Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 februari 2022, 17:43   #1
Mat.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2022
Berichten: 1
Geslacht:
Smile Haartransplantatie FueGenix januari 2022

Hallo allemaal

Ik heb twee weken geleden een haartransplantatie (rond 2250 grafts) laten uitvoeren bij FueGenix in Bergen-op-zoom et ik ben heel tevreden met Doctor Ahmad. Het was heel belangrijk voor mijn een kliniek te vinden waar het consultatie en de ingreep door een dokter gedaan werd en tegelijkertijd met een persoonlijke benadering.
Hij nam de tijd om mij te informeren en het feit dat de dokter zelf de grafts oogst en nadien terug zelf inplant vond ik top.
Na de eerste gesprek in december hebben wij een afspraak laten vastleggen voor de behandeling voor 1,5 maanden later.

Dit was mijn derde haartransplantatie. Ik had een transplantatie in een andere kliniek in België in 2019 en hoewel ik blij was meer haar te hebben dan voorheen, was het resultaat echt niet bevredigend. Ze hadden een nogal kunstmatige haarlijn gemaakt en niet genoeg dichtheid, hoewel ik genoeg grafts had. Ik had een tweede touch-up in 2020 voor het kruin-gebied, maar niet aan de voorkant. Dus kwam ik vooral naar dokter Munib om meer dichtheid aan de bovenkant te krijgen en een meer natuurlijke haarlijn - iets waar hij geweldig in is, en trots op is.

Ik was eerst een beetje sceptisch omdat hij nog zo jong is, maar ik realiseerde me al snel dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken. Dr. Ahmad is een doorwinterde haarchirurg met veel passie voor zijn werk. En dat is precies waar ik naar op zoek was. Alles staat hier in het teken van een uitstekend resultaat en het welbehagen van de patiënt en Dr. Ahmad en de assistent weten perfect wat zij doen. En misschien is het feit dat hij jong is uiteindelijk een voordeel: het geeft nog steeds "the drive" om er alles aan te doen om echt een verschil te maken, wat volgens mij essentieel is voor het perfecte resultaat. En hij is vriendelijk en "easygoing", maar hij neemt zijn werk heel serieus en hij heeft heel veel passie voor zijn werk!

Natuurlijk speelt ook de prijs een rol en ik overwoog verschillende klinieken. Maar ik kwam tot de conclusie dat dit is een heeeeel belangrijke investering was en misschien mijn laatste kans. Het resultaat is toch belangrijker dan de prijs.

Ik kan natuurlijk nog niet het eindelijke resultaat zien, maar ik echt tevreden dat ik het heb laten doen bij FueGenix en deze keer niet bij een van de “goedkope” clinics!

Mijn conclusie is dat FueGenix een heel goede haarkliniek is met een erg gedreven dokter die alles zelf doet, met ondersteuning van assistente. Hij heeft veel passie voor zijn werk. Ik kan deze kliniek van harte aanbevelen.

Groetjes van een tevreden klant uit België. (Sorry, Nederlands is niet mijn moedertaal.)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_6716.jpg‎ (26,1 KB, 148x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_6715.jpg‎ (17,5 KB, 129x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_6717.jpg‎ (30,3 KB, 137x gelezen)
Mat. is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
dr. ahmad, fuegenix, fuegenix haarkliniek, haartransplantatie, munib ahmad

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.