Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 april 2022, 17:28   #1
MATTHEW.VH
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2022
Berichten: 4
Geslacht:
fue behandeling turkije esteworld

hoi mijn naam is matthew, ik kom uit belgie.ik heb al langere tijd last van haaruitval .na uitgebreid zelfonderzoek te doen naar haartransplantatie heb ik besloten er zelf 1 te ondergaan bij esteworld istanbul .ik heb een fijn intake gesprek gehad bij esteworld die het meeste in de buurt kwam van mijn verwachtingen . na het geven van mijn toestemming voor een haartransplantie te ondergaan bij esteworld ben ik ook meteen goed begeleid .ik kreeg meteen alle info die nodig was alles iverband met de reis het verblijf en de behandeling zelf .uiteindelijk moest ik zelf enkel de vliegtickets regelen maar dat was alsnog met ondersteuning van esteworld de dag voor ik naar istanbul zou vliegen heeft de chauffeur contact met me opgenomen , om me op te halen aan de luchthaven in istanbul .de dag later bij mijn aankomst was het dan ook heel makkelijk om de chauffeur te vinden. ik kreeg ook meteen de wificode van het busje dat mij oppikte, wat erg handig is want met onze simkaart is het heel prijzig in turkije.vervolgens ben ik naar mijn hotel gebracht, en hielp de chauffeur mij mee inchecken.die dag had ik nog een rustig dagje om vervolgens de dag erna behandeld te worden .ik kreeg s'avonds een wathsapp bericht met het exacte uur dat ik zou opgehaald worden de volgende ochtend .s'nachts heb ik ni zo goed geslapen door de zenuwen, maar was wel blij dat het het eindelijk zo ver was .de chauffeur was precies op tijd en we vertrokken naar de kliniek.de kliniek zag er beter uit dan de klinieken in mijn buurt in belgie. ik werd meteen begeleid en klaar gemaakt voor een bloedonderzoek en een coronatest mijn begeleider sprak nederlands met mij ,en kon voor mij vertalen naar het turks. vervolgens na een goede bloedonderzoek ,werd ik naar de volgende fase begeleid. waar fotos van voor de behandeling werden genomen en ik een ziekenhuis schort kreeg en slippers . daarna was het zo ver ik kreeg eerst een pilletje voor rustig te worden. en vervolgens een roesje waardoor de behandeling pijnloos werd. ik heb echt niets gemerkt van de behandeling zelf ik viel zelfs in slaap. het heeft ongeveer 6 uur geduurd. maar het kan langer duren ik had geen grote kaalheid . ik heb ook een acelbehandeling laten doen, zodat het haar wat ik van mezelf nog heb zo goed mogelijk te behouden . de dag er na hebben ze mijn haar gewassen in de kliniek. en nog een controle uitgevoerd alles zag er goed uit. ik kon naar huis ik heb nog een gesprek gehad inverband met de nazorg. want dat is heel belangerijk heb er ook een info blaadje bij gekregen. met een stappen plan na 10 dagen mocht ik de korstjes er afwassen. en zag je heel mooi de haartjes. na het wassen had ik al helemaal geen korstjes meer. en zag het er al heel gezond uit. ik ben nu een maand ver. en als je niet wist dat ik een haartransplantatie zou gedaan hebben. zou je het niet weten .want alles ziet er al mooi genezen uit en heb niet eens veel roodheid meer .het enige nadeel is dat de haartjes nu uitvallen. maar dat is normaal deze komen na 3maand weer terug. ik kan alleen maar zeggen dat ik heel erg tevreden ben over esteworld . en ik raad hen aan iedereen aan in bijlage heb ik wat fotos van na de behandeling en na de wassing na 10 dagen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg E67B9E92-7C15-4E88-B2B9-562883141B56.jpg‎ (159,4 KB, 217x gelezen)
Bestandstype: jpg 08A5ED64-52BE-485C-8FE5-A53B026A1B36.jpg‎ (148,0 KB, 198x gelezen)
Bestandstype: jpg 59BE48D6-179A-4D64-AF71-93F762AAAB73.jpg‎ (147,2 KB, 183x gelezen)
Bestandstype: jpg DC789874-EDC6-46F6-9C2E-4841672B1DE9.jpg‎ (141,8 KB, 195x gelezen)

Laatst gewijzigd door MATTHEW.VH; 9 april 2022 om 17:36
MATTHEW.VH is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2022, 18:17   #2
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Ziet er goed uit kerel. Hoeveel grafts zijn er gezet?
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2022, 20:59   #3
menscript.com
Digitale zorg voor mannen
 
Geregistreerd: 16 maart 2022
Locatie: Nederland
Berichten: 26
Geslacht:
Ziet er prima uit.

Let er wel op dat een haartransplantatie een reparatie techniek is en geen preventie techniek. Het stopt haaruitval dus niet.

Je nieuwe haarlijn zal niet snel uitvallen, maar het "oude" haar erachter is gewoon vatbaar voor haaruitval. Een behandeling met finasteride wordt daarom sterk aangeraden.
menscript.com is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2022, 18:56   #4
MATTHEW.VH
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2022
Berichten: 4
Geslacht:
Ik heb 2850 grafts laten plaatsen
MATTHEW.VH is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2022, 18:57   #5
MATTHEW.VH
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2022
Berichten: 4
Geslacht:
Ik gebruik topische minoxidil dat is een mix van minoxidil en finastiride essengen 6 plus
MATTHEW.VH is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2022, 22:50   #6
Richenel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 maart 2022
Berichten: 2
Geslacht:
Ziet er top uit.
Richenel is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2022, 11:56   #7
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Ziet er top uit Matthew, ik ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt!
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2022, 20:58   #8
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Netjes gozer. Ook een mooi aantal grafts. Ze hebben ook deels je kruin behandeld zie ik? Veel succes met het herstel. Voor je het weet ben je al een half jaar verder.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2022, 12:15   #9
MATTHEW.VH
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2022
Berichten: 4
Geslacht:
Ubdate na 3 maanden haren zijn goed aan het terug groeien ziet er kog wat dun uit maar ze komen eerst terug als babyhaartjesBA31C60B-BF76-4709-BB00-00ED443E8194.jpg

5C2B7DDD-891A-4CF6-8F26-802987CE096C.jpg
MATTHEW.VH is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2022, 15:19   #10
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Volgens mij gaat dat al harstikke goed, maar je bent nog erg vroeg in het proces.

met de komende maanden in verschiet, lekker zonnetje er op moet dat goedkomen.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.