Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
4 juli 2020, 14:06 | #16 | |
HaarWeb lid
Geslacht: |
Citaat:
On topic, ik ben het met FKCZ eens. Dit is helaas wel een van de slechtste resultaten die ik heb gezien van Esteworld. Echter vind ik dit resultaat totaal niet representatief voor Esteworld. Ik zie veelal goede resultaten, uitzonderingen daar gelaten. Heeft Esteworld je een herstelbehandeling aangeboden? Ik snap dat je vertrouwen geschaad is na dit resultaat, maar je zou een gratis herstelbehandeling door hun VIP arts kunnen voorstellen/eisen. Op basis van mijn ervaring met Esteworld kan ik me niet voorstellen dat Esteworld hier niet open voor staat. Hoop in ieder geval dat je tot een goede oplossing komt, want dit moet beter kunnen. Sterkte.
4 juli 2020, 14:53 | #17 |
HaarWeb lid
Los van het feit dat het resultaat niet is wat het moet zijn ben ik ook niet als een patient behandeld (zie mijn openings bericht in deze topic). Echt bizar gewoon. Diegene die mij echt als een klant heeft behandeld is Fatih de chauffeur. Tja klinkt gek. Leuke gast en nog altijd contact mee via Whatsapp.
Maar goed... Uiteraard heb ik ook Esteworld ingelicht, zij geven toe dat het getransplanteerde haar voor qua dichtheid ondermaats is. Zij nodigen mij uit voor een gesprek. Praten kan altijd, maar of ik ooit nog naar een Turkse kliniek ga,... denk van niet. |
4 juli 2020, 15:02 | #18 |
HaarWeb lid
Laat eshworld jouw problemen oplossen. Ze kunnen ook zien dat het niet goed is gegaan.
|
4 juli 2020, 15:03 | #19 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Tja een nummer, inderdaad zo voelde ik mij ook die dag. En ze hadden haast. Ik had maar 10 minuten tijd om mijn lunch op te eten ergens in een klein kamertje naast de behandelruimte. Ik vroeg netjes om wat fris omdat ik een droge mond had. Nou dat was een probleem. Ze begrepen niet wat ik wilde drinken omdat ze geen Engels spreken. Na veel gezucht en gesteun had ik een blikje Sprite gekregen van een assistent die dit uit eigen zak betaalde. Laatst gewijzigd door SnellePlanga; 4 juli 2020 om 16:16 |
|
4 juli 2020, 15:05 | #20 | |
HaarWeb lid
Citaat:
JIJ gaat er niet inhoudelijk op in omdat je weet dat het feiten zijn en de topicstarter is daarvan het slachtoffer geworden. Stop met het verbloemen van zaken. Wil je het niet geloven prima. Maar soms moet je je roze bril afzetten. |
|
4 juli 2020, 15:27 | #21 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Prima dat je er veel vanaf weet etc etc, maar je slaat door en zoals al aangegeven is; je helpt er werkelijk niemand mee. Geef tips obv je “kennis”, i.p.v. doordraven wat er allemaal niet klopt. 1 keer vermelden is voldoende. Je zet jezelf een beetje te kijk, terwijl ik ook wel weer zie dat je het “goed” bedoeld. Doe ermee wat je wil, maar nog een paar van die doordraaf Posts en ik sla voortaan jouw commentaar over qua lezen; die wel nuttig kunnen zijn.
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020 Regime Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020 Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020 Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020 Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020 |
|
4 juli 2020, 15:32 | #22 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Maar verder snap ik jullie wel hoor. Het is niet fijn omdat de keuze van een HT opzich al erg lastig is. Ik zal er proberen op te letten! Maar als iets groen is dan mag je benoemen dat het groen is. Niks mis mee. |
|
4 juli 2020, 17:26 | #23 |
HaarWeb lid
ik zal esteworld nooit afvallen ofzo want om eerlijk te zijn leveren zij gewoon resultaten af waar ik 7 of 8 van de 10 keer tevreden mee zou zijn. Hier schrik ik wel van en ik zie dat gewoon als een incident.
Ik kan echter de woede van Binum wel begrijpen omdat deJong ( medewerker van esteworld ) altijd alles relativeert en dit gewoon in een keer zo in zijn gezicht terug kan slaan. Ik blijf dit bewust benoemen zodat nieuwkomers weten wat voor soort sales trucjes esteworld uithaalt Kijk ik ben bij transhair geweest en ik had als adviseur Robin Jansen. Stel je voor mijn HT was teleurstellend uitgevallen en hij zit undercover op een forum te zeggen komt goed bij 5 maanden bla bla donor hersteld etc... terwijl je gewoon duidelijk dikke schade ziet als iemand die er verstand van heeft. Dan zou ik ook woest zijn. Dan kon ik hem goed bij zijn keel grijpen bij wijzen van spreken als die tijdens het 'compensatiegesprek' ineens heel bezorgd gaat doen. Die don1987 deJong en Mberghuis zijn de rede denk ik meer dat binum zo boos is het doordraait. Laatst gewijzigd door FKCZ; 4 juli 2020 om 17:40 |
4 juli 2020, 17:37 | #24 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Niet iedereen heeft behoefte aan een Lupanzula / hassong & wong of Bisanga en ze zijn al blij als het haar goed verbeterd en dan ben je bij Esteworld vaak wel aan het juiste adres hoor. Mensen weten ook wel dat voor 2500 euro niet dezelfde HT krijgen als bij klinieken die ik hierboven noem. Ik zou ook nooit mijn donor gehaast en kwalitatief minder goed laten uitnemen maar je hebt gewoon mensen die het haar lang laten groeien en dat minder boeit of er later spijt van krijgen als ze weer een 2de of 3de ht moeten doen. Haartjes heeft een heel goed punt en ik ben idd benieuwd of topicstarter bij 8-9 maanden niet al aan de bel heeft getrokken bij Esteworld. Ik moet zelfs eerlijk zeggen dat ik na 6-7 maanden een situatie zelden drastisch zie verbeteren.. ik hoop dat het goedkomt topicstarter |
|
4 juli 2020, 18:08 | #25 |
HaarWeb lid
Je hebt gelijk. Ik zal voortaan wat genuanceerder reageren. Maar sommige reacties maken mij gewoon boos als je weet dat diegene andere belangen heeft.
In nederland zijn we toe aan een kliniek die kwaliteit levert zonder meteen de jackpotprijzen te vragen. En dit is mogelijk want de kosten van een HT zijn niet zo hoog. En ik begrijp volkomen dat sommigen de gok willen wagen omdat het toch 8 van de 10 keer goed gaat bij de haartransplantatie fabrieken (ik noem ze maar even zo). |
4 juli 2020, 18:22 | #26 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Ik heb overigens trouwens niets tegen Turkije hoor, je ziet er heel veel goede resultaten voor inderdaad minder geld maar je moet beseffen dat je toch een beetje Russische roulette speelt, zeker in klinieken waar je op voorhand geen idee hebt wie je arts zal zijn. Dat is toch mijn mening... |
|
4 juli 2020, 21:14 | #27 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
4 juli 2020, 21:16 | #28 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
4 juli 2020, 21:28 | #29 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Zijn input is waardevol, maar soms weten waar “de grens” ligt. Niet iedereen wil of kan 10k neer tikken. Maybe weer on topic gaan? Ben benieuwd hoe Esteworld het verder samen op gaat pakken met topicstarter. Veel succes en sterkte iig!
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020 Regime Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020 Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020 Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020 Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020 |
|
4 juli 2020, 21:32 | #30 |
HaarWeb lid
Esteworld kennende gaan ze het wel goed oplossen. Kan me herinneren in andere topics waar het niet helemaal naar wens was dat ze compensatie aanboden.
Vraag is echter of topicstarter nog vertrouwen heeft. Donor heeft al een flinke knauw gehad... Ik zou serieus gaan voor AL mijn geld terug en zelfs dan ben je nog nadelig uit de situatie gekomen. Complexe en vervelende situatie voor beide partijen |
Labels |
esteworld, haartransplantatie, ht 38 jaar, ontevreden, turkije |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|