Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 september 2013, 12:16   #16
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Oke het is me nu helemaal duidelijk!

Veel succes!!!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2013, 12:33   #17
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikzelf Bekijk bericht
Je hebt die FUT behandeling wel op erg jonge leeftijd ondergaan, geen medicatie gedaan sindsdien? Hoelang heb je hier profijt van gehad want je ziet nu duidelijk dat je inhammen zijn blijven staan en de rest kaal is.
Ga je nu wel medicatie nemen?
Kreeg je wel eens opmerkingen over een onnatuurlijke haarlijn?

Succes met het herstel
Ik heb hier wel degelijk profijt van gehad, aangezien de haren die er nog stonden voortkwamen uit mijn FUT/behandeling. Kun je nagaan hoe het zonder was geweest..
Komende maand beginnen met FINA, dit in samenspraak met mijn Dermatoloog. Over een onnatuurlijke haarlijn nooit iemand gehoord, ook niet over het kaal worden trouwens daar ik het heel goed kon bedekken.
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2013, 16:00   #18
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Oke duidelijk.

Ga je je fut litteken nog laten bijwerken eigenlijk?
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2013, 18:59   #19
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikzelf Bekijk bericht
Oke duidelijk.

Ga je je fut litteken nog laten bijwerken eigenlijk?
Wellicht in de toekomst. Nu 5 dagen na de FUE krijg ik veel complimenten van mensen die het korte haar me goed vinden staan. Zelf vind ik het ook niet onaardig. Alleen dat litteken zit bij een kort kapsel ´in de weg´ dus dat is zeker iets om me in de toekomst over te beraden. Eerst maar volledig herstellen van deze FUE en wachten op het uiteindelijke resultaat.

De zwelling is inmiddels volledig weggetrokken. Alleen jeukt het transplantatiegebied in periodes, al is dat naar mijn weten een teken van herstel.
Dus tot zover valt het allemaal reuze mee.
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven

Laatst gewijzigd door vdJeroen; 16 september 2013 om 19:03
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2013, 20:15   #20
ReneB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 24
Hoi Jeroen, wat moedig dat je de ht gewoon hebt laten doorgaan terwijl je over een paar weken aan een nieuwe baan begint. Je kan er daar dan dus niet omheen draaien.

Wat het litteken van de fut betreft (dat ook ik heb zie de foto's op mijn profiel), mijn eigen ht is nu 2 maanden geleden, en het litteken is nu weer zo goed als onzichtbaar door het overgroeiende haar.
Maar al na 3 weken kon ik het met toppik volledig wegwerken.
Toen was het haar achter daar weer net genoeg voor (zodat je ook de toppik niet zag).
Misschien ook een idee voor jou.

Bovenop gebruik ik nu geen toppik meer
Ik wil dat zowel naar mezelf als naar de buitenwereld het verschil straks echt duidelijk zichtbaar is, vandaar.
Ga jij nog toppik gebruiken in de fase dat de haartjes tijdelijk weer zijn uitgevallen (als je het uberhaupt al gebruikte)?

De jeuk die je beschrijft 5 dagen na de ht komt bekend voor, dat had ik toen ook. Bij mij kwamen er op hetzelfde moment ook stekende pijnen in het donorgebied. Gelukkig verdween dit na een dag of 3 weer, maar dat was echt niet fijn om mee te maken.
Hoop dat jou dit bespaard blijft.
De jeuk bleef bij mij trouwens langer, maar goed dat is een stuk minder erg natuurlijk.

Succes verder met het herstel!
__________________
2001: 1250 grafts FUT voorkant bij Maidenhead (Hairplus MC)
2002: 1000 grafts FUT kruin bij Maidenhead (Hairplus MC)
juli 2013: 2700 grafts FUE behandeling bij Medikliniek Amsterdam
ReneB is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2013, 01:17   #21
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ReneB Bekijk bericht
Hoi Jeroen, wat moedig dat je de ht gewoon hebt laten doorgaan terwijl je over een paar weken aan een nieuwe baan begint. Je kan er daar dan dus niet omheen draaien.

Wat het litteken van de fut betreft (dat ook ik heb zie de foto's op mijn profiel), mijn eigen ht is nu 2 maanden geleden, en het litteken is nu weer zo goed als onzichtbaar door het overgroeiende haar.
Maar al na 3 weken kon ik het met toppik volledig wegwerken.
Toen was het haar achter daar weer net genoeg voor (zodat je ook de toppik niet zag).
Misschien ook een idee voor jou.

Bovenop gebruik ik nu geen toppik meer
Ik wil dat zowel naar mezelf als naar de buitenwereld het verschil straks echt duidelijk zichtbaar is, vandaar.
Ga jij nog toppik gebruiken in de fase dat de haartjes tijdelijk weer zijn uitgevallen (als je het uberhaupt al gebruikte)?

De jeuk die je beschrijft 5 dagen na de ht komt bekend voor, dat had ik toen ook. Bij mij kwamen er op hetzelfde moment ook stekende pijnen in het donorgebied. Gelukkig verdween dit na een dag of 3 weer, maar dat was echt niet fijn om mee te maken.
Hoop dat jou dit bespaard blijft.
De jeuk bleef bij mij trouwens langer, maar goed dat is een stuk minder erg natuurlijk.

Succes verder met het herstel!
Sterker nog, ik had eigenlijk vandaag (red. 16 september) al moeten beginnen met mijn nieuwe baan. Toen ik zei dat ik nog een operatie gepland had staan op 11 september vormde dit geen enkel probleem en kon ik 2 weken later beginnen. Ze vroegen zelfs of 2 weken 'rust' wel genoeg was. Ik heb maar gelijk open kaart gespeeld, aangezien mijn uiterlijke vertoning in mijn beroep deels van belang is.

Een toppik heb ik nooit gebruikt, aangezien ik het altijd goed kon camoufleren met mijn haar. Ook is dit voor mij geen optie voor de komende tijd. Dat litteken zit er nu eenmaal en ik heb al geaccepteerd dat deze de komende tijd nog even zichtbaar blijft. Maar toch bedankt voor het meedenken in deze situatie.

Ik ben benieuwd hoe de jeuk zich bij mij zal ontwikkelen, but it's all part of the game.. dus dat neem ik voor lief. Al mogen die stekende pijnen van mijn part wel achterwege blijven

Ik neem aan dat je nu geen last meer hebt van eventuele klachten en het wachten is geblazen tot de eerste haartjes gaan groeien?!
Jij ook succes met je herstel. Ik hoop dat het resultaat naar wens mag zijn over 12 maanden.


Jeroen
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven

Laatst gewijzigd door vdJeroen; 17 september 2013 om 01:33
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2013, 01:05   #22
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Korte update: dag 7

Hier even een korte update:

Mijn HT bij Aesthetic Hair Clinics is nu een week geleden en het gaan naar behoren. Eigenlijk is de week voorbij gevlogen.

Nog niet echt onder de mensen geweest 'an public', maar daar zal de komende dagen wel verandering in komen aangezien er binnenkort boodschappen gedaan moeten worden.

Vandaag voor het eerst mijn haren onder de douch mogen wassen, heb hier naar mijn weten wel 30min. over gedaan. Puur genot.
Nog wel last van korstjes, deze middels mijn lange douch wat proberen te weken. Vooralsnog zonder resultaat. Ik verwacht dat deze de komende dagen alsnog zullen losweken en verdwijnen.

Verder geen klachten meer in het donor- en/of transplantatiegebied. Nu dus wachten tot de korstjes loslaten, haartjes uitvallen en het uiteindelijk weer beginnen te groeien.

Geduld is een schone zaak..
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2013, 16:14   #23
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdJeroen Bekijk bericht
Wat fijn dat je de knoop hebt doorgehakt, aangezien je al een tijdje zat te twijfelen.
Wat heeft je uiteindelijk over de streep doen trekken? En hoeveel grafts ga je ontvangen?

Nog een paar maanden geduld, maar voor je het weet is het zo ver. Je hoeft er in ieder geval niet tegenop te zien: Ik zit nu op ruim 2 dagen na de behandeling en heb nog geen pijnmedicatie weer hoeven nemen na woensdag. Heb alleen ietwat zwelling frontaal op het hoofd, maar dit verdwijnt als het goed is na een paar dagen.
Ook de behandeling zelf heb ik als prettig en pijnvrij ervaren, alleen het zetten van de verdoving was ietwat vervelend. Dus relaxt!

Ik kijk uit naar jou verhaal te zijner tijd. Alvast heel veel succes.


Jeroen
Yes, eindelijk de knoop doorgehakt waar ik me laat behandelen. Ik heb alles op mijn gemakje gedaan qua research en uiteindelijk ben ik op gesprek geweest bij prohair (PH) en bij aesthetic (AE).

Het gesprek bij AE ervaarde ik veel prettiger dan bij PH. Peter vd Ven legde alles keurig stapgewijs uit, terwijl we bij PH direct gingen bespreken hoe de haarlijn moest zijn zonder dat er goed en wel gevraagd werd wat ik allemaal wist van een haartransplantatie en zonder enig uitleg te hebben gekregen over het bedrijf zelf.

Als ik ergens op gesprek ga verwacht ik in ieder geval wel dat ze uitleg geven wie ze zijn, wat ze doen en waar ze voor staan. Dit deed PH niet en AE juist uitstekend.

Van te voren had ik echt de verwachting dat mijn keuze op PH zou vallen mede gezien de vele goede referenties hier op het forum, maar naar aanleiding van het gesprek en daarnaast nog een telefonisch contact moment met Peter van de Ven van AE is mijn gevoel bij AE gewoon heel erg goed en een stuk beter dan bij PH....

Vandaar mijn keuze op Aesthetics in Veldhoven

Zone 1 en 2 zullen behandeld worden, aangezien ik grote inhammen heb. In totaal zullen er 3000+ grafts getransplanteerd worden! Het duurt nog even, maar ik heb er zin in

Ik ben en blijf zeker benieuwd naar jou updates de komende tijd!

Laatst gewijzigd door ferdi05; 19 september 2013 om 16:19
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2013, 17:17   #24
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferdi05 Bekijk bericht
Yes, eindelijk de knoop doorgehakt waar ik me laat behandelen. Ik heb alles op mijn gemakje gedaan qua research en uiteindelijk ben ik op gesprek geweest bij prohair (PH) en bij aesthetic (AE).

Het gesprek bij AE ervaarde ik veel prettiger dan bij PH. Peter vd Ven legde alles keurig stapgewijs uit, terwijl we bij PH direct gingen bespreken hoe de haarlijn moest zijn zonder dat er goed en wel gevraagd werd wat ik allemaal wist van een haartransplantatie en zonder enig uitleg te hebben gekregen over het bedrijf zelf.

Als ik ergens op gesprek ga verwacht ik in ieder geval wel dat ze uitleg geven wie ze zijn, wat ze doen en waar ze voor staan. Dit deed PH niet en AE juist uitstekend.

Van te voren had ik echt de verwachting dat mijn keuze op PH zou vallen mede gezien de vele goede referenties hier op het forum, maar naar aanleiding van het gesprek en daarnaast nog een telefonisch contact moment met Peter van de Ven van AE is mijn gevoel bij AE gewoon heel erg goed en een stuk beter dan bij PH....

Vandaar mijn keuze op Aesthetics in Veldhoven

Zone 1 en 2 zullen behandeld worden, aangezien ik grote inhammen heb. In totaal zullen er 3000+ grafts getransplanteerd worden! Het duurt nog even, maar ik heb er zin in

Ik ben en blijf zeker benieuwd naar jou updates de komende tijd!
Gefeliciteerd. Fijn dat je een weloverwogen beslissing hebt kunnen nemen.
Ik herken in jou verhaal het aangename consult, duidelijke uitleg en bespreekbaar maken van je persoonlijke wensen. Dit heeft mij destijds ook over de streep getrokken om voor Aesthetic Clinics te kiezen.

Wanneer staat de HT gepland?
Alvast veel succes.

Jeroen
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2013, 20:56   #25
MSR
HaarWeb lid
 
MSR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Berichten: 219
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferdi05 Bekijk bericht
Yes, eindelijk de knoop doorgehakt waar ik me laat behandelen. Ik heb alles op mijn gemakje gedaan qua research en uiteindelijk ben ik op gesprek geweest bij prohair (PH) en bij aesthetic (AE).

Het gesprek bij AE ervaarde ik veel prettiger dan bij PH. Peter vd Ven legde alles keurig stapgewijs uit, terwijl we bij PH direct gingen bespreken hoe de haarlijn moest zijn zonder dat er goed en wel gevraagd werd wat ik allemaal wist van een haartransplantatie en zonder enig uitleg te hebben gekregen over het bedrijf zelf.

Als ik ergens op gesprek ga verwacht ik in ieder geval wel dat ze uitleg geven wie ze zijn, wat ze doen en waar ze voor staan. Dit deed PH niet en AE juist uitstekend.

Van te voren had ik echt de verwachting dat mijn keuze op PH zou vallen mede gezien de vele goede referenties hier op het forum, maar naar aanleiding van het gesprek en daarnaast nog een telefonisch contact moment met Peter van de Ven van AE is mijn gevoel bij AE gewoon heel erg goed en een stuk beter dan bij PH....

Vandaar mijn keuze op Aesthetics in Veldhoven

Zone 1 en 2 zullen behandeld worden, aangezien ik grote inhammen heb. In totaal zullen er 3000+ grafts getransplanteerd worden! Het duurt nog even, maar ik heb er zin in

Ik ben en blijf zeker benieuwd naar jou updates de komende tijd!
Mooi verhaal. Weet jij ook met welke dichtheid per cm2 AE de grafts gaat plaatsen? In het bijzonder het gebied tegen/in de haarlijn.
MSR is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2013, 20:22   #26
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Voor de kerst staat de operatie gepland! Ik kan helaas zelf niet eerder.

Dichtheid op de kale plekken/inhammen wordt 50-55 grafts per cm2.
Centraal waar nog voldoende haar staat zal het +/- 30 grafts per cm2 zijn.
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2013, 00:14   #27
MSR
HaarWeb lid
 
MSR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Berichten: 219
Dat klinkt goed. Zijn er op internet ook eindresultaten te vinden van AE?
MSR is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2013, 01:02   #28
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Mijn advies consult bij Prohair was juist heel erg uitgebreid (bijna 1 uur), misschien dat het nog uitmaakt bij wie je (van PH) een gesprek hebt?

Bij mij was het Bart, maar kan me niet voor stellen dat dit nog uit mag maken!

Gelukkig gaat niet iedereen naar PH.. Haha anders moet ik straks te lang wachten als ik mijn afspraak "vast zet"!

Hoop dat je blijft posten van je resultaten.. Veel succes in ieder geval!!!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2013, 14:33   #29
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MSR Bekijk bericht
Dat klinkt goed. Zijn er op internet ook eindresultaten te vinden van AE?
Ik heb het even voor je opgezocht. Op de site van Aesthetic Hair Clinics staan enkele foto´s van haartransplantaties: www.ahclinics.nl
Verder staan er naar mijn weten genoeg topics beschreven van mensen die een behandeling hier hebben laten uitvoeren, wellicht deze even doorbladeren.

Succes.
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2013, 14:34   #30
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Mijn advies consult bij Prohair was juist heel erg uitgebreid (bijna 1 uur), misschien dat het nog uitmaakt bij wie je (van PH) een gesprek hebt?

Bij mij was het Bart, maar kan me niet voor stellen dat dit nog uit mag maken!

Gelukkig gaat niet iedereen naar PH.. Haha anders moet ik straks te lang wachten als ik mijn afspraak "vast zet"!

Hoop dat je blijft posten van je resultaten.. Veel succes in ieder geval!!!
Hahah, dat zou ook wat zijn inderdaad. Wanneer staat jou behandeling gepland?

Alvast succes en hoop je ervaring/resultaat hier op het forum te mogen aanschouwen.
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
aesthetic hair clinics, ervaring, fue, haartransplantatie, review haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.