1).jpg WhatsApp Image 2024-03-18 at 18.06.53.jpg WhatsApp Image 2024-03-18 at 18.06.52.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
HaarWeb lid
Ziet er goed uit! Wat was nu precies het huidprobleem waardoor de eerste HT niet geslaagd was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
HaarWeb lid
Cgar eindelijk een vergelijkbaar verhaal tegengekomen op haarweb.. zelfde schuitje eerder een HT van 3600 bij Esteworld gehad en nu zijn er flink wat lege plekken..precies de situatie zoals door jou geschetst.. ook is mij aangegeven dat dit verband heeft met mijn huidproblemen.. heb jij nog iets gedaan met jou huidproblemen voordat je een tweede HT bent aangegaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
HaarWeb lid
Citaat:
wat bij mij waarschijnlijk heeft geholpen is nizoral shampoo met ketoconazol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
HaarWeb lid
ondertussen zit ik op zo'n 8,5 maand. het wordt elke maand nog beter, heb de laatste paar dagen veel zon gehad dus het haar is nu iets lichter van kleur dan de vorige weken, echter is het haar zeker dikker geworden en dat wordt het nog steeds.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
HaarWeb lid
Kwa dekking zien je front- en mid-scalp gebieden er nu erg goed uit.
M.i. is je kruin wel aan het uitdunnen, ik vermoed dat als je geen maatregelen treft om de effecten DHT af te remmen, je kruin binnen een paar jaar kaal zal zijn. Hoe gaat het verder met de dekking van je donorgebieden? Zijn die na je tweede transplantatie goed hersteld? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Ik gebruik essengen, dus hoop het te vertragen. Er is ook op mijn kruin, al zijn het er niet veel, grafts geplaatst. Mijn donorgebied is goed hersteld. Je ziet er niets van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Labels |
esteworld, haartransplantatie, inhammen, kruin, turkije |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|