![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#61 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Super nice
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
HaarWeb lid
other update
nieuwe foto
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
HaarWeb lid
Moet eerlijk zeggen dat ik dit een van de mooiste resultaten van Esteworld is die ik heb gezien. Daarmee bedoel ik dat er voor een hele natuurlijke haarlijn gekozen is, mooie dichtheid en goed kapsel.
Veel plezier ermee, je hebt nog een aantal maanden te gaan ![]()
![]() |
#64 |
HaarWeb lid
Nieuwe update 8 maanden !
Effe een update nu na 8 maanden....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
HaarWeb lid
|
![]()
selfieking aan het worden jij :-()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
HaarWeb lid
update
Tja ,jullie willen toch foto's zien....Maar misschien stop ik er wel mee......K'wil zeker geen jaloezie creèren of komen stoefen! Ben gewoon blij ermee en dacht mensen te helpen. Uiteindelijk ben ik Esteworld aan't promoten want merk enorme privè berichten naar mij toe met vragen erover....En voor wat of wie? Heb er trouwens niets aan...... 0,0 ik zou niet weten wat...zodat ze hun prijzen weer duurder kunnen maken voor bepaalde artsen? En een bepaalde topic ligt mij zwaar op mijn maag..Ik zie wel. K'ga er goed over nadenken....
Misschien laat ik mijzelf zelfs op de site van Esteworld verwijderen....Alles draait toch om geld en dat is overal! Spijtig..... Gr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
HaarWeb lid
update 9 maanden
Hier nog eens een update na 9 maanden.... Heb mijn eerste vakantie achter de boeg en heb nog wat extra vitamientjes opgedaan door de zon....
![]() Hoe een mens soms kan veranderen, mentaal en uitzicht .....Terug een tevreden man !!! Thx Esteworld again! |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
HaarWeb lid
Geweldig resultaat je lijkt 10 jaar jonger. F
Gefeliciteerd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
HaarWeb lid
Verbluffend resultaat kerel
![]()
![]() |
#70 |
HaarWeb lid
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
HaarWeb lid
Update bijna 11 maanden en eindresultaat
Beste vrienden, dank u voor het goede commentaar...Ben er heel tevreden mee en deze ervaring heeft mij toch een andere mens gemaakt! Vooral mijn zelfvertrouwen is heel groot. Wat verdwenen was toch de laatste jaren......
Ik hoop dat ik een Vb mag zijn voor velen die overwegen om dit te doen. Zo waren er anderen die hetzelfde voor mij waren... Ik wil toch nog effe Esteworld bedanken voor deze mooie resultaat en vooral Hidde die mij enorm heeft gesteund gedurende het hele proces en erna. Trouwens, wij hebben nog steeds contact. Een goede raad, ga niet voor het goedkoopste, maar voor het beste! De prijzen liggen maar een paar 100 € van elkaar maar kijk naar dit resultaat! Ben blij dat ik voor professionalisme heb gekozen met dit resultaat als gevolg! Hier nog een mooie foto ! Gr Angelo |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
HaarWeb lid
Ziet er super uit! Chapeau.
Heb je de laatste 2-3 maanden nog verschil/vooruitgang gemerkt? Ik zit op 9.5 maanden en ben benieuwd of je nog een cosmetisch verschil kunt bemerken.. ik verwacht eigenlijk van niet.. Maar wat een top resultaat zeg, geniet er lekker van! Groet, Nicolaas Laatst gewijzigd door nicolaasdk; 2 augustus 2018 om 12:41 Reden: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
HaarWeb lid
nicolaas
Hey,
Dank u nogmaals voor de fijne commentaar. Pff, de laatste 2 a 3 maanden heb ik niet echt veel gemerkt. Wat ik gemerkt heb ,vooral is dat men haar meer in model begint te blijven als ik ze pas gewassen heb of uit water kom. Ook dat mijn haar veel dikker is geworden en denk een beetje voller. Maar langzaam aan. Enfin, voor mij is dit een resultaat waarvan ik alleen maar eerder kon over dromen.... Had al voor minder getekend haha. Geniet er elke dag van als ik op straat kom,naar mijn werk ga,winkelen en ja, natuurlijk kijken de vrouwtjes ook weer hahahaha. Krijg toch goede commentaren lol. Nu hoop ik mijn verder leven ervan et kunnen genieten.....Gr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
HaarWeb lid
Update 11 maanden en zo goed als eindresultaat
Beste vrienden, Vandaag 11 maanden geleden ben ik de uitdaging aangegaan met een stap richting een haartransplantatie.Misschien is dit ook de laatste update! Voordat ik deze stap heb genomen moet ik toegeven dat deze site (Haarweb) mij enorm heeft gemotiveerd en geholpen heeft mij deze stap te nemen. Heb hier mensen gevolgd en hoopte gewoon dat het bij mij ook zou lukken .Heb goede topics gelezen en gezien maar helaas ook mindere en slechte reviews gelezen. De stap die ik gezet of genomen heb heeft van mij een ander mens gemaakt. Mijn zelfvertrouwen is gewoon terug ,laat staan mijn look! Zie zelf ook dat ik er 10 jaar jonger uitzie haha. Had mij ook voorgenomen om hetzelfde terug te doen door deze topic te starten ongeacht mijn resultaat en hoop een steun, vb en zoveel meer te zijn voor anderen die hetzelfde overwegen of nog twijfelen. Voor mij was dit de beste beslissing in men leven buiten mijn kids en vrouw natuurlijk
![]() Laatst gewijzigd door vespaboy; 12 augustus 2018 om 13:31 |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
HaarWeb lid
mooie woorden vespa, mooi resultaat . je straalt het ervan af alsof je een paar jaartjes moet goed maken hihi
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Labels |
3400 grafts, esteworld, turkije |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|