Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 juni 2021, 20:54   #31
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Keurig hoor!

Begrijp ik dat je dus van de essengen totaal geen last hebt gehad van bijwerkingen?
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2021, 21:06   #32
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Ziet er goed uit. Wel oppassen met zonlicht, petje dragen is wat gunstiger voor je hoofdhuid
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2021, 21:40   #33
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Begrijp ik dat je dus van de essengen totaal geen last hebt gehad van bijwerkingen?
Klopt, ik merk niks aan bijwerkingen van de Essengen... Maar lees ook dat sommigen pas na een paar maanden last krijgen... Terwijl met die pillen m'n eh.. Tjappeloerie soms wel pijn deed (terwijl de dosering gelijk was, ik nam ook 1 x 0,5 mg 's ochtends en 1 x 0,5 mg 's avonds).

Ben wel benieuwd naar de ervaringen van PJKG met dutasteride 1x per week... Ik lees er goede verhalen over...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Wel oppassen met zonlicht, petje dragen is wat gunstiger voor je hoofdhuid
Die is idd de hele dag op geweest en dacht hem voor een mooie buitenfoto (nu alles er nog op zit) maar even af te doen... Maar met die temples aan de zijkanten dekt een petje hier helaas niet alles af, dus daar gaat de komende tijd maar een redelijk oncharmante laag zonnebrand factor 50 op... Arts zei ook al dat je de zon beter kunt mijden om ultrasnelle verbranding in de recent behandelde gebieden te voorkomen...
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2021, 21:43   #34
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roob Bekijk bericht
Klopt, ik merk niks aan bijwerkingen van de Essengen... Maar lees ook dat sommigen pas na een paar maanden last krijgen... Terwijl met die pillen m'n eh.. Tjappeloerie soms wel pijn deed (terwijl de dosering gelijk was, ik nam ook 1 x 0,5 mg 's ochtends en 1 x 0,5 mg 's avonds).

Ben wel benieuwd naar de ervaringen van PJKG met dutasteride 1x per week... Ik lees er goede verhalen over...



Die is idd de hele dag op geweest en dacht hem voor een mooie buitenfoto (nu alles er nog op zit) maar even af te doen... Maar met die temples aan de zijkanten dekt een petje hier helaas niet alles af, dus daar gaat de komende tijd maar een redelijk oncharmante laag zonnebrand factor 50 op... Arts zei ook al dat je de zon beter kunt mijden om ultrasnelle verbranding in de recent behandelde gebieden te voorkomen...
Ah ja, dat is inderdaad prima.

Moet nog even m'n signature aanpassen, maar gebruik sinds vorige week 1x per week topische dutasteride i.p.v. oraal. Met oraal was ik al een tijdje gestopt, maar die gebruikte ik ook niet zo lang. Kan verder nog niks zeggen over sides/resultaat.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2021, 23:03   #35
Boomstar
Boomstar
 
Geregistreerd: 11 maart 2021
Berichten: 24
Geslacht:
Heel netjes zelfs Roob.
Thanks voor je foto's en beschrijving. Dit helpt om mensen over de streep te krijgen en zo zie ik ook weer de overeenkomsten van mij een paar weken terug.
Boomstar is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2021, 14:54   #36
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Update 1 maand

Jaaaaaa, vandaag is het alweer precies 1 maand geleden dat ik in de behandelstoel lag en dus is het tijd voor een nieuwe update!

De uitdrukking “huilen met de pet op” moet zijn bedacht door iemand die na z'n haartransplantatie ook de ugly duckling-fase is ingegaan! Want dat is het gewoon haast letterlijk nu het zo zonnig is, haha!

  • Week 2 en 3 waren heerlijk: eindelijk weer een bedekte kop!

  • In week 4 begonnen wat eerste getransplanteerde haartjes uit te vallen tot het er vooral tijdens het douchen (en een beetje met slapen) tientallen/honderden per dag werden. Het wende snel dat er na de ht geen kalende gebieden meer waren, maar ze zijn nu weer goed zichtbaar.

  • Een paar dagen voordat een haartje uitvalt gaat ‘ie eerst plat op de hoofdhuid liggen maar laat nog niet los. Kennelijk klapt ‘ie om bij het omhoog gaan door het haakje in de haartjes. Sommige haartjes breken ook gewoon af. De hele verfijnde single grafts komen er wat rechter uit.



  • De gevoelloosheid bovenop in 't midden en de roodheid van de hoofdhuid zijn nog wel aanwezig, maar heb er geen last van. Om verbranding of het risico op permanente zonverkleuring van de behandelde hoofdhuid te voorkomen, gaat elke seconde dat ik buiten ben een petje op. Op de temples gaat een charmant laagje zonnebrand (factor 50).

  • Het donorgebied voelt weer rustig en normaal aan. Ik hydrateer het nu bijna niet meer.

  • Het haar groeit best snel. De langste (oorspronkelijke haartjes) zijn nu 12 mm, de getransplanteerde haartjes die zijn blijven staan zijn beduidend kleiner en nog maar enkele mm’s lang.

Nog maar twee/drie van dit soort maanden erbij en het gevoel van week 2 komt alweer terug dat er haar begint te groeien op de voorheen kalende plekken. De tijd gaat tot nu toe best snel, ik zit er niet zo mee verder en ga ook niet veel energie steken in pogingen om het in model te houden.

Dr. Bhatti uit India schetst in één van z'n Youtube-filmpjes no nonsens nog maar eens het verloop van deze fase. Ondanks dat je 't meeste allemaal wel weet, geeft het toch wat extra vertrouwen. Op naar maand 2, al verwacht ik dat er dan nog weinig te melden zal zijn ten opzichte van nu.

Nieuwe foto's staan hieronder.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Voorkant haarlijn maand 1.jpg‎ (66,8 KB, 369x gelezen)
Bestandstype: jpg Schuinvoor maand 1.jpg‎ (51,1 KB, 362x gelezen)
Bestandstype: jpg Uitgevallen haartjes.jpg‎ (29,8 KB, 1198x gelezen)
Bestandstype: jpg Uitgevallen haartjes - close-up.jpg‎ (21,4 KB, 1156x gelezen)
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2021, 15:06   #37
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Update onbehandelde kruin (2 maanden Essengen)

En hier nog een update over m'n onbehandelde kruin...

Er lijken wat eerste geminiaturiseerde haartjes kleur te krijgen door de Essengen. Ik ben natuurlijk pas half april begonnen met Essengen (en heb het tijdelijk even onderbroken met fina-pillen 10 dagen voorafgaand aan de HT tot zo'n 2,5 week na de HT), dus het is nog even afwachten of het ook echt zo is of dat m’n bril gewoon te roze is...

Ik ben wel teruggegaan naar 2 x 0,5-0,6 ml Essengen per dag i.p.v. 2 x 1 ml. Als uit onderzoek blijkt dat het verschil tussen 0,2 en 1,0 mg finasteride per dag slechts <8% in de hoofdhuid en <3% in het bloedserum bedraagt in termen van de mate waarin de DHT-waarden worden verlaagd, dan moet het verschil tussen 0,5 en 1,0 mg finasteride per dag bijna verwaarloosbaar klein zijn. Als ik 't onderste uit de kan zou willen en DHT met 90% wil verlagen, dan was ik wel dutasteride gaan gebruiken. Of het DHT met een halve of hele dosering nu met 69% of met 71% wordt verlaagd interesseert me vrij weinig. Ik vind een halve dosering vanaf nu wel prima dus. Verder nog geen bijwerkingen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Kruin maand 1.jpg‎ (65,3 KB, 414x gelezen)
Bestandstype: jpg Kruin maand 1 - close-up.jpg‎ (56,7 KB, 159x gelezen)
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)

Laatst gewijzigd door Roob; 18 juni 2021 om 15:15
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2021, 22:05   #38
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Thanks voor de uitgebreide documentatie, het lijkt erop dat je toch nog relatief wat haar hebt na een maandje (tov je pre-op situatie).

Succes en zal het blijven volgen (en in een paar maanden eigen topic starten)
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2021, 01:16   #39
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ssg92 Bekijk bericht
Ziet er netjes uit! Ik ga je volgen.
Inderdaad, ik ook. Ook mooi gedetailleerde beschrijving en foto's van je ht. Netjes. Succes.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2021, 13:32   #40
Lucb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2020
Berichten: 194
Geslacht:
Die pijn aan je Tjappeloerie ( bedoel je teelballen) is een bewerking inderdaad van finasteride, en kan voorkomen in het begin . Heb ik ook gehad vooral in de eerste week, maar sindsdien niet meer. Dit komt omdat het lichaam tijdelijk meer testosteron produceert als reactie op de finasteride. Maar ik begrijp dat het een reden is voor jou om ermee te stoppen. Maar dit wist je waarschijnlijk ook wel

Laatst gewijzigd door Lucb; 21 juni 2021 om 14:16
Lucb is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2021, 14:15   #41
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Dank voor de nauwkeurige documentatie!
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2021, 01:53   #42
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Vanochtend m'n eerste videocall weer met werk, maar niemand die iets opmerkte, haha... Ze merkten het niet op, dat had ik dan ook weer niet verwacht.

Ik baal wel dat er wat verschil in lichtbalans is te zien tussen sommige foto's, terwijl ik de foto's heel bewust op dezelfde plek en op dezelfde manier maak. Misschien is een verklaring dat m'n telefoon steeds op een ander kleur hoofdhuid/wondjes/haar focust en dat steeds wat anders corrigeert? Of m'n idee dat mijn nieuwe LED-badkamerlamp snel in lichtintensiteit afneemt klopt misschien. Vervelend, ik stoor me er altijd aan in andere reviews. Ik sleutel in elk geval helemaal niets handmatigs aan de foto's, effecten/filters/lichtbalans e.d., alleen de watermerken voeg ik even handmatig toe.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucb Bekijk bericht
Maar ik begrijp dat het een reden is voor jou om ermee te stoppen.
Neu, de reden was meer omdat ik na de 2e dag last had van slapeloze nachten vanwege veel piekeren om ultrakleine niet-belangrijke dingen. Kreeg een down gevoel die meerdere dagen aanhield waarbij ik zachtjes aan de controle over m'n gevoel wat voelde verdwijnen. Het idee dat je gevoelsmatig een beetje afglijdt, moet niet te lang duren haha... Heb 't wel even volgehouden en de kiezen op elkaar gezet, maar hoewel het na 1,5 weekje wat verbeterde was ik er 2 weken na afloop van de HT klaar mee en durfde ik er niet verder mee. Alhoewel ik niet zeker weet dat het een directe bijwerking van de fina was, misschien gewoon hard aan vakantie toe wat al een jaar geleden was ongeveer. Toch vond ik de timing en de combinatie met de duidelijke andere fysieke bijwerking (die overigens maar kort duurde inderdaad) wel erg toevallig. Ik begrijp 't alleen niet helemaal, want het is precies dezelfde dosering en het verschil tussen DHT in bloedserum/hoofdhuid vind ik niet extreem veel verschillen tussen oraal/topisch gebruik in wat onderzoeken. Maar goed, het zij zo.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee
Thanks voor de uitgebreide documentatie, het lijkt erop dat je toch nog relatief wat haar hebt na een maandje (tov je pre-op situatie).

Succes en zal het blijven volgen (en in een paar maanden eigen topic starten)
Graag gedaan! Er staat nog wel wat haar, maar de uitval is nog steeds een beetje gaande... Nog steeds vallen er elke dag nog een stuk of 10 uit. Ik ga er vanuit dat er bijna helemaal niets over zal blijven, dan valt 't alleen maar mee.

Succes alvast met al jouw voorbereidingen, ben benieuwd! Ben je er al uit wat, wanneer en waar je je wilt laten behandelen of ben je je nog volop aan het oriënteren? Het hele traject is mij tot nu toe reuze mee gevallen. Ik had de dagen erna veel vervelender verwacht. Het is sowieso de eerste keer in m'n leven geweest dat ik een maand lang heb uitgekeken naar een afspraak met een arts, haha... 't Is superfascinerend, maar ook een beetje onwerkelijk dat alles waar je je vooraf over anderen in hebt verdiept gewoon nu op jouw eigen koppie gaat gebeuren; overigens niets om je zenuwachtig over te maken!

Ik schreef al over het overmatig sprayen met 0,9% NaCl-spray op de dag na de behandeling (korstjes verkleinen & zorgen dat ze eerder loskomen). Daarover vond ik laatst nog een filmpje, waarin wordt beaamd dat de korstjes kleiner worden en daardoor ook wat eerder los komen (tip #29 en tip #30 vanaf 6:49). https://youtu.be/DX8tSXw-K9k?t=409 (met heel veel andere tips of handelswijzen van dr. Bhatti uit dit filmpje ben ik 't overigens niet eens, dus blijf vooral naar je eigen kliniek luisteren zou ik zeggen).
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)

Laatst gewijzigd door Roob; 22 juni 2021 om 02:05
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2021, 19:32   #43
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Huuln met de pet op.. dat ist zeker! Heel erg herkenbaar.

Het viel mij ook op dat de haartjes die uitvallen eerst aan je hoofdhuid blijven plakken.

Ben je van plan om de hele zomer een pet te dragen? Nu het wat meer bewolkt is heb ik op korte stukjes door de buitenlucht geen pet op. Afgelopen dagen tijdens de vele zon uren daarentegen natuurlijk wel!
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2021, 17:47   #44
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Ben je van plan om de hele zomer een pet te dragen? Nu het wat meer bewolkt is heb ik op korte stukjes door de buitenlucht geen pet op. Afgelopen dagen tijdens de vele zon uren daarentegen natuurlijk wel!

Groot gelijk! Hier inmiddels ook hoor, alleen nog met zonnig weer.
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2021, 15:14   #45
cas33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2020
Berichten: 12
Geslacht:
[QUOTE=Roob;458941] (Plus)punten over de behandeldag, behandelaars en kliniek:

  • De arts dr. Munib Ahmad is jong, heel vriendelijk, makkelijk toegankelijk en serieus en gepassioneerd in het werk. Z’n hele dag staat in ’t teken van haartransplantaties, zo lijkt ‘t. Overdag behandelingen, daarna consult, ’s avonds ook nog bereikbaar zijn via de app voor patiënten. Top, echt respect! Ook lijkt hij een echte ‘controlfreak’. Hij doet het consult/anamnese zelf, tekent de haarlijn zelf, maakt de foto’s zelf, plaatste alle verdovingen zelf, maakte alle incisies ook zelf en bij het terugplaatsen van de grafts hield hij het werk van de assistente Daria ook nauwlettend in de gaten.
  • En in tegenstelling tot anderen hier, deden de eerste prikken van een nieuwe reeks verdovingen mij gewoon verrot veel pijn (en geen aanstelleritus, recent bij ziekenhuis/huisarts viel ‘t mee). Sommigen schijnen er helemaal niets van te hebben: ben jaloers! Ik had van tevoren zelfs nog stiekem in de auto al 2x ibuprofen-600 ingenomen, kreeg ook nog vooraf 2 aspirines van de kliniek maar ik had niet het idee dat de scherpe randjes eraf waren. Trilapparaat maakte voor de pijn ook niets uit, hoogstens dat de geïnjecteerde vloeistof wat eerder verspreid werd waardoor ik de volgende reeks prikken sneller niet meer voelde. Gelukkig ging elke prik wel snel en duurde de kwellingsmomentjes maar een paar minuutjes over de gehele behandeldag.

Mooie eerlijke review! Inderdaad, deze arts heeft echt passie en bijt zich er helemaal in vast, moeiteloos lijkt het. Ik vond dat hij ook veel respect had voor zijn assistente. het was een goed team en er vond ook overleg plaats ('wat vind jij?').

Prikken deden bij mij ook pijn, meer dan bij de tandarts met verdovingen. Dat was echt niet fijn. Maar ja, niets aan te doen, dacht ik.

Geniet van het resultaat!
cas33 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fue, fuegenix, fuegenix haarkliniek, haarlijn, munib ahmad

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.