Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 maart 2019, 11:27   #1
Joopie1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2019
Berichten: 22
Geslacht:
Multi grafts in haarlijn

Beste, ik heb eind oktober een ht gehad bij esteworld Istanbul. Ik merk nu dat mijn haarlijn uitsluitend uit Multi grafts bestaat. Is dit een fout van esteworld. Als ik het zo lees op internet, worden voor de haarlijn normaal enkel single grafts gebruikt.
Joopie1 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2019, 12:09   #2
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Dat hangt af per situatie, maar meestal niet volgens mij. Plaats anders even foto's van voor en na. Hoe lang geleden ben je behandeld?
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2019, 12:50   #3
kermak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2019
Berichten: 54
Geslacht:
Mij is verteld dat multigrafts weliswaar sterker zijn, maar indien men ze op je haarlijn plaats het er onnatuurlijk uit gaat zien, wat ik best logisch vond klinken.
kermak is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2019, 12:56   #4
Joopie1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2019
Berichten: 22
Geslacht:
Ik heb eind oktober 2018 mijn ht gehad. Ik ben tot op heden niet tevreden met het resultaat en heb eigenlijk heel veel spijt dat ik eraan begonnen ben.
Ik ben ook niet tevreden over esteworld. Het liep al mis bij het bepalen van de haarlijn. Mijn haren werden eerst afgeschoren en vervolgens werd de haarlijn getekend. Hierdoor had ik geen referentie meer en is de haarlijn uiteindelijk niet zoals ik ze wilde. De dokteres sprak bovendien geen woord Engels of Nederlands, er was wel een tolk, maar communicatie verliep moeilijk, mede door het feit dat de dokteres constant met haar iPhone bezig was. De ht op zich viel wel mee qua pijn. Contactpersoon Hidde vanuit Nederland doet ook zijn best.
Foto's van mezelf post ik liever niet.
Joopie1 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2019, 13:18   #5
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joopie1 Bekijk bericht
Ik heb eind oktober 2018 mijn ht gehad. Ik ben tot op heden niet tevreden met het resultaat en heb eigenlijk heel veel spijt dat ik eraan begonnen ben.
Ik ben ook niet tevreden over esteworld. Het liep al mis bij het bepalen van de haarlijn. Mijn haren werden eerst afgeschoren en vervolgens werd de haarlijn getekend. Hierdoor had ik geen referentie meer en is de haarlijn uiteindelijk niet zoals ik ze wilde. De dokteres sprak bovendien geen woord Engels of Nederlands, er was wel een tolk, maar communicatie verliep moeilijk, mede door het feit dat de dokteres constant met haar iPhone bezig was. De ht op zich viel wel mee qua pijn. Contactpersoon Hidde vanuit Nederland doet ook zijn best.
Foto's van mezelf post ik liever niet.
Wat is het probleem m.b.t de haarlijn? Is deze te hoog? Of iets anders?
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2019, 13:35   #6
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedroefd007 Bekijk bericht
Wat is het probleem m.b.t de haarlijn? Is deze te hoog? Of iets anders?

Ja ik zou ook wel willen zien hoe dat eruit ziet
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2019, 13:46   #7
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
hij is pas in oktober behandeld het duurt nog wel even voordat het haar terug komt
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2019, 11:25   #8
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joopie1 Bekijk bericht
Beste, ik heb eind oktober een ht gehad bij esteworld Istanbul. Ik merk nu dat mijn haarlijn uitsluitend uit Multi grafts bestaat. Is dit een fout van esteworld. Als ik het zo lees op internet, worden voor de haarlijn normaal enkel single grafts gebruikt.
Balen voor je dat je niet tevreden bent! Al twijfel ik wel heel erg aan de waarheid van dit bericht.

Ik ben erg tevreden met Esteworld omdat zij:
- multigrafts juist wel boven op m'n hoofd hebben geplaatst.
- de haarlijn voor het kaalscheren werd bepaald.
- de arts juist erg goede persoonlijke aandacht gaf en goed engels sprak (tolk sprak goed Nederlands).

Dat zijn drie klachten die bij mij juist erg goed gingen en dat ook nog op basis van de expertise en kennis van Esteworld. Ik zou je toch willen vragen foto's te plaatsen, aangezien ik nu het idee krijg dat je doelbewust Esteworld af wilt kraken. Foto's kunnen ook anoniem genomen worden. Ik zou zeggen, bewijs het tegendeel. Tot die tijd ben je niet serieus te nemen en zie ik je als iemand van een andere kliniek. Ik neem aan dat de overiger lezers dit met mij eens zijn?

Benieuwd naar je reactie

Laatst gewijzigd door Arno1990; 2 april 2019 om 11:28
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2019, 12:43   #9
Joopie1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2019
Berichten: 22
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arno1990 Bekijk bericht
Balen voor je dat je niet tevreden bent! Al twijfel ik wel heel erg aan de waarheid van dit bericht.

Ik ben erg tevreden met Esteworld omdat zij:
- multigrafts juist wel boven op m'n hoofd hebben geplaatst.
- de haarlijn voor het kaalscheren werd bepaald.
- de arts juist erg goede persoonlijke aandacht gaf en goed engels sprak (tolk sprak goed Nederlands).

Dat zijn drie klachten die bij mij juist erg goed gingen en dat ook nog op basis van de expertise en kennis van Esteworld. Ik zou je toch willen vragen foto's te plaatsen, aangezien ik nu het idee krijg dat je doelbewust Esteworld af wilt kraken. Foto's kunnen ook anoniem genomen worden. Ik zou zeggen, bewijs het tegendeel. Tot die tijd ben je niet serieus te nemen en zie ik je als iemand van een andere kliniek. Ik neem aan dat de overiger lezers dit met mij eens zijn?

Benieuwd naar je reactie
Het zal er een beetje vanaf hangen welke arts de ht doet. Bij mij was dit een vrouwelijke arts die geen woord Engels sprak.
Ik ben niet de persoon die zijn kop op het internet zet. Ik zal een detail foto van mijn haarlijn bijvoegen waarin duidelijk te zien is dat mijn haarlijn uit Multi grafts bestaat. Ik ben niet iemand van een andere kliniek, ik kan dan net hetzelfde van u zeggen, dat je iemand van esteworld bent en deze tracht te verdedigen. Mss heb ik tegenslag gekend met mijn arts. Ik kan ze niet terugvinden op de website van esteworld bij de rubriek 'artsen'. Ik vind ze wel terug bij de ervaring van Rick(persoon die haarlijn van Rick aan het tekenen is)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Screenshot_2019-04-01-11-38-03-030_com.google.android.apps.photos.jpg‎ (139,8 KB, 223x gelezen)

Laatst gewijzigd door Joopie1; 2 april 2019 om 13:11
Joopie1 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2019, 14:15   #10
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joopie1 Bekijk bericht
Het zal er een beetje vanaf hangen welke arts de ht doet. Bij mij was dit een vrouwelijke arts die geen woord Engels sprak.
Ik ben niet de persoon die zijn kop op het internet zet. Ik zal een detail foto van mijn haarlijn bijvoegen waarin duidelijk te zien is dat mijn haarlijn uit Multi grafts bestaat. Ik ben niet iemand van een andere kliniek, ik kan dan net hetzelfde van u zeggen, dat je iemand van esteworld bent en deze tracht te verdedigen. Mss heb ik tegenslag gekend met mijn arts. Ik kan ze niet terugvinden op de website van esteworld bij de rubriek 'artsen'. Ik vind ze wel terug bij de ervaring van Rick(persoon die haarlijn van Rick aan het tekenen is)
Je kan me geloven, aangezien ik hier een blog bijhoud met foto's. En het zou inderdaad dat ik veel geluk heb gehad met mijn arts.

Zoals ik in mijn vorige bericht aangaf geloof ik je pas zodra je komt met ondersteunend materiaal. Dat heb je nu gedaan waarvoor dank. Ik moet zeggen dat de grafts er inderdaad erg raar uit ziet. Hoe is het aanzicht van iets verder?

En wat betreft de getekende haarlijn: naast dat je inderdaad al kaalgeschoren bent ziet het er uit alsof een kleuter die lijn heeft getekend. Snap dat je hier niet blij mee bent!

Hopen dat het goed komt voor je! Succes!
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2019, 14:36   #11
Krisdue
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2014
Berichten: 82
Geslacht:
DYMOMAN HEEFT GELIJK!


Hij is vaak een LL maar eer aan wie eer toekomt.


Dit is echt afschuwelijk wat ESTEWORLD je heeft aangedaan.
Ze glijden steeds verder af.


Hidde zegt dat je moet wachten? Waarop en waarom? Is hij blind?
Die grafts gaan na maanden niet plotseling haar grafts worden hoor.
Ik vermoed dat die Hidde best zijn ontslag krijgt na zulke aanbeveling.
Krisdue is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2019, 15:11   #12
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krisdue Bekijk bericht
DYMOMAN HEEFT GELIJK!


Hij is vaak een LL maar eer aan wie eer toekomt.


Dit is echt afschuwelijk wat ESTEWORLD je heeft aangedaan.
Ze glijden steeds verder af.


Hidde zegt dat je moet wachten? Waarop en waarom? Is hij blind?
Die grafts gaan na maanden niet plotseling haar grafts worden hoor.
Ik vermoed dat die Hidde best zijn ontslag krijgt na zulke aanbeveling.
Jij hebt hier ook nog nooit een zinnig woord gezegd, alleen maar alles afkraken. Vreselijk figuur jij, steeds personen zelf omlaag halen die je zelf niet kent en zelf anoniem blijven. Hidde heeft mij perfect geholpen, het kantoor van Esteworld reageert altijd erg snel en ik ben nog enorm tevreden met mijn resultaat. Hij zit op 4.5 maanden dan staat er pas 20% van het resultaat.

Ik zie overal voorbeelden online van multigrafst in de haarlijn, ook bij bijvoorbeeld hairworld en jou dierbare prohair op de website. Die resultaten zien er over het algemeen ook gewoon prima uit. Ben benieuwd naar je mening daarover dan.

Aan de foto's te zien was topicstarter behoorlijk kaal. De haarlijn hou je dan hoog anders blijft er geen dekking over.

De haarlijn optekenen nadat er is geschoren doen ze omdat het oppervlakte van kaalheid groot is in deze situatie, ze willen dan eerst precies de kwaliteit van alle haren zien,hoeveel er precies ingevuld moet worden. Aan de hand daarvan kan je dan bepalen hoe hoog een haarlijn moet voor een enigsinds goede in invulling.Dit is dus gewoon normale procedure.

Laatst gewijzigd door DeJong; 2 april 2019 om 15:15
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2019, 18:23   #13
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krisdue Bekijk bericht
DYMOMAN HEEFT GELIJK!


Hij is vaak een LL maar eer aan wie eer toekomt.


Dit is echt afschuwelijk wat ESTEWORLD je heeft aangedaan.
Ze glijden steeds verder af.


Hidde zegt dat je moet wachten? Waarop en waarom? Is hij blind?
Die grafts gaan na maanden niet plotseling haar grafts worden hoor.
Ik vermoed dat die Hidde best zijn ontslag krijgt na zulke aanbeveling.
Dynoman heeft helemaal niet gelijk. Klinieken afkraken zonder argumenten en ondersteunend materiaal is gewoon erg laf en niet nodig. Dynoman deed dit namelijk al zonder dat er foto's waren gedeeld. Deel je positieve en negatieve ervaringen, maar blijf opjectief! Zo kan iemand zelf bepalen voor welke kliniek hij kiest. Waarom zie ik Dynoman nooit bij topics reageren waar het gaat over een slecht resultaat van een kliniek uit NL? Die zijn er namelijk ook zat

On topic: in deze case moet ik toegeven dat dit resultaat inderdaad echt niet best is. Wat zeg ik? Verschrikkelijk! Joopie, I'm feeling sorry for you Bro! Als ik jou was zou ik dit proberen aan te pakken met Esteworld zelf of desnoods een andere kliniek. Ik ben bang dat dit forum je probleem niet gaat verhelpen. Sterke man!
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2019, 15:00   #14
MikeyMike
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2018
Berichten: 65
Geslacht:
Mijn chirurg was ook een vrouw. Ze heet Aycan Isik. Geen idee of het dezelfde is, maar ze sprak geen Engels. Ik ben echter wel tevreden en bij mij ziet het er niet zo uit als bij jou, wat er overigens inderaad heel slecht uit ziet. Daar zou ik ook zeker niet tevreden mee zijn. Wel apart, want ik krijg van iedereen complimenten over de gekozen haarlijn en ik zie ook geen multigrafts aan de voorkant zitten.
MikeyMike is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2019, 15:27   #15
Joopie1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2019
Berichten: 22
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MikeyMike Bekijk bericht
Mijn chirurg was ook een vrouw. Ze heet Aycan Isik. Geen idee of het dezelfde is, maar ze sprak geen Engels. Ik ben echter wel tevreden en bij mij ziet het er niet zo uit als bij jou, wat er overigens inderaad heel slecht uit ziet. Daar zou ik ook zeker niet tevreden mee zijn. Wel apart, want ik krijg van iedereen complimenten over de gekozen haarlijn en ik zie ook geen multigrafts aan de voorkant zitten.
Ik heb de naam Aycan Isik eens gegoogled en denk idd dat zij mijn arts was.
Joopie1 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.