![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#61 | |
Haartransplantatie expert
Geslacht: ![]() |
Citaat:
Transected grafts (beschadigd dus) noemen ze het als er (door onkunde) met een te klein boortje wordt geboord, stamcel transplantatie noemt HASCI het. Klinieken die roepen dat ze met alleen 0,6mm boortjes werken, moet je met een grote boog omheen lopen.
![]() |
![]() |
#62 |
HaarWeb lid
Omorfy werkt uitsluitend met een 0,7mm boortje, dat is al wel heel wat beter dan 0,6 denk ik. En de littekens (witte stippen) zijn daardoor minimaal.
Mijn aanname is door een 0,7 boortje te gebruiken de meeste grafts het wel zullen overleven (en niet gesplit). Bij dikkere grafts met veel haren is er wellicht wel een verhoogde kans op splitten/schade aan de graft. Dit zijn aannames van mij hoor, voet zelf geen HTs uit helaas. Ik vind de resultaten van Omorfy op Instagram best mooi! Laatst gewijzigd door hvl; 25 mei 2023 om 15:37 |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
HaarWeb lid
Ik heb inmiddels mijn huiswerk gedaan en mij verder verdiept in de materie.
Ik stuitte op dit artikel: How To Estimate The Work Of A Hair Transplant Clinic https://www.tsilosani.ge/en/publicat...nt_clinic.html In dit artikel wordt duidelijk uitgelegd wat de voor-, maar ook de nadelen zijn van een boortje met een kleine diameter. Het splitten van grafts wordt ook besproken. Voor de geïnteresseerden, trek zelf uw conclusies. Ik weet voldoende. Laatst gewijzigd door hvl; 27 mei 2023 om 10:55 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
HaarWeb lid
Update
Nog is even een update van de haargroei op een kleine 5 maand! Foto’s gemaakt met handdoek droog haar.
Ik vind de haarlijn echt super natuurlijk ogen. Ik ben er zelf ook wat comfortabeler in geworden om te praten over de ingreep met vrienden/kennissen. Als ik dan m’n haar strak naar achter doe met m’n handen om het te laten zien denken ze haast dat ik hun in de maling neem. De geïmplanteerde haren sluiten echt heel mooi aan bij de rest.
- 2020: 2x daags 1mL minoxidil 5% + dermarolling (gestopt eind 2021) - 2021: 1x daags 1mL Essengen-6 plus (gestopt 2023) - 2023: FUE transplantatie inhammen bij Omorfy - 1250 grafts - 2023: 1x daags 1mL dutasteride 0.1% / minoxidil 5% in trichosol + 2.5mg orale minoxidil Laatst gewijzigd door H44R; 27 mei 2023 om 13:21 |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
HaarWeb lid
Mooi resultaat al voor 5 maand! Haarlijn oogt absoluut natuurlijk.
Keep us updated pls! ![]() Thanks voor delen! Heb je trouwens ook nog een foto van je donor gebied misschien? Laatst gewijzigd door hvl; 27 mei 2023 om 14:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Haartransplantatie expert
Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
HaarWeb lid
Hee man! Hoe gaat het nu? De vorige keer zag het er al goed uit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
HaarWeb lid
Update: we naderen maand 6
Hierbij nog even een update van de haargroei.
Ik heb ondertussen 2 keer bloedtesten gehad en van de essengen is niets te zien op mijn hormonale waarden. Ook heb ik een trichotest (DNA) gedaan waar ik het resultaat nog van afwacht. Het is confronterend maar ik heb het idee dat mijn haarverlies toch stilaan verder gaat, met name de dichtheid bovenop lijkt af te te nemen. M’n haar is ook veel brozer en droger dan enkele jaren geleden. Hopelijk kan ik aan de hand van die test nog gerichter te werk gaan met medicatie. Wat de transplantatie zelf betreft ben ik erg tevreden. De foto’s spreken voor zich.
- 2020: 2x daags 1mL minoxidil 5% + dermarolling (gestopt eind 2021) - 2021: 1x daags 1mL Essengen-6 plus (gestopt 2023) - 2023: FUE transplantatie inhammen bij Omorfy - 1250 grafts - 2023: 1x daags 1mL dutasteride 0.1% / minoxidil 5% in trichosol + 2.5mg orale minoxidil |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
HaarWeb lid
Ziet er goed uit !
Wel wat doubles in de haarlijn volgens mij? Maar ben geen expert |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
HaarWeb lid
|
Ik vind het er ook erg goed uitzien. Ook al zouden er wat doubles in zitten, totaalplaatje is erg goed. Er is gebruik gemaakt van natuurlijk ogende onregelmatigheden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
HaarWeb lid
Resultaat TrichoTest
Ondertussen heb ik mijn 3e PRP behandeling en controle gehad. De resultaten van de TrichoTest heb ik ook gekregen. Uit de test komt dat dutasteride hoog aanbevolen wordt (97%). Ik ga in overleg met mijn huisarts kijken wat het beste is. Ik ben in ieder geval niet happig op het feit dat het weer een sterker middel is waar ik mee moet starten.
Ook was ik de laatste tijd nog zelden m'n haar, ongeveer 1x week. Ik had altijd last van schilfers door de applicatie van essengen en dat is nu praktisch weg. Vroeger gebruikte ik altijd wax om het haar te stylen maar nu ben ik overgestapt op zeezout spray. Dit krijg ik er makkelijk met water uit dus kan ik het shampoo gebruik beperken. Daarnaast ben ik voor de gezondheid van mijn hoofdhuid gestart met 1x week rozemarijn / vitamine E olie en spuit ik elke dag even rozemarijn water na het douchen. Tot slot heb ik nog een dermapen aangeschaft en wil ik starten met 1x week een sessie. Ik moet me hier alleen nog even goed over inlezen.
- 2020: 2x daags 1mL minoxidil 5% + dermarolling (gestopt eind 2021) - 2021: 1x daags 1mL Essengen-6 plus (gestopt 2023) - 2023: FUE transplantatie inhammen bij Omorfy - 1250 grafts - 2023: 1x daags 1mL dutasteride 0.1% / minoxidil 5% in trichosol + 2.5mg orale minoxidil |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
ik heb ook de indruk dat het haar minder wassen beter lijkt voor mijn haar. alsook voor mijn hoofdhuid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
HaarWeb lid
Handig die DNA test! Ga je nu duta gebruiken? Hoe hoog was je finasteride percentage?
Hoe is je status nu verder? Nog foto’s? |
![]() |
![]() |
![]() |
Labels |
inhammen, omorfy |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|