Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 december 2022, 22:10   #1
L.nieuwenhuysen
Banned user
 
Geregistreerd: 15 december 2022
Locatie: Utrecht
Berichten: 3
Geslacht:
Help keuzestress, Waar een HT?

Hoi allemaal. Ik overweeg al een tijdje een HT. Mijn inhammen worden steeds groter en het is tijd om er wat aan te doen. Ik lees al even mee op het internet. Maar ik zie zoveel verschillende ervaringen en meningen. Hebben jullie nog tips waar ik naar kan kijken voor ik een consult ga plannen? En evt vragen ofzo welke ik daar kan stellen. Ik vind het een spannend proces dus hoop op jullie hulp!

thanks
L.nieuwenhuysen is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2022, 03:32   #2
Wsushiman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2021
Berichten: 49
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L.nieuwenhuysen Bekijk bericht
Hoi allemaal. Ik overweeg al een tijdje een HT. Mijn inhammen worden steeds groter en het is tijd om er wat aan te doen. Ik lees al even mee op het internet. Maar ik zie zoveel verschillende ervaringen en meningen. Hebben jullie nog tips waar ik naar kan kijken voor ik een consult ga plannen? En evt vragen ofzo welke ik daar kan stellen. Ik vind het een spannend proces dus hoop op jullie hulp!

thanks
Er staan echt heel veel van dit soort discussie's open ondertussen. Altijd de moeite waard om daar even in te kijken.
Probeer verder reële verwachtingen te realiseren voor jezelf en denk vooral ook na over de toekomst. Dus hoe gaat je haar zich verder ontwikkelingen.
Wsushiman is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2022, 14:21   #3
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
ik zit met hetzelfde.
Twijfel tussen eberson (al zie/hoor ik daar niet veel meer van), velthoven of evt bisanga.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2022, 16:09   #4
DanteBenz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 februari 2021
Berichten: 15
Geslacht:
Gewoon naar Turkije voor 2k en van de rest van het geld dat je bespaart op vakantie gaan naar de Malediven (met nieuwe haarlijn uiteraard)
DanteBenz is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2022, 17:42   #5
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DanteBenz Bekijk bericht
Gewoon naar Turkije voor 2k en van de rest van het geld dat je bespaart op vakantie gaan naar de Malediven (met nieuwe haarlijn uiteraard)
Ik zie zoveel turkse klinieken die het verpesten. overharvesten met een veroeste donor als gevolg, niet nadenken over haarlijn (aka turkse haarlijn, niet uitgekomen grafts etc etc.

Koray Erdogan schijnt wel een top arts te zijn
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2022, 17:45   #6
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 395
Geslacht:
Sommige kapsels hebben maatwerk
nodig, factoren als leeftijd,fijn haar,
huid, details haarlijn,medicatie....ben ik jammer genoeg
wat laat achter gekomen....
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2022, 18:19   #7
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
Ken 2 mensen persoonlijk die bij ASMED zijn geweest, beide top resultaten. Wel iets duurder dan gemiddeld in Turkije. Deze waren wel 5+ jaar geleden gedaan daar, resultaat nog steeds prima trouwens en dat zonder finasteride.
Pionier is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2022, 20:17   #8
DanteBenz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 februari 2021
Berichten: 15
Geslacht:
ASMED - Erdogan, lekker reclame maken - goed bezig en valt totaal niet op!

On topic: ik zou gewoon proberen te sparen tot je een goede kliniek in Nederland kunt betalen. Het is wel je hoofd en goedkoop zal duurkoop zijn in dit geval.
DanteBenz is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2022, 10:42   #9
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Iedereen die tevreden is over de kliniek waar die is behandelt gaat toch die kliniek opnoemen he. Dus lijkt me niet dat dat perse meteen reclame is
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2022, 19:46   #10
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DanteBenz Bekijk bericht
ASMED - Erdogan, lekker reclame maken - goed bezig en valt totaal niet op!

On topic: ik zou gewoon proberen te sparen tot je een goede kliniek in Nederland kunt betalen. Het is wel je hoofd en goedkoop zal duurkoop zijn in dit geval.
haha wat is dit nou weer voor onzin

Topicstarter vraagt naar klinieken en ik noem er een paar op. Ga lekker fietsen, mij een beetje beschuldigen van reclame maken.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2022, 23:25   #11
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L.nieuwenhuysen Bekijk bericht
hoi ja thanks ik zag het. Door de bomen zag ik het bos niet meer. ik hoop op nog wat tips :-)
Tip: maak gebruik van het zoeken op label. Ik heb "welke kliniek" onderaan deze discussie toegevoegd. Succes.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2023, 02:01   #12
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Ik zie zoveel turkse klinieken die het verpesten. overharvesten met een veroeste donor als gevolg, niet nadenken over haarlijn (aka turkse haarlijn, niet uitgekomen grafts etc etc.

Koray Erdogan schijnt wel een top arts te zijn
Je beledigd de haarlijnen in Turkije maar raad tegelijkertijd ook een Turkse arts aan. Apart. Ik neem aan dat dit overal wel kan gebeuren en niet zozeer met Turkije te maken heeft.

Een ervaren arts zal naar de leeftijd en donorgebied van de persoon kijken voor hij alle donorgebied op de voorkant transplanteert.

Als voorbeeld, als iemand van 25 aan de voorkant kalend is, en heeft kalende personen in de familie, waarschijnlijk word deze persoon in de toekomst ook nog kaler vanwege de leeftijd, en deze persoon heeft geen sterke donorgebied, dan is het niet verstandig om voor bij de inhammen alle donorgebied te gebruiken.

Een goede arts zal dit dan uitleggen, en niet alle donorcapaciteit gebruiken.

Persoon zal dan niet een super strakke haarlijn hebben na de haartransplantatie , maar wel genoeg donorcapaceiteit om over 5 of 10 jaar de rest van het hoofd ook te kunnen dichten.

Wat op korte termijn zorgt voor een “minder strakke haarlijn” maar op lange termijn wel een volledig “gevulde” hoofd.

Voor jonge personen met haaruitval moet hier extra op worden gelet, en een goede arts zal dit ook doen. Alleen sommigen hebben een hele sterke donorgebied, dan kan er natuurlijk wel voor alvast een strakke haarlijn worden getransplanteerd.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2023, 02:29   #13
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L.nieuwenhuysen Bekijk bericht
Hoi allemaal. Ik overweeg al een tijdje een HT. Mijn inhammen worden steeds groter en het is tijd om er wat aan te doen. Ik lees al even mee op het internet. Maar ik zie zoveel verschillende ervaringen en meningen. Hebben jullie nog tips waar ik naar kan kijken voor ik een consult ga plannen? En evt vragen ofzo welke ik daar kan stellen. Ik vind het een spannend proces dus hoop op jullie hulp!

thanks
De “kleine” vragen die je hebt zijn altijd wel op te lossen, en meestal staat er wel van alles op de website of de forum, het verloopt meestal overal wel op de zelfde lijnen. Je moet goed opletten dat je niet bij een onervaren goedkoop kliniek terecht komt, maar ook opletten dat je niet veels te veel betaald! Lees de reviews en kijk links en rechts of het allemaal wel te vertrouwen is.

Naast de vragen die je hebt, is het voor je zelf het belangrijkste, dat je een haartransplantatie neemt als het de tijd ervoor is. Dat wil zeggen dat je gezond bent en dat je haaruitval een beetje stabiel is. Als dat zo is en je hebt genoeg donorcapaciteit dan kun je gewoon een haartransplantatie ondergaan en bij een goede kliniek hoef je je helemaal niet druk te maken.

Als je meer over je zelf verteld kunnen wij je hier ook helpen,

- wat is bijvoorbeeld je leeftijd ?
- sinds wanneer heb je haaruitval ?
- heb je fotos van je donorgebied ?

Als je te jong bent en hebt nog vol haaruitval is een haartransplantatie niet aan te raden vandaar mijn vragen.

Als je meer informatie geeft kunnen mensen op het forum je ook beter helpen.

Succes!
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2023, 09:53   #14
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Je beledigd de haarlijnen in Turkije maar raad tegelijkertijd ook een Turkse arts aan. Apart. Ik neem aan dat dit overal wel kan gebeuren en niet zozeer met Turkije te maken heeft.

Een ervaren arts zal naar de leeftijd en donorgebied van de persoon kijken voor hij alle donorgebied op de voorkant transplanteert.

Als voorbeeld, als iemand van 25 aan de voorkant kalend is, en heeft kalende personen in de familie, waarschijnlijk word deze persoon in de toekomst ook nog kaler vanwege de leeftijd, en deze persoon heeft geen sterke donorgebied, dan is het niet verstandig om voor bij de inhammen alle donorgebied te gebruiken.

Een goede arts zal dit dan uitleggen, en niet alle donorcapaciteit gebruiken.

Persoon zal dan niet een super strakke haarlijn hebben na de haartransplantatie , maar wel genoeg donorcapaceiteit om over 5 of 10 jaar de rest van het hoofd ook te kunnen dichten.

Wat op korte termijn zorgt voor een “minder strakke haarlijn” maar op lange termijn wel een volledig “gevulde” hoofd.

Voor jonge personen met haaruitval moet hier extra op worden gelet, en een goede arts zal dit ook doen. Alleen sommigen hebben een hele sterke donorgebied, dan kan er natuurlijk wel voor alvast een strakke haarlijn worden getransplanteerd.
Ik beledig inderdaad de ''turkse'' haarlijn. Een term die is ontstaan na vele haarlijnen van mannen die in Turkije voor een prikkie een HT hebben laten doen. Een rechtgetrokken streep met multi's is een typisch ''Turkse'' haarlijn. Met een beetje pech ook nog een verwoeste donor.

Daarnaast vind ik Koray Erdogan een arts die zeer goede resultaten levert ja. Ik snap je vergelijking niet?

Ik vind het overigens wel grappig dat je de meest algemene info hier deelt op het forum als wijsheid en daarmee punten denkt te scoren.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2023, 12:50   #15
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Eindelijk iemand die het uitspreekt!

__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
chirurgische, haartransplantatie, kliniek, welke kliniek


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.