Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 18 juni 2014, 23:32   #661
javier33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juni 2014
Berichten: 10
Geslacht:
@ ikzelf, Daarom. Beauty Hair Clinic Noordwijk en Prohair Clinic zijn overigens ook de enige twee die recht voor z'n raap hier op Haarweb een advertentie durven te plaatsen omdat ze achter hun diensten staan. Dus geen smiechterige undercover posts waarmee Ecuri komt aanzetten.

Op International niveau blijft His Hair Clinic standvastig promotiemateriaal aanleveren met een ruim hoeveelheid feedback van hun cliënten met duidelijke eindresultaat materiaal zowel in de vorm van foto's als video's op youtube.

Als ik op het moment met de informatie die ik tot nu heb een top 3 zou moeten samenstellen ziet deze er als volgt uit:

1. Beauty Hair Clinic Noordwijk;
Zeer transparant zijn ze door de open dagen die zij organiseren zodat je een behandeling van dichtbij kan bijwonen; aangezien we in NL wonen stukke dichterbij dan His Hair met een ruime hoeveelheid fotomateriaal op de website.
2. His Hair Clinic;
Ruime hoeveelheid aan foto- en beeldmateriaal op de site en youtube met evenveel positieve feedback van behandelde cliënten. Ik heb ze wel eens gemaild en hun customer service is ook goed.
3. Prohair Clinic;
Fotomateriaal op de website aanwezig. Resultaten zien er praktisch tot goed genoeg uit maar soms iets minder fraai/verfijnd.

@Jeroen3030, ik heb nog geen reactie van je maar ik wilde je toch verder wegwijs maken. Zoals je merkt zijn een aantal van ons niet bepaald fan van Ecuri en de bij hun aangesloten praktijken. Controleer dus op hun website of jouw behandelende praktijk in hun overzicht onder "ik-wil-een-behandeling" staat. Zo ja, neem het zekere voor het onzekere en ga met je testgebied-resultaat naar Beauty Hair Clinic Noordwijk. Vraag om een second opinion en als ik jou was zou ik overwegen de rest van je behandeling door hun te laten uitvoeren om je slagingskans aanzienlijk te vergroten. Geloof me, als de MHP door een ondergekwalificeerde gezet wordt en vervolgens verkeerd uitpakt heb je een k*t zomer

Succes allen!

Laatst gewijzigd door javier33; 18 juni 2014 om 23:41 Reden: edit
javier33 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2014, 05:39   #662
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
- Hoe ziet die rode gloed eruit? Zoiets als op je laatste foto? (Die is denk ik rood vanwege de verse smp?

Ongeveer zoals op de foto in het echt iets minder (de smp is 4 weken geleden)

- Hoe kort scheer je? Zie je het verschil tussen haar en smp onder fel licht?(weerkaatsing op smp gedeelte)

Ik scheer met een gewoon scheerapparaat(philips senso touch 3d) iets langer als een schermes...
Onder fel licht lijkt de smp soms onzichtbaar maar weerkaatsen valt mee

- Heb je de zijkanten meegetatoeerd?

Nee maar ik moet me haarlijn nog gaan zetten dan wordt er misschien een klein stukje gedaan...

- Hoeveel heb je betaald voor de twee sessies?

Ik heb de behandeling gedaan in noordwijk prijzen staan op hun site...

Komt heel natuurlijk over dus?

Ja alleen omdat je er zelf 50x kritischer naar kijkt gaan dingen voor jou opvallen andere mensen vallen dit soort dingen niet op 1 iemand heeft gevraagd of ik een haartransplantatie heb gedaan...

Geheel tevreden?

Ja ik heb tijdens de eerste behandeling het middenstuk gedaan en een klein pluimpje aan de voorkant (terug in de tijd dus)

2e behandeling is mijn kruintje opgevuld en is van het pluimpje wat groter gemaakt nu heb ik nogkleine inhammen en zit ik ongeveer 1cm van de haarlijn af ...

3e behandeling opvullen inhammen en haarlijn....

Hoe heb je gekozen voor de juiste kleur? En haarlijn?

De kleur is de zelfde kleur als me haar haarlijn word nog gezet

Groeten
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2014, 12:18   #663
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhtje Bekijk bericht
- Hoe ziet die rode gloed eruit? Zoiets als op je laatste foto? (Die is denk ik rood vanwege de verse smp?

Ongeveer zoals op de foto in het echt iets minder (de smp is 4 weken geleden)

- Hoe kort scheer je? Zie je het verschil tussen haar en smp onder fel licht?(weerkaatsing op smp gedeelte)

Ik scheer met een gewoon scheerapparaat(philips senso touch 3d) iets langer als een schermes...
Onder fel licht lijkt de smp soms onzichtbaar maar weerkaatsen valt mee

- Heb je de zijkanten meegetatoeerd?

Nee maar ik moet me haarlijn nog gaan zetten dan wordt er misschien een klein stukje gedaan...

- Hoeveel heb je betaald voor de twee sessies?

Ik heb de behandeling gedaan in noordwijk prijzen staan op hun site...

Komt heel natuurlijk over dus?

Ja alleen omdat je er zelf 50x kritischer naar kijkt gaan dingen voor jou opvallen andere mensen vallen dit soort dingen niet op 1 iemand heeft gevraagd of ik een haartransplantatie heb gedaan...

Geheel tevreden?

Ja ik heb tijdens de eerste behandeling het middenstuk gedaan en een klein pluimpje aan de voorkant (terug in de tijd dus)

2e behandeling is mijn kruintje opgevuld en is van het pluimpje wat groter gemaakt nu heb ik nogkleine inhammen en zit ik ongeveer 1cm van de haarlijn af ...

3e behandeling opvullen inhammen en haarlijn....

Hoe heb je gekozen voor de juiste kleur? En haarlijn?

De kleur is de zelfde kleur als me haar haarlijn word nog gezet

Groeten
Thanks voor je reactie, ik ga deze zomer naar Noordwijk. Nog tips?
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2014, 10:09   #664
Jeroen3030
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 6
Geslacht:
@javier, ik heb nu een second opinion aangevraagd bij BCN. Ik kon vandaag al terecht gelukkig. Reden hiervoor is jouw ervaring met Ecuri en omdat mijn vriendin niet één van de testgebiedjes bij mij geslaagd vindt. Ik was al bij BCN op de open dag geweest en vond het er erg goed uitzien wat ze lieten zien, ook de service en informatie vandaar dat ik voor MHP wilde gaan. Echter was de wachttijd best lang en kon ik elders, in onze hoofdstad direct terecht. Ik dacht dat het niet veel zou uitmaken maar als ik jouw verhaal zo lees begin ik daar erg aan te twijfelen, bedankt voor het delen van jouw verhaal! Ik hou jullie op de hoogte van de mijne. Gr.
Jeroen3030 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2014, 11:45   #665
javier33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juni 2014
Berichten: 10
Geslacht:
@Jeroen, top dat je vriendin zo betrokken, open en eerlijk is! Begrijpelijk dat zij er ook baat bij heeft dat je er goed bijloopt. Uiteindelijk heb jij het natuurlijk voor het zeggen maar ik denk dat je er verstandig aan doet om voor een second opinion te gaan en eventueel overweegt om je MHP bij Noordwijk te laten doen.

Succes en we horen het graag!

Laatst gewijzigd door javier33; 20 juni 2014 om 11:46 Reden: edit
javier33 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2014, 21:11   #666
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Tips niet echt scheer je 1 dag van te voren als je behandeld wordt...en koop een gewoon scheerapparaat bespaard je een hoop moeite om het kort te houden...
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2014, 22:01   #667
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhtje Bekijk bericht
Tips niet echt scheer je 1 dag van te voren als je behandeld wordt...en koop een gewoon scheerapparaat bespaard je een hoop moeite om het kort te houden...

Thanks! Welk scheerapparaat raad je aan?
Was de behandeling pijnlijk?
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2014, 02:49   #668
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
ik gebruik een philips 3d daarbij buigt de bovenkant ook mee en hiermee kan je makkelijker de bovenkant/zeikant scheren nee doet geen pijn soms een beetje irritant maar hierdoor zou ik je niet laten tegenhouden. ..
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2014, 10:58   #669
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhtje Bekijk bericht
ik gebruik een philips 3d daarbij buigt de bovenkant ook mee en hiermee kan je makkelijker de bovenkant/zeikant scheren nee doet geen pijn soms een beetje irritant maar hierdoor zou ik je niet laten tegenhouden. ..
Thanks, dan moet ik die maar eens gaan bestellen.
Mijn enige angst was eigenlijk of het er wel natuurlijk uit zou gaan zien maar jij bewijst in dit geval het tegendeel.
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2014, 02:24   #670
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Hier nog een foto
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20140624_174540-1-1.jpg‎ (20,2 KB, 143x gelezen)
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2014, 08:25   #671
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
Ik heb 3 kleinere FUES ondergaan (2007-2009-2011) allen frontaal. Ik zou graag tussen deze haren wat MHP plaatsen. Vooral omdat je in de zon en bij nat haar best wat hoofdhuid kan zien.

1) Weet iemand of dit vaker wordt gedaan?
2) Heeft de plaatsing effect op de omliggende haarzakjes of sluit het toekomstige FUE's op die plek uit?
3) Kan een kapper zien dat je op die plekken ineens wat hebt zitten of is het zo verfijnd dat het niet opvalt?
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2014, 13:33   #672
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhtje Bekijk bericht
Hier nog een foto
Zeer nice, je bent voor best donker gegaan of lijkt dat maar zo?
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2014, 18:15   #673
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Nee valt best mee ...in het echt is het iets lichter
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2014, 14:25   #674
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DikkieD Bekijk bericht
Ik heb 3 kleinere FUES ondergaan (2007-2009-2011) allen frontaal. Ik zou graag tussen deze haren wat MHP plaatsen. Vooral omdat je in de zon en bij nat haar best wat hoofdhuid kan zien.

1) Weet iemand of dit vaker wordt gedaan?
2) Heeft de plaatsing effect op de omliggende haarzakjes of sluit het toekomstige FUE's op die plek uit?
3) Kan een kapper zien dat je op die plekken ineens wat hebt zitten of is het zo verfijnd dat het niet opvalt?

Voor hoever ik weet wordt MHP regelmatig ook tussen haren geplaatst, meer als een soort permanente toppik voor mensen die geen geschoren look willen.
Over de haarzakjes zou ik het om eerlijk te zijn niet weten, ik denk dat je kapper het misschien wel zou zien maar over het algemeen valt het niet op.
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2014, 10:11   #675
Jeroen3030
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 6
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DikkieD Bekijk bericht
Ik heb 3 kleinere FUES ondergaan (2007-2009-2011) allen frontaal. Ik zou graag tussen deze haren wat MHP plaatsen. Vooral omdat je in de zon en bij nat haar best wat hoofdhuid kan zien.

1) Weet iemand of dit vaker wordt gedaan?
2) Heeft de plaatsing effect op de omliggende haarzakjes of sluit het toekomstige FUE's op die plek uit?
3) Kan een kapper zien dat je op die plekken ineens wat hebt zitten of is het zo verfijnd dat het niet opvalt?
1) het werd mij destijds wel aangeraden door mhp experts
2) toekomstige FUEs zouden minder uitval hebben doordat je hoofdhuid gewend en sterker zou zijn door een behandeling als mhp, gezien feit dat je al FUEs hebt gehad weet ik niet of mhp daar nog extra aan toevoegt, het schijnt iig juist positief te werken. Ook hier zal het per persoon verschillen lijkt mij
3) ik zag het verschil tussen echte en mhp stoppels niet tijdens een demonstratie behandeling, maar is het erg als een kapper het ziet?
Jeroen3030 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.