Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 november 2004, 19:39   #16
Andastra
HaarWeb lid
 
Andastra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Locatie: Kortrijk, België
Berichten: 439
Lieve Joney, tuurlijk kom je hier ooit overheen, 't kan je leven overheersen, ja, en 't is absoluut niet leuk, maar als je 't echt wil zal je 't wel kunnen verwerken en weer normaal beginnen leven... Ik wens je er echt alle succes en sterkte voor toe...
__________________
's Morgens en 's avonds 1ml Minoxidil 2% sinds 16.04.'04
Nizoral om de 3 dagen sinds 18.06.'04
Diane35 sinds 22.09.'04
Andastra is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2004, 21:03   #17
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Hé Heidiken,

Weet je, ik heb ook altijd een enorm droge hoofdhuid gehad samen met een droge huid. Van top tot teen heb ik altijd een zeer droge huid gehad. Mijn haren waren ook nooit vet, echt nooit! Ik heb altijd zeer droog krullend, pluizig haar gehad. Sinds ik gestopt ben met de pil is het ineens vet geworden en zelfs nu terwijl ik dezelfde pil alweer 15 maanden slik. Waarom kan ik het niet meer terug veranderen, baal er gigantisch van!!! Wil zo graag mijn oude haartjes terug!!!

Liefs Sigur
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2004, 23:45   #18
feb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Berichten: 419
Hoi Joney

Hoi Joney,

Ik weet hoe je je voelt, het blijft erg, vooral omdat je elke keer die haren ziet en niet weet wanneer het eindigt. Zou minoxidil niet iets voor je zijn. Je kunt het natuurlijk altijd proberen he. Meid heel veel sterkte!!!
Liefs Feb
feb is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2004, 21:40   #19
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Relatieveren het is zo'n mooi woord...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joney
Sorry hoor meiden, ik heb al vaker zo een threath geopend maar ik ben ten einde raad zie het niet meer zitten, ik slaap al 3 dagen slecht omdat ik gewoon helemaal in paniek raak. Ben aan het einde van me latijn, weet niet meer wat ik moet doen. Ben er nu al zo anderhalf jaar mee bezig met me haar. Zou ik hier ooit mee leren leven? Steeds zie ik het beetje bij beetje dunner worden ben zo bang.
Liefs Joney.
Hallo Joney,

Vreselijk voor jou hoor meid!
Ben hier nieuw...-->Lu-54-V-
Begrijp je volledig hoor. (was liever 3 vingers kwijt)
Maar we moeten nu eenmaal leren relatieveren..zit in het zelfde schuitje, ben al twintig jaar met mijn haar bezig...
>MOED!!!!< ---Lu---

Laatst gewijzigd door 4roluca; 27 december 2005 om 01:07
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2005, 00:02   #20
Namia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2003
Berichten: 2
Lieve Joney,

Op dit moment voel ik me precies hoe jij je gevoeld hebt. Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik mijn haar gekamd had, echt een bos viel eruit en het bleef maar uitvallen, ik ben maar gestopt met kammen want ik was zo bandg dat alles uit ging vallen ..............ben ten einde raad......................

Ik wens iedereen die dit meemaakt veel sterkte!

groetjes,

Namia
Namia is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2005, 09:02   #21
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
Hoi Lieve Mania,

Ik weet dat het ontzettend moeilijk is Mania! En het is ook verschrikkelijk haaruitval! ben je al onder behandeling bij een dermatoloog? bij mij gaat het inmiddels wel beter met mijn haar en met mijn zelf! Dus hou vol he meis! ik hoop voor je dat je je snel beter mag voelen hoor! heel veel sterkte van mij!!!

Joney
Joney is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2005, 14:36   #22
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
namia

Namia!

Ook ik begrijp volkomen hoe je je kunt voelen onder haarverlies. Gebruik deze plek om lekker van je af te schrijven en informatie op te doen!
Voorzover je dat nog niet al gedaan hebt.... zoek een goede dermatoloog!
Veel sterkte
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2006, 16:53   #23
ritzje
HaarWeb lid
 
ritzje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 93
Geslacht:
Jeetje, het erge is dat ik nog wanhopiger wordt van al die verhalen. Ja ik weet dat ik de enige ben, maar toch. Er si blijkbaar geen hoop. Wordt er geen haarwerk of pruik gedragen. Of gaan jullie echt kaal door het leven? Wat doen jullie verder dan nu je weet dat er weinig aan gedaan kan worden?

Sterkte lotgenoten!!
ritzje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2006, 18:10   #24
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Kom op Ritzje, met de meeste van ons gaat het best. Volgens mij heeft vrijwel iedereen hier nog geen haarwerk nodig, en er treedt ook nog wel eens verbetering op (o.a. bij mij).

Dus niet al te somber!
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2006, 20:22   #25
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
ritzje

Misschien geeft het bezoek aan de dermatoloog straks wat meer duidelijkheid. Als je eenmaal voor een regime gekozen hebt zul je zien dat dat een bepaalde rust met zich brengt en uiteindelijk zal ook bij jou het
relativerings vermogen, geholpen door de factor TIJD, .. boven komen drijven hoor!!

Ik werd ook regelmatig depri van het lezen van andermans posten hoor, maar inmiddels ben ik zover dat ik andermans situatie niet meer op mezelf projecteer want dat is eigenlijk waardoor je je rot gaat voelen. En andermans situatie hoeft bij stukken na niet de jouwe te zijn c.q. te worden.

Mijn regime, hetgeen waar jij inmid. mee gestopt bent ; andro + diane geeft momenteel bij mij nog geen significante vermindering van haarverlies, doch wat ik wel zie is dat de enorme talgafscheiding + schilfertjes die ermee gepaard gaan bij mij, weldegelijk behoorlijk afnemen nu. Ik zou ook liever hebben dat het morgen allemaal stopt, al die maanden (andro duurt 7-9 maanden voordat ik uberhaupt iets kan verwachten) ... maar dat is nu eenmaal niet zo... Ik heb hiervoor gekozen en wil minstens de tijd volmaken om e.e.a. danook de tijd te geven die er voor staat.
Maandje dit, maandje dat middel zet absoluut geen zoden aan de dijk met welk middel dan ook.


En als het je kan zou helpen... waarom ga je dan niet eens kijken bij een hw-instituut. Ik heb het gedaan, wilde per se weten wat voor wereldje dat is. Mocht het zover komen dan zijn er echt prachtige aanvullingen hoor, volkomen onzichtbaar voor de buitenwereld...

Sterkte meid!
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2006, 19:10   #26
jooltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2005
Berichten: 56
kas

Hoi Kitty,

Gooi je mailbox weer eens leeg.

Groetjes
Jolande
jooltje is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2006, 22:20   #27
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
jooltje

Yep is geleegd inmiddels, brand maar los!
kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Even alle haarstress aan de kant, hier iets om te lachen. Do Van alles en nog wat... 8 15 juni 2015 06:40
Heeft iemand hier ooit van gehoord? Tjeep AGA - Algemeen 0 10 augustus 2004 22:21
Nieuw hier... LaLluvia TTM - Algemeen 2 21 juni 2004 20:54
hallo ik ben nieuw hier carin39 TTM - Algemeen 5 17 september 2002 23:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.