Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 augustus 2021, 09:43   #16
pupuh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2001
Berichten: 171
Ik heb in het verleden 2x een kleine ht gehad bij Zantman om mijn inhammen te vullen. Resultaat was niet echt top. Dichtheid was mager. Ben toen met de laser behandeld en FUT techniek. Beter resultaat was er in die tijd ook niet te behalen denk ik.
Begin dit jaar weer geweest op consult om het verder op te vullen en een mooie haarlijn te creëren. Arts zei 1250, en hoogstens 1500 grafts kwijt te kunnen.
Dichtheid 40 grafts/cm
Heb toen gekozen voor Fuegenix omdat de arts een hogere dichtheid kon garanderen en een natuurlijke haarlijn. Ik heb daar een ht met 2060 grafts gehad eind april. Resultaat na bijna 4 maanden is al heel mooi en oogt heel natuurlijk. En ik heb nog heel wat maanden te gaan voor het eindresultaat.


Zantman is een goede kliniek en hun technieken zullen vast verbeterd zijn in de jaren maar ben blij dat ik voor Fuegenix heb gekozen
pupuh is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2021, 10:27   #17
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Je zou altijd nog kunnen overwegen om microhair pigmentation op je kruin te laten doen als je HT niet de volledige dichtheid verschaft.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2021, 23:18   #18
FueGenix
Dr. M. Ahmad
 
FueGenix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2020
Berichten: 173
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eldee070dh Bekijk bericht
Hier trouwens 2 foto's van de huidige situatie. Kruin is het probleemgebied en boven is het ietsje dunner geworden.

Hoi Eldee,

Ik zag jouw foto en wat mij meteen opvalt is dat ik mogelijk tekenen zie van retrograde alopecia. Het lijkt erop dat jouw haar ook vanaf je nek, naar boven toe aan het uitdunnen is. Heb je eventueel een foto van de zijaanzichten?

Mocht dit het geval zijn, dan betreft het een vrij afressieve vorm van alopecia androgenitica welke kan uitbreiden tot een norwood 6 of 7. De vraag is of het dan verstandig is om aan een haartransplantatie te beginnen. Vooral omdat jouw kruin al vrij fors naar beneden toe is uitgedund.

Het kan natuurlijk ook dat de kapper een soort van taper fade heeft gemaakt en het aldaar heeft uitgedund tijdens de knipbeurt.

Succes verder allemaal en dapper dat je je verhaal deelt hier.

Groet,
Munib
__________________
Art-gallery:
https://fuegenix.nl/art-gallery/


Ervaringen op Haarweb over FueGenix Haarkliniek:
http://www.haarweb.nl/forum/tags.php?tag=fuegenix
FueGenix is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2021, 12:37   #19
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FueGenix Bekijk bericht
Vooral omdat jouw kruin al vrij fors naar beneden toe is uitgedund.
Ik zie eerlijk gezegd ook wat FueGenix ziet, met name de quote hierboven. Ben je, naast een haartransplantatie, ook van plan medicatie te gebruiken (of doe je dat al) om het haarverlies te stabiliseren?
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2022, 20:59   #20
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
Ik zie eerlijk gezegd ook wat FueGenix ziet, met name de quote hierboven. Ben je, naast een haartransplantatie, ook van plan medicatie te gebruiken (of doe je dat al) om het haarverlies te stabiliseren?
Volgens mij heeft hij intussentijds al een ht laten doen bij Visus.

problemen zouden zijn dat na de ht de kruin niet dekkend genoeg is. ik ben benieuwd of dat dan wat hier genoemd word iets mee te maken kan hebben..
hairry is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
nielsen, zantman


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.